Wat is velddienst? Door de modder kruipen behalve als je in een tank zit?quote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
*Waar de mannen door het hele gebouw, druk bezig zijn alles voor de velddienst in orde te maken*
Ik had het inderdaad gezienquote:Op maandag 12 april 2010 23:18 schreef cybermans het volgende:
@laydina ik was nog niet weg hoor, maar moest even nadenken hoe ik het wou formuleren
*skills en drills beoefenen met de nieuwe wapens*quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is velddienst? Door de modder kruipen behalve als je in een tank zit?
De nieuwe kogel knallers zijn geen geheim, want het is gewoon het officieele nieuwe wapen binnen defensie.quote:Op maandag 12 april 2010 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
Nieuwe schietgeweren? Tubes ipv flessen zwitsal?![]()
Of mag je dat niet vertellen?
Trusten cyber!quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef cybermans het volgende:
ik ga ook maar slapie slapie doen
voor de lieve dames (en of we een verschil van mening hebben maakt daar niets voor uit) een nacht
Ik begrijp het bijna.quote:Op maandag 12 april 2010 23:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De nieuwe kogel knallers zijn geen geheim, want het is gewoon het officieele nieuwe wapen binnen defensie.
Het is eingelijk meer een compleet pret paket om de goeie delen van oude wapens heen gebouwd.
Neem de oude C7, haal daar de draaggreep, en kolf af. Doe een plastic uitschuifbare kolf terug, en rails ipv de handbeschermer waar je laserpointer en kijker op kunt zetten.
Oude handbeschermers vervangen voor nieuwe waardoor er nu een extra handvat zit om aan vast te houden en de loop niet langer statische is maar zwevend waardoor het niet meer uit maakt waar je het wapen vast houd.
En hij is Full-Auto ipv Semi-Auto RAWR
PAuw iddquote:Op maandag 12 april 2010 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jeroen Pauw en Paul Witteman toch?
Nee toch?quote:Op maandag 12 april 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pff, ik twijfelde aan mezelf.....
Programma waar de presentatoren vaak domweg gelijk willen hebben met hun stelling Braam.....quote:
Doe jij dat nooit? Ik kan het niet altijd vermijden.....quote:
Ik doe dat altijdquote:Op maandag 12 april 2010 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit? Ik kan het niet altijd vermijden.....
Programma dat jij dus al een tijdje niet bekeken hebt?quote:Op maandag 12 april 2010 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Programma waar de presentatoren vaak domweg gelijk willen hebben met hun stelling Braam.....
Niet sinds die ene ziek is. Ik vind ze vaak doordrammen, zonder resultaat.quote:Op maandag 12 april 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Programma dat jij dus al een tijdje niet bekeken hebt?
De term armalight ken ik uit een liedje uit mijn jeugd.....Volgens mij ging het over Belfast in the troubles....quote:Op maandag 12 april 2010 23:44 schreef cybermans het volgende:
@braam jij weet vast wel wie eugene stoner is
Nou ja, ik heb het geleerd, ik had er baat bij......quote:Op maandag 12 april 2010 23:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
He blijf van mijn adviezen af.. die wil ik niet teruggekaatst krijgen
Ik ben niet goed met namenquote:Op maandag 12 april 2010 23:44 schreef cybermans het volgende:
@braam jij weet vast wel wie eugene stoner is
Paul Witteman bedoel jequote:Op maandag 12 april 2010 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Niet sinds die ene ziek is. Ik vind ze vaak doordrammen, zonder resultaat.
Toneelrepetitiequote:
nog niet maar lig lekker in bed, kopje thee erbij. Zal zo nog wel in slaap vallenquote:
de ontwikkelaar van de (c)ar-15, ook wel bekend onder de naam m16, waar de C7 weer een variant van isquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
de ontwikkelaar van de (c)ar-15, ook wel bekend onder de naam m16, waar de C7 weer een variant van is
Ik juist andersomquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]Ik gebruik wapens, ik leer de historie er niet zo van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it-ertquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:42 schreef LieLie het volgende:
cyber, wat doe jij eigenlijk voor de kost?
neuh, ben een van de weinige hier, maar vind het zelf gewoon fijn om er wat netter bij te lopen, mag hier bij wijze van spreken ook in een bv slayer shirt gaan zitten. Sinds ik hier ben zie ik trouwens wel steeds meer collega's met iig al een overhemd aanquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
hebben die tegenwoordig zulke pakken aan?
Zal ie dat doen denk je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
weer op locatie. dezelfde persoon is weer te laat. we zitten gepaste straffen te bedenken zoals BBQ moeten geven, champagne brengen, eerste 6 rondes in de biergarten betalen.
gewoon een weekje mee laten trainen met braam (in de herfst ofzo)quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:24 schreef Den_Haag het volgende:
weer op locatie. dezelfde persoon is weer te laat. we zitten gepaste straffen te bedenken zoals BBQ moeten geven, champagne brengen, eerste 6 rondes in de biergarten betalen.
Daar heb je zelf geen profijt vanquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
gewoon een weekje mee laten trainen met braam (in de herfst ofzo)
Ik heb liever een BBQ en dat ie af en toe te laat is en dus nog vaker BBQ's dan een weekje ellende voor die manquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:31 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat hij waarschijnlijk nooit meer te laat is
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:44 schreef Den_Haag het volgende:
die rondjes in de biergarten moeten wel lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:08 schreef cybermans het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)als-pijnstiller.html
papiergeld zooooo ontzettend 2000bij vrouwen zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of werkt daar de creditcard beter?
probeer vrolijk te blijven en gauw met collega's over andere dingen praten. Zo'n sombere sfeer werkt niet lekkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:24 schreef Laydina het volgende:
Men, tis weer een grafstemming hier op kantoor. Iemand is nogal gepikeerd geraakt over hoe hier met afspraken wordt omgegaan (is allemaal wat losjes als het om de afdeling gaat) en nu betekend dat een dag chagrijnen
in het buitenland erg makkelijk en handig. En goedkoper pinnen dan met pinpasquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Laydina het volgende:
Ik heb nog nooit een creditcard gehad of gebruikt
Hij heeft vervolgens geen zin meer om te praten, dus nu even stil en misschien na het taartmoment om 11 uur dat hij weer wat los komt. Maar hem kennende, dat blijft de hele dag door ebbenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
probeer vrolijk te blijven en gauw met collega's over andere dingen praten. Zo'n sombere sfeer werkt niet lekker
Eet smakelijk alvastquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:35 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen, daar zijn we weer. Rondje bellen gehad; huisarts, tandarts enzo... nu eens een kopje thee nemen en eten.
straks lekker een tomatenvenkelsoepje maken (yummie) ...
had hem nodig om een hotel te boeken in budapest, gebruik hem nu zo nu en dan als ik wat bij play of etsy bestelquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Laydina het volgende:
in de VS zekerquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in het buitenland erg makkelijk en handig. En goedkoper pinnen dan met pinpas
lekker danquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:24 schreef Laydina het volgende:
Men, tis weer een grafstemming hier op kantoor. Iemand is nogal gepikeerd geraakt over hoe hier met afspraken wordt omgegaan (is allemaal wat losjes als het om de afdeling gaat) en nu betekend dat een dag chagrijnen
Met mate; Ik heb een Visa, Meneer een Mastercard, en hij kon zijn kaart in het Midden-Oosten echt nergens gebruikenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in het buitenland erg makkelijk en handig. En goedkoper pinnen dan met pinpas
Yeah, dat klinkt leuk en apart zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:12 schreef Stereotomy het volgende:
ToneelrepetitieWas wel leuk, was gedeeltelijk buiten, en mensen bleven staan om te kijken.
We gaan de opvoering doen in een parkeergarage achtige setting, dus buiten repeteren heeft als voordeel dat je jezelf dwingt wat meer stemgeluid te produceren.
gebruik hem te vaakquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Laydina het volgende:
Ik hoef alleen maar een ochtendje achter mijn balie te zitten en ik krijg de rollen zo aangebodenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehehe leuke rol Bluezz! Misschien wat acteertips aan Steer vragen?
jij was toch degene die braam aansprak om zijn taal/grammaticale fouten? ... betekendquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:24 schreef Laydina het volgende:
Heerlijk! Bedje hangt te luchten & in de masjienquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:42 schreef DarkElf het volgende:
credit card hebben is idd handig. Bovendien zijn je aankopen meteen verzekerd en idd in hotels en restaurants is het ook handig.
Wat een stralend weer trouwens he?
lachenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar een ochtendje achter mijn balie te zitten en ik krijg de rollen zo aangeboden
We spelen 11 situaties na die we elke dag wel tegenkomen, mss stomvervelend voor degenen die bij de afscheidsreceptie aanwezig zijn, maar we weten zeker dat onze collega helemaal in een deuk ligt van de herkenbaarheid
Dikzakquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Best OK, eigenlijk. En ik ben weer iets aangekomen![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
yes! gisteren echt rustig aangedaan en voel mij vandaag een stuk beterquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heerlijk! Bedje hangt te luchten & in de masjien
Gaat het een beetje?
Daar zijn we ons heel goed van bewust, en zijn dan ook maar sketches van een minuut hooguit en dan een liedje tussendoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:44 schreef DarkElf het volgende:
lachen
(zulke dingen zijn idd vaak niet zo heel leuk voor mensen die de situaties niet zullen herkennen, maar idd voor je collega dus wel)
quote:
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
hey big spenderquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met mate; Ik heb een Visa, Meneer een Mastercard, en hij kon zijn kaart in het Midden-Oosten echt nergens gebruikenEcht onhandig! Want ik had al allemaal zooi gekocht op internet en vliegtickets enzo deze maand
ik ben zelf een ouwe brombeer en houd nooit van dat soort dingen maar das echt mijn sjagerijnigheidquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar zijn we ons heel goed van bewust, en zijn dan ook maar sketches van een minuut hooguit en dan een liedje tussendoor
Ben je in Zuid-Korea geweest? Ga ik in september heenquote:
Ik vlieg uit principe echt nooit meer met Ryanair - kutmaatschappijquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:50 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens de vliegtuigbranche onder de loep nemen. Opdracht voor FSA. De case gaat over Ryan Air. Die willen nu zelfs een euro vragen als je naar de plee moet in het vliegtuig
.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vlieg uit principe echt nooit meer met Ryanair - kutmaatschappij
Pas op voor de kikkersquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
heerlijke ochtend zeg.. deurtje open, zonnetje komt al bijna boven de garage uit de kamer in, kopje koffie, Quest er bij..
Sonnie blij
Oh fuck, jij houdt van kikkers jaquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh fuck, jij houdt van kikkers ja
Wie was nou bang voor de kikkers in de Quest?
gaaf, een rondreis? Noord Korea zou ik niet aanraden, is heel streng en je ziet alleen posters van de dictator. Verder weinig te zien, je voelt je denk niet echt lekker daar. Zuid Korea ben ik vorig jaar juni geweest, echt super. Heb 3 weken in mn eentje rondgereisd en veel cultuur gezien. Geëindigd op een zonnig prachtig eiland: Jeju.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je in Zuid-Korea geweest? Ga ik in september heenEn we spelen nog steeds met het idee om ook naar Noord-Korea te gaan.
Superleuke foto's, zeg! Het wordt bij ons de laatste stop van een reis, ik denk dat we een dag of 5 gaan. Het schijnt dat de nationale parken rond die tijd echt geweldig zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaaf, een rondreis? Noord Korea zou ik niet aanraden, is heel streng en je ziet alleen posters van de dictator. Verder weinig te zien, je voelt je denk niet echt lekker daar. Zuid Korea ben ik vorig jaar juni geweest, echt super. Heb 3 weken in mn eentje rondgereisd en veel cultuur gezien. Geëindigd op een zonnig prachtig eiland: Jeju.
Klein fotoalbum
noord korea als laatste stop? omdat ze je gevangen nemen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Superleuke foto's, zeg! Het wordt bij ons de laatste stop van een reis, ik denk dat we een dag of 5 gaan. Het schijnt dat de nationale parken rond die tijd echt geweldig zijnEn vrienden van ons wonen in Seoul.
Noord-Korea zou ik ook niet heel erg lang heenwillen hoor, maar ik wil best eens zien hoe het nou echt is.
leuke foto' s zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaaf, een rondreis? Noord Korea zou ik niet aanraden, is heel streng en je ziet alleen posters van de dictator. Verder weinig te zien, je voelt je denk niet echt lekker daar. Zuid Korea ben ik vorig jaar juni geweest, echt super. Heb 3 weken in mn eentje rondgereisd en veel cultuur gezien. Geëindigd op een zonnig prachtig eiland: Jeju.
Klein fotoalbum
Zuid-Korea, druifquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
noord korea als laatste stop? omdat ze je gevangen nemen?![]()
vandaag echt melig aan het worden, komt doordat werk zo saai is
het meest vervelende vond ik dat echt niemand Engels kon daarquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
leuke foto' s zegen ik vind dat zo stoer, mensen die in hun eentje rondreizen, ik zou dat nooit durven (ja in het westen enzo wel maar verder niet) en ook wat saai vinden, niemand om tegen te roepen als je iets moois/aparts/vreemds oid ziet...
gelukkig geen pitloze druifquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zuid-Korea, druifNoord-Korea kun je alleen vanuit China inreizen. Nog even zien hoe lastig het is om een visum te krijgen
oh das wel heel lastig.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het meest vervelende vond ik dat echt niemand Engels kon daar
zag het idd op je hyves. leuke foto'squote:Op dinsdag 13 april 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klein fotoalbum
geen idee, maar weet wel dat de toestand van je tong vaak wat zegt over je gezondheid.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:18 schreef LieLie het volgende:
Even medisch vraagje hoor![]()
Sinds ik met lijnen ben begonnen heb ik vaak wat last van m'n darmen, terwijl ik alleen gezonde dingen eet en ook wel voldoende.
En nu zag ik net dat ik ook best een gele tong heb.. What's that?
Dat is echt wennen hequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het meest vervelende vond ik dat echt niemand Engels kon daar
Ziet er echt uit als een mooi land om een keer te gaan bezoekenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klein fotoalbum
die heb ik mogelijk nog wel voor je liggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:50 schreef borisz het volgende:
Zo maar eens de vliegtuigbranche onder de loep nemen. Opdracht voor FSA. De case gaat over Ryan Air. Die willen nu zelfs een euro vragen als je naar de plee moet in het vliegtuig
.
Nou, als ik hier bij de lokale supermarkt aan de kassa sta, en een azielzoeker-achtige vrouw of man staat voor me, dan weten die 'hallo' en 'bedankt' niet te vinden vaak hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt wennen heIn Spanje bijvoorbeeld spreken ook heel veel mensen geen Engels, maar dan pik je her en der nog wel wat woordjes op. Maar zoals in het Russisch of Arabisch weet ik alleen hallo en bedankt, en dan ben je écht hulpeloos
Hoewel je met googlen op 'gele tong' en 'symptomen' vast weer uitkomt op levercirrose ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee, maar weet wel dat de toestand van je tong vaak wat zegt over je gezondheid.
bijv als je ' sneetjes' in je tong hebt dat er vitaminetekortjes kunnen zijn enzo
Met anders eten 5 weken nu, en hardlopen 2,5/3. Ik heb van mezelf indd wel wat gevoelige darmen, dus misschien zijn ze wel wat van slag door al die groenten en fruitquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoewel je met googlen op 'gele tong' en 'symptomen' vast weer uitkomt op levercirrose ofzo
hoelang ben je nu bezig, LieLie? je moet je darmen ook wel wat tijd geven om te wennen aan een nieuw regime, zeker als je van nature al wat gevoelige darmen hebt!
Die gele tong, komt dat niet omdat je net een sinaasappel hebt gegeten ofzo? Ik zou daar niet teveel achterzoeken, eigenlijk.
Haha, ja, dan is het sowieso misquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef DarkElf het volgende:
als je gaat googlen heb je meestal iets heel ergs idd, dus nooit doen
wat zou kunnen, heb ik zelf last van en dan voornamelijk bij fruitsappen is dat mijn darmen een beetje flippen van al die fruitsuikers. (ik heb ook een lichte lactose intolerantie dus dat waarschijnlijk ook wel mee)quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:18 schreef LieLie het volgende:
Even medisch vraagje hoor![]()
Sinds ik met lijnen ben begonnen heb ik vaak wat last van m'n darmen, terwijl ik alleen gezonde dingen eet en ook wel voldoende.
En nu zag ik net dat ik ook best een gele tong heb.. What's that?
Dat kan ook, ja. Plus: veel groente eten is ook hard werken voor je darmen. Ik krijg van rauwe worteltjes bijvoorbeeld altijd een zeer luidruchtige buikquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
wat zou kunnen, heb ik zelf last van en dan voornamelijk bij fruitsappen is dat mijn darmen een beetje flippen van al die fruitsuikers. (ik heb ook een lichte lactose intolerantie dus dat waarschijnlijk ook wel mee)
bleekselderij kan ik ook niet hebben zeg... proef dat gewoon 3 dagen later nog :Squote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat kan ook, ja. Plus: veel groente eten is ook hard werken voor je darmen. Ik krijg van rauwe worteltjes bijvoorbeeld altijd een zeer luidruchtige buik
wanneer ga je? leuk!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:27 schreef Den_Haag het volgende:
nooit idd googlen.
heb de tickets voor Vietnam binnen
voor het eerst naar ZO-Azie. Alleen nog maar in het Midden-Oosten stuk geweest.![]()
doen! tis nog niet toeristisch en wordt nog niet door de grote operators aangeboden. Ben bang binnen een paar jaar wel, dus nu is het nog het beste om te gaanquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:23 schreef cybermans het volgende:
[..]
Ziet er echt uit als een mooi land om een keer te gaan bezoeken
ik kon alleen 'Hallo' en 'Vork' (omdat ik niet met stokjes kan etenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt wennen heIn Spanje bijvoorbeeld spreken ook heel veel mensen geen Engels, maar dan pik je her en der nog wel wat woordjes op. Maar zoals in het Russisch of Arabisch weet ik alleen hallo en bedankt, en dan ben je écht hulpeloos
volgens mij is het heel normaal, je lichaam moet idd wennen. En blijf genoeg fruit/groente etenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:34 schreef LieLie het volgende:
Ik wacht maar een tijdje af wat ze doenHet moet haast wel gewenning zijn, want ik houd er volgens mij een heel normaal/gezond eetpatroon op na.
Oh, dat moet ik sowieso niet, net als rauwe ui bijvoorbeeld. Daar krijg ik een soort allergische reactie van in m'n keel. Maar bij ui die warm is geweest heb ik dat weer niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:33 schreef cybermans het volgende:
[..]
bleekselderij kan ik ook niet hebben zeg... proef dat gewoon 3 dagen later nog :S
Ik ga altijd niezen, nou oke, eerder hoesten.. als ik met een wattenstaafje mijn linkeroor schoon maakquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga soms genadeloos niezen van bepaalde rode wijn
Ik m'n rechter!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:47 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik ga altijd niezen, nou oke, eerder hoesten.. als ik met een wattenstaafje mijn linkeroor schoon maak
Reken er in ieder geval op dat alleen jongere Spanjaarden Engels spreken - in winkels e.d. moet je het toch echt met Spaans doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:37 schreef LieLie het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver ik qua taal kom in Spanje deze zomer trouwensIk heb nu officieel een certificaat met niveau A1,2 gemiddeld
Maar oioioi als ze me toch iets gaan vragen of ik moet zelf iets vragen
ha, eens kijken of ik een paar vrienden kan mee krijgen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doen! tis nog niet toeristisch en wordt nog niet door de grote operators aangeboden. Ben bang binnen een paar jaar wel, dus nu is het nog het beste om te gaan
Mijn vriend heeft het ook, maar niet zo erg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:50 schreef Laydina het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent nummer 3 die dat heeft dus, maar de eerste met het rechteroor
Ik heb gelukkigquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Reken er in ieder geval op dat alleen jongere Spanjaarden Engels spreken - in winkels e.d. moet je het toch echt met Spaans doenNou ja, in Barcelona niet hoor, het viel mij echt op dat 'men' daar veel beter Engels spreekt dan in Madrid.
Ah, maar het valt heus mee joh. Ik heb er nooit problemen mee gehad! En ik heb geen enkele kennis van de taalquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb gelukkigbij me, die wel serieus Spaans kan
Dat is vreemdquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft het ook, maar niet zo erg.
We hebben trouwens ook allebei dat we hartstikke rechts zijn, maar als we met mes en vork eten snijden we met links. Is dat ook vreemd?
ik heb een flinke pinda en notenallergie. Heb ook van die adrenalinepennen bij me altijd voor het geval ik per ongeluk toch zoiets binnenkrijg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:41 schreef LieLie het volgende:
Zijn hier nog meer mensen met rare allergieën trouwens?
Ik heb problemen met noten, een beetje met pinda's, rauwe ui, bleekselderij en light-producten (aspartaam)
stik je van iets met pinda? is echt dodelijk, zo engquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb een flinke pinda en notenallergie. Heb ook van die adrenalinepennen bij me altijd voor het geval ik per ongeluk toch zoiets binnenkrijg.
ik wil wel jullie gids zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
ha, eens kijken of ik een paar vrienden kan mee krijgen.
Genoeg te doen volgens Lonely Planet
ooh superheet dan, maar wat gaaf. Ben alleen nog in Korea geweest maar wil veel meer Azië zien. Volgend jaar denk naar een 'commercieler' landquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Eind juli tot half augustus. Heen op Hanoi, terug uit Ho Chi Min
ik kan helaas door de studie niet in een andere periode. volgend jaar wel weer in juni op vakantie. ook een stuk goedkoperquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh superheet dan, maar wat gaaf. Ben alleen nog in Korea geweest maar wil veel meer Azië zien. Volgend jaar denk naar een 'commercieler' land
ja die kans loop ik wel idd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
stik je van iets met pinda? is echt dodelijk, zo eng
mijn zusje is in januari naar Maleisië geweest. Fotos van gezien. Ook een mega mooi land. Alleen de drank is vrij duur tenzij je op een of ander belasting vrij eiland bent.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh superheet dan, maar wat gaaf. Ben alleen nog in Korea geweest maar wil veel meer Azië zien. Volgend jaar denk naar een 'commercieler' land
ok ja China, Maleisië of Thailand wil ik graag. Liefst een combiquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:19 schreef cybermans het volgende:
[..]
mijn zusje is in januari naar Maleisië geweest. Fotos van gezien. Ook een mega mooi land. Alleen de drank is vrij duur tenzij je op een of ander belasting vrij eiland bent.
jup juni is niet duur. Had een retourticket voor ¤ 740,-quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik kan helaas door de studie niet in een andere periode. volgend jaar wel weer in juni op vakantie. ook een stuk goedkoper
Commercieler? Lloret of zo?
ik vlieg vanaf Frankfurt met een overstap in Taipei. Gelukkig korte overstap waardoor ik ff de benen kan strekken en dan het laatste stukje vliegen. alleen nog even de grotere plaatsen regelen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jup juni is niet duur. Had een retourticket voor ¤ 740,-(wel overstap op Helsinki, maar had ik er graag voor over)
Ach weet je, een alcoholvrije vakantie op z'n tijd is ook prima. Als je veel & goedkoop wilt drinken: Caraibisch gebiedquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:19 schreef cybermans het volgende:
[..]
mijn zusje is in januari naar Maleisië geweest. Fotos van gezien. Ook een mega mooi land. Alleen de drank is vrij duur tenzij je op een of ander belasting vrij eiland bent.
en met de sapjesquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
kinderen in Afrika zouden maar wat blij zijn met werk
De meeste kindertjes in Afrika houden niet van werkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn ze niet terug gekomen? De tijm en bieslook?? Ik heb al jaren de zelfde plantjes.. komen ieder jaar keurig weer terug. Sterker nog: de tijm kan ik het jaar rond gebruiken, die blijft gewoon mooi groenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:21 schreef DarkElf het volgende:
topickiller
heb net bieslook, peterselie, basilicum en tijm geplant .. vorig jaar ook een hele tijd kunnen gebruiken toen ze eenmaal groot waren
nee ze zijn doodgevroren denk ik dus ik begin gewoon opnieuw.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zijn ze niet terug gekomen? De tijm en bieslook?? Ik heb al jaren de zelfde plantjes.. komen ieder jaar keurig weer terug. Sterker nog: de tijm kan ik het jaar rond gebruiken, die blijft gewoon mooi groen
kinderarbeid!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
heb er nu ook maar twee gelukkigquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:51 schreef Den_Haag het volgende:
ben blij dat ik bij deze studie max 2 tentamens per keer heb
heerlijk he die zon?quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:05 schreef cybermans het volgende:
net 2 tosti's gehaald en lekker in het zonnetje zitten opeten.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:07 schreef cybermans het volgende:
[..]
zeker, ook het effect dat het heeft op verpleegsters in opleiding kan ik waarderen.
ik zou zeggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:40 schreef LieLie het volgende:
Ik weet niet zo goed of ik het aandurf, is hier nog wel wat wind als ik het zo zie.. Zo toch maar even een stoeltje tevoorschijn halen misschien
Ik doe alsof ik werkquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:39 schreef cybermans het volgende:
iedereen zit zeker in de zon aangezien niemand meer post
aan het werkquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:39 schreef cybermans het volgende:
iedereen zit zeker in de zon aangezien niemand meer post
en wij maar werkenquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vorige week dobberde ik nog in de Dode Zee
nog rustiger?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
....gaan jullie nu wat rustiger?Ik kan het echt niet meer bijbenen!
Nou, vandaag valt het idd wel mee, maar de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef cybermans het volgende:
nog rustiger?
ik kan zelfs met de collega's rookpauzes mee en het bij houden
ja maar JIJ kan übersnel typenquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:19 schreef cybermans het volgende:
[..]
nog rustiger?
ik kan zelfs met de collega's rookpauzes mee en het bij houden
waar woon je dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, vandaag valt het idd wel mee, maar de afgelopen dagen![]()
Ik ben overigens onwijs jaloers op al die mensen die zon hebben. Hier niets.
maar niet het snelste van allemaalquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar JIJ kan übersnel typen
ben jij er ook nog?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:03 schreef Isabeau het volgende:
....gaan jullie nu wat rustiger?Ik kan het echt niet meer bijbenen!
wie is de snelste?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:22 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar niet het snelste van allemaal
Denk dat Isa eerst wacht op afstuderen en onpijnlijke niertjes. of is het al over?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:29 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Isabeau: boek een weekje zon.. nu nog goedkoop last minute en temperatuur in Egypte, Turkije en Curaçao (en nog meer) is heerlijk! Egypte is nu 32 graden, ik wil weer terug. Maar moet nog tot september wachten.. gelukkig ga ik 1 mei naar Rome, Sorrento, Napels en Pompeï maar dan is het ook maar 23 graden... ach, ik doe t ermee
ach je krijgt er een "mooi" Duits figuur van.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
en hier zitten is killing voor me figuur
ik heb liever me eigen figuur.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef z80 het volgende:
[..]
ach je krijgt er een "mooi" Duits figuur van.
dan kan je mooi gaan roeienquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:43 schreef golfer het volgende:
Werkdag alweer achter de rug.
Jullie hebben je vandaag netjes gedragen en niet als een stel achterlijken intussen alweer 2 topics volgeschreven.
Ik moet nog terug naar de huisarts/uroloog/internist, nog niet in ordequote:Op dinsdag 13 april 2010 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, hoe is 't met die nieren, Isa? Afstuderen durf ik niet meer te vragen - neem aan dat je 't wel vertelt als het zover is.
Jij bent niet stom!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet nog terug naar de huisarts/uroloog/internist, nog niet in ordeMaar ik vind het zo...stom
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij bent niet stom!!!Je buik is wat stommig.
wat vind je stom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moet nog terug naar de huisarts/uroloog/internist, nog niet in ordeMaar ik vind het zo...stom
Om weer te bellen! Weer een afspraak maken en weer bij een arts zitten met mijn verhaal. Ik ben het zo zatquote:
Hij heeft een skippy bal doorgeslikt!!!quote:
Nee, niet relativeren nouquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Om weer te bellen! Weer een afspraak maken en weer bij een arts zitten met mijn verhaal. Ik ben het zo zat
ik moet niet klagen, DE, die mag het zat zijn![]()
Nou ik snap best dat je het zat bent hoor, duurt best wel lang nu!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om weer te bellen! Weer een afspraak maken en weer bij een arts zitten met mijn verhaal. Ik ben het zo zat
quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer : Ik heb ook altijd moeite om náár het werk te gaan of náár buiten voor de boodschappen of beginnen met lezen van de krant bijvoorbeeld. Ik heb een probleem met de áánvang van dingen, maar ben ik er eenmaal (-mee bezig) raak ik ook in die flow en vind ik het weer prima allemaal.
je lichaam wat niet meewerkt is idd wat stom maar goed je moet nu gewoon goed voor jezelf zorgen, dus hup naar de dr.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ben ik het volkomen mee eens.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je lichaam wat niet meewerkt is idd wat stom maar goed je moet nu gewoon goed voor jezelf zorgen, dus hup naar de dr.
Juist! Ik had wel verwacht er helemaal van af te zijn nu. Het valt wat tegen, zacht gezegdquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:04 schreef Aure het volgende:
Nou ik snap best dat je het zat bent hoor, duurt best wel lang nu!
Stoppen met FOK!ken ook geen problemen meer mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:04 schreef Stereotomy het volgende:
Weet je waar ik nou nooooit problemen mee heb? Beginnen met fok!ken.
Stoppen daarentegen...
En je kan het idd nog zo stom vinden, daar lost het probleem niet mee op hequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
je lichaam wat niet meewerkt is idd wat stom maar goed je moet nu gewoon goed voor jezelf zorgen, dus hup naar de dr.
gewoon bellen jijquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Euhquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Stoppen met FOK!ken ook geen problemen meer mee.
Ben echt veel en veel minder 'verslaafd' en op fok te vinden dan vroegah![]()
Jij ook toch?
Toneelquote:Ik ga broodje maken en werkoverleggen & toneelspelen![]()
Lief zijn
tof!quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ik probeer mijn moeder te leren chattenZe snapt het al bijna
Mijn moeder heeft tegenwoordig gmail, dus ik probeerde het op die manier. Krijg ik direct een mailtje terug dat ze het wel ziet maar dat ze niet weet wat ze moet doenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:18 schreef Aure het volgende:
Haha die van mij kan alleen emailen. Msn snapt ze heeelemaal niks van. En zelfs voor dr email heb ik een hele gebruiksaanwijzing gemaakt
Ze is 51quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
In die van jou zal best nog wel jong zijn, Aure
Hahaha ik had dat een tijdje als ik dr een smsje stuurde. Dan belde ze me terug "Oh eh ja ik wist niet meer hoe ik iets terug moest sturen en toen drukte ik op een knopje en toen belde ik je opeens!"quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft tegenwoordig gmail, dus ik probeerde het op die manier. Krijg ik direct een mailtje terug dat ze het wel ziet maar dat ze niet weet wat ze moet doen
Nu nog even vertellen dat ze niet per se berichten van twintig regels hoeft in te voeren
Echt hequote:Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die van mij twee jaartjes jonger, merk je dus meteen
Ik heb les. Ik zeg niet dat ik kan dansen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kun je dat? Mannen die kunnen dansen!
goed idee, over een kwartier ga ik ook maar richting metro station, maar dan wel om van werk weg te laten vervoerenquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:44 schreef LieLie het volgende:
Misschien moet ik even m'n fiets van het station halen.. frisse neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |