Met jou op de bok bedoel je?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
Ja nu kom ik in begrafenisstoet terecht met koets en zwarte paarden ervoor.
Het is niet de 1e keer zoiets dat scheelt.quote:
Da's klote wanneer je altijd de grapjas probeert uit te hangen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:24 schreef tong80 het volgende:
Mijn beste vriend werd doodgereden terwijl ik die avond met hem was wezen stappen. Op de terugreis werden we tegengehouden door de politie. We moesten een andere weg nemen. Ik maakte er nog grapjes over niet wetende wat er was gebeurd.
tsja dat heet toeval.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:26 schreef tong80 het volgende:
Trouwens op een ander forum, gerelateerd aan Fok ging iemand op skie-vakantie. Zijn laatste post was : 'Zij die gaan sterven groeten u.' Hij verongelukte idd.
Ja even met de neus op de feiten gedrukt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's klote wanneer je altijd de grapjas probeert uit te hangen.
Het leven is vergankelijk en wat erna komt................ Heb geen idee?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja even met de neus op de feiten gedrukt.
En dan ook nog eens wel mooi levend he.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja nu kom ik in begrafenisstoet terecht met koets en zwarte paarden ervoor.
Niets vrees ik, maar dat moet iedereen voor zichzelf bepalen en geloven.....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 03:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het leven is vergankelijk en wat erna komt................ Heb geen idee?
quote:
Ben je daar ook bij?quote:Op zondag 9 mei 2010 02:37 schreef sig000 het volgende:
Dinsdag tussen 12 en 1 kun je de afslag Utrecht Veemarkt beter mijden, de kans dat je stapvoets achter vierspan Friezen terecht komt is erg groot.
Zulks goede tipsquote:Op zondag 9 mei 2010 04:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, het is alleen nog wat vroeg om nu al onbijt op bed te gaan brengen.
In zo'n geval kun je beter nog een biertje nemen.quote:Op zondag 9 mei 2010 04:39 schreef Japsnars het volgende:
rond 1 uur heb ik mijn laatste biertje gehad en ik heb nu al barstende koppijn.
Kan ik al een pijnstiller innemen of ga ik dan dood?
Dat werkt als een verdoving.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
In zo'n geval kun je beter nog een biertje nemen.
Je bent nuchter in het benaderen van dingen, Svann. Ik niet, ik zwelg in dramatiek, niet eens om aandacht te trekken, dat is echt en oprecht mijn karakter. Ik stort mezelf in dingen zonder er bij na te denken, ik noem bv. een Kiva.. Maar ik moet bedachtzamer worden, en beslissingen nemen, en ook dat doe ik met diezelfde dramatiek.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:41 schreef svann het volgende:
Je bent tevreden met je leven, dus wat doe je hier nog?
Vreemde redenatie.
Als je zin hebt post je, als je geen zin hebt niet.
Zoals je weet is er hier geen ballotagecommissie die je postmotivatie onder de loep neemt.
Open een eigen naamtopic en neem langzaam afscheid.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Het is bijna een detective onderzoek, ik ben ontzettend bezig om voor eeuwig afscheid te nemen van FOK!, het gaat stap voor stap. Ik voel voor Sig die ineens iets traumatiserends meemaakt, ik gun RB en AB alle geluk, ik snap nog steeds niet alles van de afgelopen jaren...het is een langzaam afscheid, maar daarom is het echt. Zoals Ofyles2 al zegt, je bent ergens mee bezig en het gaat langzaam, maar het draait ooit je leven om...
Waarom kan ik nou niet gewoon zeggen, dat het mooi geweest is, en op het kruisje drukken, ik heb nu bijna alles wat ik wilde hebben, nog is het kut en kan ik het niet zo makkelijk, 800 posts verwijderen in mijn FoBo, no problem, mijn huidige situatie erkennen, makkelijk zat, alles kan, maar dat knopje voor de laatste keer uitklikken is moeilijk....misschien wat meer klb lezen, dat maakt het wat makkelijker.
Was ik maar zo'n GeenStijl debiel...
quote:
Ja het was mooi, zijn hele familie die erg groot is, vierspan Friesche paarden met koets waar ook Ramses Shaffy met naar zijn laatste rustplaats gebracht is, dat was helemaal naar zijn wens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:09 schreef Stali het volgende:
Dat niet kerkelijk maakt toch niet uit? En wat bedoel je met chaotisch? En hoe ellendig het ook is, heb jij het als een waardig afscheid ervaren?
De band met de achtergebleven vrouw en kinderen is dusdanig groot dat er wel meer dingen op me afkomen als een kaartje.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:39 schreef Stali het volgende:
Dit klinkt wel heel mooi en waardig ook. Ben blij dat je de uitvaart zo goed ervaren hebt en wens je alle sterkte toe. Het is niet mals om iemand te zien wegteren en al het afwachten terwijl beterschap uitgesloten is.
Vergeet volgend jaar niet om die mevrouw bijv. een kaartje te sturen. Dit zal haar echt goed doen.
Wrs. zal je dit uit je zelf al doen maar zoveel mensen vergeten het en dan maakt het het verlies voor een weduwe nog harder.
Is er een reden waarom je van Fok! afwilt en sowieso dat stapje voor stapje doet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:20 schreef Lamon. het volgende:
Het is bijna een detective onderzoek, ik ben ontzettend bezig om voor eeuwig afscheid te nemen van FOK!, het gaat stap voor stap. Ik voel voor Sig die ineens iets traumatiserends meemaakt, ik gun RB en AB alle geluk, ik snap nog steeds niet alles van de afgelopen jaren...het is een langzaam afscheid, maar daarom is het echt. Zoals Ofyles2 al zegt, je bent ergens mee bezig en het gaat langzaam, maar het draait ooit je leven om...
Waarom kan ik nou niet gewoon zeggen, dat het mooi geweest is, en op het kruisje drukken, ik heb nu bijna alles wat ik wilde hebben, nog is het kut en kan ik het niet zo makkelijk, 800 posts verwijderen in mijn FoBo, no problem, mijn huidige situatie erkennen, makkelijk zat, alles kan, maar dat knopje voor de laatste keer uitklikken is moeilijk....misschien wat meer klb lezen, dat maakt het wat makkelijker.
Was ik maar zo'n GeenStijl debiel...
Goed om te lezen dat jullie steun aan elkaar hebben. Sterkte.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
De band met de achtergebleven vrouw en kinderen is dusdanig groot dat er wel meer dingen op me afkomen als een kaartje.
Maar goed da's persoonlijk en ken jij niet weten.
Wel tof dat ik 't van me af kan schrijven dat scheelt echt.
Dat gaat wel goed, het is raar om de grote plannen niet meer met hem te doen maar daardoor komen er weer andere dingen op gang.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat jullie steun aan elkaar hebben. Sterkte.
Plannen wijzigen maar het lijkt me niet mals wat je meemaakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed, het is raar om de grote plannen niet meer met hem te doen maar daardoor komen er weer andere dingen op gang.
Weet je, heb de betrekkelijkheid van het leven nog beter leren kennen, daardoor kan ik nu beter mijn eigen ding doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Plannen wijzigen maar het lijkt me niet mals wat je meemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |