Daar las ik laatst iets over.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:28 schreef broer het volgende:
het bandje van Taylor Hawkins, de drummer van Foo Fighters:
Ook "de ware" gevonden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer eens komt kijken. Ook hij is net als Lamon. bezig aan veranderingen...
Trusten, broerquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:34 schreef broer het volgende:
Google is mijn vriend.
Ondertussen is het wel ongeveer bedtijd, had ik bedacht.
Ik ben zo ongeveer het tegenovergestelde van Tong met topics openen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt daar vast wel eens een topic geopend.
Waar?quote:
Is wel leuk. Beetje bombastisch, maar stiekem toch gewoon fijne rechttoe rechtaan rock-'n-roll. Wat previews in iTunes luisteren moet wel een goed beeld geven.quote:Maar omdat de revolutie nog niet is uitgebroken, moet ik het hierbij laten.
Nog niet.quote:
*btw dit is I.R.Baboon semi.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:32 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 weer eens komt kijken. Ook hij is net als Lamon. bezig aan veranderingen...
Gewoon drie los van elkaar staande zinnen typen, dat is tong's formule.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben zo ongeveer het tegenovergestelde van Tong met topics openen.
In Q, ik heb 'm hier. "It's the other Foo Fighters side-project"quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:37 schreef broer het volgende:
Waar?
Er zit iets meer achter de TT bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewoon drie los van elkaar staande zinnen typen, dat is tong's formule.
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:40 schreef sig000 het volgende:
Het echte Lamon topic is ergens diep in de archieven nog wel te vinden
Ah, oké. Ik was al bang dat je elders meelas.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
In Q, ik heb 'm hier. "It's the other Foo Fighters side-project"
Elders?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:43 schreef broer het volgende:
Ah, oké. Ik was al bang dat je elders meelas.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:42 schreef broer het volgende:
[..]
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.
Nou volgens mij ben ik de enige wakker nog van het gepeupel hier.quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:56 schreef Stali het volgende:
Oh, hier zit het. En het handjevol weet het ook nog eens heel goed te laten lopen.
Sorry..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |