Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:47 schreef APK het volgende:
tvp
wat weet jij wat ik niet weet?quote:
Als de finale Nadal df. Djokovic wordt zullen velen het kunnen uitspelen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat tot dusver nog te simpel voor een heleboel mensen.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:27 schreef Szura het volgende:
Djokovic is echt de grootste ramp ooit in deze game![]()
Zie OPquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wanneer is de volgende?
Ow, wist niet dat dat de bedoeling wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik voeg je toe aan de PM-lijst
maakt niet uit, pm is gewoon een reminder voor ieder toernooiquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ow, wist niet dat dat de bedoeling wasAnders had ik me wat eerder gemeld. Hoe zit dat nu dan?
![]()
Thanks anyway!
Oh okee, thanksquote:Op zondag 25 april 2010 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maakt niet uit, pm is gewoon een reminder voor ieder toernooi
Sorry, wist niet dat die er wasquote:Op maandag 26 april 2010 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Het grote XL-tennisgame toernooitussenstanden topic #1
Hier graag verder.
Kan niet... Gulbis en Baghdatis zijn namelijk gekozen en die spelen tegen elkaar...quote:Op maandag 26 april 2010 15:29 schreef Sporttv het volgende:
Omg Montanes ook uit nu hopen dat iedereen er uit gaat
Heb jij jezelf verplicht om iedere keer een grappig stukje te schrijven bij je picks?quote:Op maandag 26 april 2010 22:00 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Volandri lijkt te gaan winnen, al zal er nog een hoop geploeg voor nodig zijn, en dus blijf ik voorlopig bij de categorie Italianen met een wildcard voor Simone Bolelli
Ik vond alleenquote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Heb jij jezelf verplicht om iedere keer een grappig stukje te schrijven bij je picks?
Je bent te eager, Vaduz!quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:59 schreef -Vaduz- het volgende:
norich: Ferrer.
Na de maandag ook dinsdag een herinnerings-sms van mijn kant.Dan komt de keuze er uiteindelijk wel. Volgende keer weer zelf, mevrouw.
Mwoah, er was nog geen punt gespeeld. Weet niet precies wat er aan de hand was maar lijkt me dat je dat als walkover kan zien .....quote:Op donderdag 29 april 2010 18:24 schreef Vector_SLD het volgende:
Ljubicic heeft opgegeven, het was geen walkover
Pick 5 hequote:Op donderdag 29 april 2010 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje heel erg laat, hij is al een tijdje klaar. Alleen Nadal moet nog.
En dat doen we dan ook, knijn1985 mag door.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:37 schreef danusz1986 het volgende:
Je kan het wel als walkover zien. Ze waren officieel niet begonnen.
Maar zijn pick Söderling heeft wel verloren natuurlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En dat doen we dan ook, knijn1985 mag door.
Edits, -Vaduz-, editsquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dag 5: Gulbis
(Intel, ik heb niet Tsonga, maar Djokovic ingezet de vorige ronde)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |