Wat leuk LadyS!quote:
Mooie fotoquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef LadyS het volgende:
Ik ben stiefmoedervan de rechter
en die andere 2 zijn natuurlijk van mij
[ afbeelding ]
Mette zit hier zo mooi aan tafel dat ik nu ineens toch een Stokke wil.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:03 schreef wickie het volgende:
Alweer te lang niet hier geweest....
Alle lieve mooie kinders en babies![]()
Even een gezellige Mette spam![]()
Dinsdag is ze alweer een half jaar, wat gaat de tijd snel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een goed toestel (een spiegelreflexcamera) en een goede lens. Dat laatste is ook erg belangrijk voor een mooie foto. Ik ben zelf trouwens niet zo goed in fotograferen. Ik heb de instellingen altijd zo staan dat er zoveel mogelijk licht binnenkomt, probeer met wat externe factoren rekening te houden en de camera doet de rest van het werk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:27 schreef Groofsken het volgende:
Wat een groot verschil trouwens in fotokwaliteit zie je zo voorbijkomen. Die van Ivan zijn erg mooi. heb jij een bijzonder goed toestel Claudia? En zo ja, moet je dan ook vanalles over instellingen weten, of kan je ook gewoon volautomatisch foto's maken?
Idd, dramaqueen.... veel 'buhbuhbuhbuh' met een ontevreden bekkie. Het is zo'n lekker ding, en volgens mijn moeder lijkt hij op mij : ik moest ook geen gras voelen vroegerquote:
Ik kijk standaard naar de 'levels', of ik daar nog iets van bij kan trekken (bijv. iets meer lichte tonen, minder donkere tonen, meer middentonen, minder rood, meer blauw, dat soort dingen). Een ander foefje is dat ik soms een extra layer bovenop de foto leg (foto op foto, zeg maar) en dan de optie 'screen' kies waardoor het geheel veel lichter wordt. Da's vaak een aardige manier om wat donkere foto's waar veel ruis in zit te pimpen. (Als je niets weet van Photoshop is dit vast abacababra, maar zo moeilijk is het niet.)quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef huuphuup het volgende:
Ik vraag me wel af wat je nog aanpast in photoshop dan?
En een goede lens is echt een heel goede investering. Ik heb er niet zo lang een lichtgevoelige lens gekocht om binnenhuis foto's mee te kunnen maken (maar bijv. ook in de stad). Daar kan ik een paar jaar mee verder, want ik kan Ivan er goed mee op de kiek krijgen. Misschien vraag ik voor m'n verjaardag een externe flitser en dan ga ik eens kijken hoe ik daar betere foto's binnenhuis van kan maken.quote:
Mijn camera is aan het falen, hij is nu een jaar of 7 of 8 oud ofzo, een compactcamera en hij begint nu een beetje kuren te vertonen. Jammer want ik wil heel graag een spiegelreflex kopen maar heb er nu nog even geen geld voor
thanks, ik neem het even mee naar t speeltuinbankje, anders ga k hier weer zo offtopic enzoquote:Op zondag 25 april 2010 11:10 schreef Chan het volgende:
Huup ik heb een Canon Eos 400D en daar ben ik heel blij mee, maar ik heb dezelfde lens als bij die wehkamp aanbieding zit en ik merk echt wel dat ik er heel graag nog een andere lens bij zou willen, je moet met deze er echt met je neus bovenop zitten anders krijg je al gauw een zoekplaatje vind ik.. Maar qua merk ben ik reuze tevreden met mn Canon
Het was echt het gras.... arm kindquote:Op zondag 25 april 2010 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
Thijs ziet er daar echt heel groot uit! En ook zijn haar groeit flink he? Het staat niet meer zo omhoog. Vond hij het gras trouwens echt zo stom ,of was er iets anders aan de hand?
Ik quote dit nog even voor mijn lief.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:55 schreef wickie het volgende:
En de Tripptrapp, was eigenlijk niet de bedoeling. Ik wilde budgetair verantwoord zijn en we hadden bij de Ikea een stoel gekocht, maar die was zo ontzettend te groot, dat werkte echt niet en hij had uitstaande poten waar we onze tenen te vaak aan stootte. Dus toch maar een TT gekocht, ben er echt heel erg blij mee. De bekleding is van TT zelf. Maar zag op marktplaats ook hele leuke zelfgemaakte kussentjes met stippen of boerenbond ruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |