Ik vooral hoofdpijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb vooral hooikoorts in mijn kop
Vanavond concert van LostProphets
die smileyquote:
quote:
Dat krijg je als je vader wordtquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is ie toch echt beduidend minder mooi!
Wat een rimpels, en rare kleine tandjes in Km's tandvlees!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
de mens is toch een complex wezen, mijn psyche die ooit met borderline werd gediagnostisseerd blijkt nu een cocktail met een basis van adhd, een vleugje hsp, een deel pdd en een deel add, ik ben niet te labelen, zou de behandeling ook uit cocktails bestaan? overigens @ang3l, er is nu wetenschappelijk vast gesteld en gedocumenteerd dat ik empatisch ben, te zelfs! ik heb maar een kopietje voor je laten maken van het raport
Is dat niet een deel van het sociaal wenselijk gedrag, wat je hier opnoemt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te jankerig ja. Te overgevoelig. Als dat volgens hen onder te empatisch wordt verstaan dan ben ik het er mee eens.
Maar aanvoelen wanneer je mensen met rust moet laten enw anneer niet, of wanneer je sommige dingen wel en sommige dingen niet kunt doen of maken.... dat vind ik persoonlijk een weeeezenlijk onderdeel van empathie.
Maar goed, de psycholoog zal het beter weten
Ik zelf versta onder empatisch begaafd zijn toch echt wel het aanvoelen van situaties en vooral mensen. Dat is een ander soort "overgevoeligheid" dan het je dingen te zeer aantrekken en overal emotioneel op reageren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Is dat niet een deel van het sociaal wenselijk gedrag, wat je hier opnoemt?
Ja nou dat heb ik weer:quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:09 schreef oinaru_isan het volgende:
En Market Millionair is een leuke game voor Android & iPhone.
Ik zie het zó voor me: jij bent aan het werk, zo *tik*tik*tik*tik*tik* de hele tijd, Q-Music op de achtergrond, de hele tijd stil.... Máááárrrr dán: dán stelt een collega een vraag en hóp daar ga je, cmplete analyses, hele verhalen van mensen om je heen en jezelf en dit en dat en hóp, weer een half uurtje later.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te jankerig ja. Te overgevoelig. Als dat volgens hen onder te empatisch wordt verstaan dan ben ik het er mee eens.
Maar aanvoelen wanneer je mensen met rust moet laten enw anneer niet, of wanneer je sommige dingen wel en sommige dingen niet kunt doen of maken.... dat vind ik persoonlijk een weeeezenlijk onderdeel van empathie.
Maar goed, de psycholoog zal het beter weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |