En nu is de winkel echt geopend.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:59 schreef sig000 het volgende:
Ben nog steeds aan het wachten, dat is best wel hard.
Sterkte, sig.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:59 schreef sig000 het volgende:
Ben nog steeds aan het wachten, dat is best wel hard.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:14 schreef Stali het volgende:
Ik denk twee weken en dan gaat het licht zoetjes aan wel uit.
Maar er zijn mensen die deze wetenschap graag onder vuur willen leggen.
Neem tenminste aan dat je doelt op die dude uit India?
Dan kom ik op 7 dagen met enkele uitzonderingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:29 schreef svann het volgende:
Google maar even op "versterven uitdrogen" of iets dergelijks.
Sig, doe niet zo cryptisch en post even het verhaal. Je wilt het kwijt, doe het dan niet half. Maar het lijkt me nogal erg ellendig om mee te maken. Wens de persoon en jou uiteraard sowieso veel sterkte toe.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee het gaat om iemand met een zeer zeldzame ziekte die zijn hersens opvreet en verder nog oergezond is.
Dag of 7 zonder vocht is wel zo'n beetje de grens toch?
Ok dan. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Creutzfeldt-Jakobquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Sig, doe niet zo cryptisch en post even het verhaal. Je wilt het kwijt, doe het dan niet half. Maar het lijkt me nogal erg ellendig om mee te maken. Wens de persoon en jou uiteraard sowieso veel sterkte toe.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:19 schreef sig000 het volgende:
2 Maanden geleden zat ik nog gezellig biertje te drinken met 'm.
Dat is voor iedereen duidelijk. Alleen buiten de zeldzame ziekte gaat ie ook nog elke wetenschap voorbij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:32 schreef svann het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk verder kerngezond, maar erg lang kan het niet meer duren nu.
Ehhrmm?quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:27 schreef sig000 het volgende:
Binnenkort paniek in Utrecht, op hol geslagen paarden in begrafenisstoet.
Ik neig altijd op FOK! tussen extreem zwarte humor, tot het bijna gevaarlijk wordt voor mijn slachtoffers en oprecht medeleven voor andere mensen.quote:
Uiteraard is het maar een forum, maar de benadering van users richting mijn persoontje lijkt wel eens anders, soms positief, soms negatief.quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:54 schreef sig000 het volgende:
Ik kan juist op dit forum waar alles verder gaat, de dingen wel goed relativeren.
Het is maar een forum immers.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Uiteraard is het maar een forum, maar de benadering van users richting mijn persoontje lijkt wel eens anders, soms positief, soms negatief.
Een spontane en oprechte steunbetuiging, dit lijkt me het moment om FOK! af te sluiten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:00 schreef Bluezz het volgende:
Hey Sig, wat vreselijk kut zeg. Is/was het een vriend van je?
Ik heb aan aantal jaren geleden een patient verzorgd met CJ, wat een ongelofelijke snelle sluipmoordenaar is dat![]()
![]()
Hij leeft nog steeds weliswaar in morfine roes, het bewust meemaken van CJ is iets wat je niemand toewenst.quote:Op woensdag 5 mei 2010 02:00 schreef Bluezz het volgende:
Hey Sig, wat vreselijk kut zeg. Is/was het een vriend van je?
Ik heb aan aantal jaren geleden een patient verzorgd met CJ, wat een ongelofelijke snelle sluipmoordenaar is dat![]()
![]()
Sterkte.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja nu kom ik in begrafenisstoet terecht met koets en zwarte paarden ervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |