quote:
Feli dan!quote:
Adem in, adem uit.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Kutbraddie, raak ik dr gewoon helemaal opgefokt van, en dat is die gast met zn gejank echt niet waard.
Ik hoor de wasmachine niet meer, ik ga es ff kijken, duimen jullie mee?
het is ook zo'n enorme kneus, zat in z'n topic geschiedenis te kijkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Kutbraddie, raak ik dr gewoon helemaal opgefokt van, en dat is die gast met zn gejank echt niet waard.
Ik hoor de wasmachine niet meer, ik ga es ff kijken, duimen jullie mee?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is ook zo'n enorme kneus, zat in z'n topic geschiedenis te kijken
opent hij een topic " ik kan gitaar en bas spelen"
waarin hij verteld dat hij na een half uur oefenen van 3 nummers de eerste drie noten kan spelen![]()
oh dear
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Pffffff ja ik weet dat ie t niet waard is, maar jezus met die fotos dr bij met dat duidelijk overkrakkemikkige hondje, dat breekt echt mn hart hoor![]()
Goddank voor het hondje is het over.
EN JAAAAAAJAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIJ DOET T WEEEEEEEER![]()
Echt een pak van mn hart zeg![]()
jaaaa, dat je je tuinhuisje wil veranderen in studio oke, maar hij gooit er alsnog een halve vrachtwagen aan overbodige meuk inquote:
Z'n topichistory had ik nog niet bekeken, en ik had gewild dat ik dat ook niet gedaan had.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is ook zo'n enorme kneus, zat in z'n topic geschiedenis te kijken
opent hij een topic " ik kan gitaar en bas spelen"
waarin hij verteld dat hij na een half uur oefenen van 3 nummers de eerste drie noten kan spelen![]()
oh dear
Ja, gelukkigquote:
Doe je best en veel plezier!quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
maffen
morgen eens amsterdam onveilig maken![]()
Haha...mijn handen jeuken nu ook om te reageren, maar ik ga het niet doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh en mijn goede voornemen is om niet meer in dat Braddie topic te reageren, want daar bereiken we toch helemaal niks mee
Nee joh, die viert niks hoor, hij gaat vanavond met mn ouders uit eten geloof ik.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:50 schreef Taiga het volgende:
[..]
Haha...mijn handen jeuken nu ook om te reageren, maar ik ga het niet doen.![]()
Gefeliciteerd met je broertje! (weer taart dus?)
Leuk! En inderdaad...bapao's zijn jammie!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, die viert niks hoor, hij gaat vanavond met mn ouders uit eten geloof ik.
Hij heeft een mooie kaart met zingende nonnen van me gehad, en een paar boeken die hij wilde, en komend weekend maak ik een mega berg bapao's voor hem, en dan is broertje weer een jaar tevree
Vorige TT was niet van mijn hand hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:10 schreef Enfermera het volgende:
Mogguh!
HahahahaHebben we het nou al 2 topics over je wasmachine oh-oh? xD
Nouja, mooi dattie 't weer doet!
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef Ynske het volgende:
Moggeh
zometeen ff douchen en verder ploeteren
nee niet veel mee, bureau, lees neem tas flikker alles erinquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het kan toch niet zijn dat je nu nog veel moet of wel?
Oh nou dat moet wel lukken toch hequote:Op dinsdag 13 april 2010 09:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee niet veel mee, bureau, lees neem tas flikker alles erin
en flessen wegbrengen, nog wat oudpapier en plastic
hoop dat ik een trein van 3 ofzo haal
is even afhankelijk van iemand die nog langs komt om wat af te gevenquote:
Ah ok.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
is even afhankelijk van iemand die nog langs komt om wat af te geven
Je hoeft er echt niet over te praten hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
I know, maar toch praten we erover xD![]()
Nee joh grapje. Boeit mij dat.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hoeft er echt niet over te praten hoor![]()
Laat mij ff lekker blij zijn dat dat kreng het weer doet
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:37 schreef oh-oh het volgende:
Ho ho, daar had je t gisteren ook al over.
Geef dat kind dan ook eens wat te etenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Sjon speelt alweer een uur met de lege voerbak
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Sjon speelt alweer een uur met de lege voerbak
Hoe je in je eentje zoveel afwas kan vergaren is me wel een raadsel hoorquote:
k heb deze week niet afgewassen want was aan t inpakken, en daar heb ik nu spijt vanquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe je in je eentje zoveel afwas kan vergaren is me wel een raadsel hoor![]()
Succes dr mee!
Oh da's ruk ja, zo'n hele berg moeten wegwerken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb deze week niet afgewassen want was aan t inpakken, en daar heb ik nu spijt van
Dank dankquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:07 schreef Greys het volgende:
Gefeliciteerd met je broer oh-oh!
En met je weer werkende masjien!
Bonjour miss Maes!quote:
Oh dat is echt wel vreselijk domquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb de fout gemaakt door borden te kopen die niet in de vaatwasser passen.
FAIL
Sta ik alsnog elke keer dingen met het handje af te wassen
Ik dacht dat ze wel zouden passenquote:
Ja maar het is dat leuke delfstblauwe servies van de IKEA. Dat vind ik zo zonde om weg te gooien of niet meer te gebruikenquote:Ik kocht echt gewoon andere borden dan![]()
Is ook zo. Want bepaalde pannen passen ook weer niet, of mogen niet in de vaatwasser.quote:Maar dat vind ik dus sowieso klote aan een vaatwasser, dr zijn altijd dingen die je zo moet afwassen, nou, dan heb ik voor mij alleen die hele afwas net zo snel ff zo gedaan hoor.
Bij het servies zitten ook 'gewone' borden die er wel in passen hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind vaatwassers ook maar altijd vieze onhygienische stinkmachines eigenlijk.
![]()
Ik denk trouwens dat mijn mooie chinese servies ook niet er in zou kunnen.
Greysje, ik zou gewoon cheap ass simpele Xenos of Hema bordjes kopen en het Delfts Blauw alleen voor speciale gelegenheden uit de kast halen
Hatsekideequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Ynske het volgende:
![]()
heet sopke doet wonderen
ben al op de helft, heb vuurwerk in mn reet vandaag, alles gaat zo soepeltjes
Welk nr?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Collega en ik zetten hier tegelijk in en blehren ff mee met het refrein van Maria Mena
![]()
![]()
Andere twee collegae schrikken zich een hoedje
Niet te lang wachtenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjour miss Maes!
Ik ga echt nog terugkomen op je sms hoor![]()
Ben een beetje aan het struisvogelen wat die afspraak betreft. Stom he
kun je de bovenlade niet hoger zetten?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij het servies zitten ook 'gewone' borden die er wel in passen hoorMaar ook van die heel grote platte borden en die vind ik nou juist het fijnst om te gebruiken. Zal je altijd zien
En die passen er dus nét niet in, dan kan dat sproeiarmpje niet meer draaien. Maar ik ga even zoeken naar wat extra borden die er wel in passen idd. Misschien vanmiddag nog wel!
![]()
quote:[..]
HatsekideeEn als je dan eenmaal op dreef bent ga je voor je het in de gaten hebt ook nog allerlei andere nuttige dingen doen!
Nou.. Hummer is soms nog wel wat ruig en wild hoorquote:
Gefeliciteerd met het broertjequote:
Heb je die niet van mij gekregenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:10 schreef Greys het volgende:
Ik heb de fout gemaakt door borden te kopen die niet in de vaatwasser passen.
FAIL
Sta ik alsnog elke keer dingen met het handje af te wassen
Ja die jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk nr?
Die ene van 'and whyhyhyhyhyyyyyyyyyyyyyyyhyhy' enzo?
Whoehoehoeeeeeeeeequote:
Ja die stomme Maes ook met dr rotkadootjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef Greys het volgende:
[..]
WhoehoehoeeeeeeeeeJa! Dat is ook zo!
![]()
Maar omdat ik ze zelf zo mooi vond!![]()
Dus jou valt niets te verwijten.
En ik gebruik ze dus alsnog elke dag. Alleen jammer dat ze niet in de vaatwasser passen! *giechel*
Jeeeeeej voor Feliweeeejquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou.. Hummer is soms nog wel wat ruig en wild hoor![]()
Hij bijt dodge ook soms in zijn nek. Dodge blaast wel als het hem te gek word en dan houd Hummer ook wel op.
Ik heb vanmorgen een feliway stekker gehaald en dan lijkt al wat rust te brengen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je de bovenlade niet hoger zetten?
Awwquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef Qwea het volgende:
pffff
Nou gisteren weer paniek hoor. We lopen in de duinen, MM, Baloe en ik.. en opeens hinkt baloehij gebruikte zn linkerachterpoot niet meer. Dus MM en ik zagen beide de bui alweer hangen. MM naar huis, auto halen, ik met Baloe heeeeeel langzaam naar het bankje gewandeld... hem daar laten liggen en op MM gewacht. Hij begon zn pootje wel een beetje weer te gebruiken, maar het was wel degelijk pijnlijk.
Wij baloe de auto in en naar huis. Hem op zn kleed gelegd, en toen begon hij telkens vet vaag te trekken met zn achterpoot. Dan weer strekken, en weer optrekken en weer strekken en weer optrekken. Duidelijk was iig dat het pijnlijk was. Dus ik de DA in hippolytushoef gebeld omdat mn eigen geen dienst had. Daarheen, die voelen aan zn kruisbanden enzo.. en zn laterale knie band is pijnlijk. Er zit niet beweging in zoals er toen zat toen hij doormidden was, maar aangezien baloe flink uithaalde naar de DA, was het wel behoorlijk pijnlijk en zou het toch gescheurd/door midden kunnen zijn.
Maar het zou ook verstuikt kunnen zijn. Daar kon hij nu weinig over zeggen. Beer heeft 2 injecties gehad 1 met vooreen en 1 met nandrasol. Vandaag moesten we tot vrijdag metacam geven (ik had nog een flesje) En als hij vrijdag nog steeds zo moeilijk loopt moet hij een roesje en dan moeten er foto's van zn beide knieën (ter vergelijking) en zn heup gemaakt worden. Om te kijken of het weer raak is.
Dit is overigens zn knie die in 2006 is gedaan.
Meneer ligt nu vet sneu te zijn want hij moet rust houden. Mag enkel achter uitgelaten worden en aan de riem. En hij mag deze week geen speeltjes meer.
Oei, nou ik ga duimen dat het toch allemaal meevalt en dat hij zich gewoon verstapt heeft of zo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef Qwea het volgende:
pffff
Nou gisteren weer paniek hoor. We lopen in de duinen, MM, Baloe en ik.. en opeens hinkt baloehij gebruikte zn linkerachterpoot niet meer. Dus MM en ik zagen beide de bui alweer hangen. MM naar huis, auto halen, ik met Baloe heeeeeel langzaam naar het bankje gewandeld... hem daar laten liggen en op MM gewacht. Hij begon zn pootje wel een beetje weer te gebruiken, maar het was wel degelijk pijnlijk.
Wij baloe de auto in en naar huis. Hem op zn kleed gelegd, en toen begon hij telkens vet vaag te trekken met zn achterpoot. Dan weer strekken, en weer optrekken en weer strekken en weer optrekken. Duidelijk was iig dat het pijnlijk was. Dus ik de DA in hippolytushoef gebeld omdat mn eigen geen dienst had. Daarheen, die voelen aan zn kruisbanden enzo.. en zn laterale knie band is pijnlijk. Er zit niet beweging in zoals er toen zat toen hij doormidden was, maar aangezien baloe flink uithaalde naar de DA, was het wel behoorlijk pijnlijk en zou het toch gescheurd/door midden kunnen zijn.
Maar het zou ook verstuikt kunnen zijn. Daar kon hij nu weinig over zeggen. Beer heeft 2 injecties gehad 1 met vooreen en 1 met nandrasol. Vandaag moesten we tot vrijdag metacam geven (ik had nog een flesje) En als hij vrijdag nog steeds zo moeilijk loopt moet hij een roesje en dan moeten er foto's van zn beide knieën (ter vergelijking) en zn heup gemaakt worden. Om te kijken of het weer raak is.
Dit is overigens zn knie die in 2006 is gedaan.
Meneer ligt nu vet sneu te zijn want hij moet rust houden. Mag enkel achter uitgelaten worden en aan de riem. En hij mag deze week geen speeltjes meer.
er zijn machines waar dat mee kanquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan dat soms ja?Ga ik meteen naar kijken vanmiddag!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die stomme Maes ook met dr rotkadootjes![]()
Ik hoop gewoon echt dat die sukkel zich heeft verstuikt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Ow arme Baloe, die knie zal ook wel altijd een zwakke plek blijven he...
Nou, een krols kattenkoor was er niks bij.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is ook echt zálig om mee te bleren
Ik duim met je meequote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon echt dat die sukkel zich heeft verstuikt.
Anders moet hij weer onder het mes. En weeeeer revalideren. Het geld boeit me niet eens, maar ik vind het voor hem zo extreem kutHet wordt bijna zomer, en hij mag dan niks
Ocharm Baloe, ik hoop ook voor hem dat het nix ergs is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon echt dat die sukkel zich heeft verstuikt.
Anders moet hij weer onder het mes. En weeeeer revalideren. Het geld boeit me niet eens, maar ik vind het voor hem zo extreem kutHet wordt bijna zomer, en hij mag dan niks
Maar dat komt omdat die aahahahaaaaaaaaaiiiiiiiiiii-regels zich er echt voor lenen om je eens flink uit te leven, om elke hoek van de toonladder op te zoeken. And beyondquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, een krols kattenkoor was er niks bij.
De honden schrokken ook
We alllll looooove eachotherquote:
Nee ik lurv echt niet zomaar iedereen hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:35 schreef Maes het volgende:
[..]
We alllll looooove eachother(uit Chicago)
Heeeeeeeerluk jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat die aahahahaaaaaaaaaiiiiiiiiiii-regels zich er echt voor lenen om je eens flink uit te leven, om elke hoek van de toonladder op te zoeken. And beyond
Die past niet meer in dat bakjequote:
Ik heb baloe gewogenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef senesta het volgende:
Ik ben benieuwd oh-oh
Ik ga Dodge even wegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |