Nog steeds, maar nog geen zin om ze op marktplaats te zetten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:34 schreef One_conundrum het volgende:
Te koop
Modern Corporate Finance:Theory and Practice
Voor 2e jaars finance vak bij bedrijfskunde en IBM.
http://www.hmpublishing.c(...)es/lacey-sampler.pdf
Volgens mij gebruiken ze voor IB&M aankomend jaar een ander boek, ben alleen niet 100% zeker (moet je ff ocasys checken).quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:16 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Nog steeds, maar nog geen zin om ze op marktplaats te zetten.
In dat geval zou ik bedrijfseconomie gaan doen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:27 schreef Viper86 het volgende:
Ik wil een 2e opleiding gaan volgen naast m'n huidige geografische opleiding. ( ga nu naar het 2e jaar )
Het moet een opleiding worden zonder veel verplichte contacturen en veel zelfstudie.Ik zat te denken aan bedrijfskunde of bedrijfseconomie. Heeft een van jullie met een van deze opleidingen ervaring? Zijn het zware studies? ( wiskunde / werken met cijfers enzo ligt me wel, dus dat vind ik niet zo lastig.
)
Oke, thanks.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:05 schreef pieter_R het volgende:
In dat geval zou ik bedrijfseconomie gaan doen.Bedrijfskunde heeft zover ik weet amper tot geen wiskunde en weinig cijfers. Bedrijfseconomie is meer met cijfers, maar wordt over het algemeen wel beschouwd als moeilijker. Als je voor de uitdaging en interesse wil gaan zou ik dus voor bedrijfseconomie kiezen, maar als je een makkelijke studie 'puur voor het papiertje' erbij wil doen dan zou ik bedrijfskunde kiezen.
Haha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:28 schreef One_conundrum het volgende:
Daarna kun je alsnog richting Finance, mag je dan écht met cijfertjes spelen.
1 Jaar schakelen.. (pre-msc)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:15 schreef Sokz het volgende:
Jungs help eensch. :$
Master A&C
Toelatingseisen
•bachelor accountancy & controlling
•HBO instroommogelijkheid
je kan toch ook met bv. Bedrijfseconomie + enkele vakken een master AC doen?
Bij IB&M kun je kiezen tussen Frans & Spaans in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:54 schreef Sokz het volgende:
En met international economics and business (IE&B) moet je in het 2e jaar een 2e taal kiezen. Is dit gewoon standaard duits/frans/spaans of is er ook een mogelijk dat je (mandarijn)chinees zou kunnen leren?
Hoe zeker is 'vrij zeker'?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:25 schreef Tangarine het volgende:
Ik weet vrij zeker dat er geen Chinees wordt gegeven aan de RuG.
Die zijn al aan het studeren wrsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:02 schreef Alxander het volgende:
Ik zie hier (pdf) dat er zich 68 mensen in Groningen voor econometrie hebben ingeschreven!
Waar zijn jullie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |