Je P halen in 2 jaar moet wel, maar je mag wel door als je na 1 jaar minder dan 45 of 30 studiepunten hebt. Het is een advies, geen BSA.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
WEL een BSA maar NIET bindend? Like what?
'Ja meneer, U kent de regel sinds dit jaar mag zou je hier niet harder dan 50 mogen ipv. onbeperkt'
Man: 'ow! Excuses! Ik reed pardoes 100km/ph te hard!'
'Ja, maar het is slechts een suggestie hoor! We zijn niet zo strikt in die dingen, een goede dag!'
Waarom zeggen sommigen dan dat een tweede studie wel extra kost?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:28 schreef Compatibel het volgende:
Dat mag en kost geen geld. Sterker nog, je mag een volledige tweede studie volgen zonder extra te betalen.
Als ik het goed begrepen heb is een tweede bachelor (nog) gratis. Een tweede master gaat je wel veel extra kosten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:34 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Waarom zeggen sommigen dan dat een tweede studie wel extra kost?Wanneer wordt het veranderd?
Hmm ok. Zal in deze vakantie even beslissen wat ik ga doen. Alleen het vak wat ik wil of de hele studie. Als t uitkomt optie B. Bedankt.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is een tweede bachelor (nog) gratis. Een tweede master gaat je wel veel extra kosten.
Yep!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:24 schreef LWD-Godius het volgende:
Weet iemand ook in welke week het nieuwe studiejaar begint? Week 36 toch?
Mwah, ben in 2006 begonnen. Een jaar is 60 ECTS.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 16:39 schreef One_conundrum het volgende:
Hoe oud is oud?
uit hoeveel punten bestaat een jaar?
Volgens mij staan daar gewoon goeie stoelen, iig niet die klapdingen die eerst in de tennishal stonden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef Eerin het volgende:
Hee, ik heb een (beetje vreemde xD) vraag: Wat voor stoelen zijn er als je tentamen doet in de tentamenhal? Ik ga volgend jaar beginnen met Geschiedenis, en tijdens het examen op het VWO zaten we op van die brakke uitklapstoelen, en ik vroeg me net even af of ik volgend jaar weer op die krakkemikkige klapdingen moet zitten? Het lijkt vreemd, maar het houd me toch bezig xD
Gaat je meer kosten inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:31 schreef Outlined het volgende:
Ik heb al een volledige studie afgerond maar wil misschien weer gaan studeren. Wat kost dat dan?
Ik heb even snel gezocht maar kwam (tot nu toe) nog niet verder dan 1620 euro.
http://www.rug.nl/studenten/studiebegeleiding/geld/studiekosten
verbaasd me, hoor altijd verhalen over hele hoge studiekosten voor mensen die een 2e studie willen gaan doen.
Bedankt, ik zie de regelbrei staan. Ik was geïnteresseerd in een bachelor, wordt dan waarschijnlijk 6.800 euro lappen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:26 schreef pieter_R het volgende:
[..]
Gaat je meer kosten inderdaad.
http://www.rug.nl/student(...)ven/bachelor20102011
Links in het menu kun je ook de tarieven voor de master opleidingen bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |