quote:
Feli dan!quote:
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Kutbraddie, raak ik dr gewoon helemaal opgefokt van, en dat is die gast met zn gejank echt niet waard.
Ik hoor de wasmachine niet meer, ik ga es ff kijken, duimen jullie mee?
het is ook zo'n enorme kneus, zat in z'n topic geschiedenis te kijkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Kutbraddie, raak ik dr gewoon helemaal opgefokt van, en dat is die gast met zn gejank echt niet waard.
Ik hoor de wasmachine niet meer, ik ga es ff kijken, duimen jullie mee?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is ook zo'n enorme kneus, zat in z'n topic geschiedenis te kijken
opent hij een topic " ik kan gitaar en bas spelen"
waarin hij verteld dat hij na een half uur oefenen van 3 nummers de eerste drie noten kan spelen![]()
oh dear
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Pffffff ja ik weet dat ie t niet waard is, maar jezus met die fotos dr bij met dat duidelijk overkrakkemikkige hondje, dat breekt echt mn hart hoor![]()
Goddank voor het hondje is het over.
EN JAAAAAAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ DOET T WEEEEEEEER![]()
Echt een pak van mn hart zeg![]()
jaaaa, dat je je tuinhuisje wil veranderen in studio oke, maar hij gooit er alsnog een halve vrachtwagen aan overbodige meuk inquote:
Z'n topichistory had ik nog niet bekeken, en ik had gewild dat ik dat ook niet gedaan had.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is ook zo'n enorme kneus, zat in z'n topic geschiedenis te kijken
opent hij een topic " ik kan gitaar en bas spelen"
waarin hij verteld dat hij na een half uur oefenen van 3 nummers de eerste drie noten kan spelen![]()
oh dear
Ja, gelukkigquote:
Doe je best en veel plezier!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
maffen
morgen eens amsterdam onveilig maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |