Wat is velddienst? Door de modder kruipen behalve als je in een tank zit?quote:Op maandag 12 april 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
*Waar de mannen door het hele gebouw, druk bezig zijn alles voor de velddienst in orde te maken*
Ik had het inderdaad gezienquote:Op maandag 12 april 2010 23:18 schreef cybermans het volgende:
@laydina ik was nog niet weg hoor, maar moest even nadenken hoe ik het wou formuleren
*skills en drills beoefenen met de nieuwe wapens*quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat is velddienst? Door de modder kruipen behalve als je in een tank zit?
De nieuwe kogel knallers zijn geen geheim, want het is gewoon het officieele nieuwe wapen binnen defensie.quote:Op maandag 12 april 2010 23:28 schreef krakkemieke het volgende:
Nieuwe schietgeweren? Tubes ipv flessen zwitsal?![]()
Of mag je dat niet vertellen?
Trusten cyber!quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef cybermans het volgende:
ik ga ook maar slapie slapie doen
voor de lieve dames (en of we een verschil van mening hebben maakt daar niets voor uit) een nacht
Ik begrijp het bijna.quote:Op maandag 12 april 2010 23:31 schreef Braamyo het volgende:
[..]
De nieuwe kogel knallers zijn geen geheim, want het is gewoon het officieele nieuwe wapen binnen defensie.
Het is eingelijk meer een compleet pret paket om de goeie delen van oude wapens heen gebouwd.
Neem de oude C7, haal daar de draaggreep, en kolf af. Doe een plastic uitschuifbare kolf terug, en rails ipv de handbeschermer waar je laserpointer en kijker op kunt zetten.
Oude handbeschermers vervangen voor nieuwe waardoor er nu een extra handvat zit om aan vast te houden en de loop niet langer statische is maar zwevend waardoor het niet meer uit maakt waar je het wapen vast houd.
En hij is Full-Auto ipv Semi-Auto RAWR
PAuw iddquote:Op maandag 12 april 2010 23:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jeroen Pauw en Paul Witteman toch?
Nee toch?quote:Op maandag 12 april 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pff, ik twijfelde aan mezelf.....
Programma waar de presentatoren vaak domweg gelijk willen hebben met hun stelling Braam.....quote:
Doe jij dat nooit? Ik kan het niet altijd vermijden.....quote:
Ik doe dat altijdquote:Op maandag 12 april 2010 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe jij dat nooit? Ik kan het niet altijd vermijden.....
Programma dat jij dus al een tijdje niet bekeken hebt?quote:Op maandag 12 april 2010 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
Programma waar de presentatoren vaak domweg gelijk willen hebben met hun stelling Braam.....
Niet sinds die ene ziek is. Ik vind ze vaak doordrammen, zonder resultaat.quote:Op maandag 12 april 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Programma dat jij dus al een tijdje niet bekeken hebt?
De term armalight ken ik uit een liedje uit mijn jeugd.....Volgens mij ging het over Belfast in the troubles....quote:Op maandag 12 april 2010 23:44 schreef cybermans het volgende:
@braam jij weet vast wel wie eugene stoner is
Nou ja, ik heb het geleerd, ik had er baat bij......quote:Op maandag 12 april 2010 23:51 schreef Laydina het volgende:
[..]
He blijf van mijn adviezen af.. die wil ik niet teruggekaatst krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |