quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:28 schreef One_conundrum het volgende:
Iemand nog interesse in een nieuw AF overhemd, maat M??
M'n vriendin heeft een meegenomen uit de US, maar hij is me te groot. Bij interesse maak ik wel even foto's enzo.
How much? Ik wil em wel van je overnemen denk ik. Hoe is de fit?quote:Op zondag 12 september 2010 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is het deze
Ik wacht het wel even af. Ik ben nog niet overtuigd van de muscle fit om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 12 september 2010 19:01 schreef One_conundrum het volgende:
Muscle fit![]()
Hoort redelijk strak om de borst te zitten denk ik, zat bij mij al beetje strak als ik mijn borst wat naar voren drukte.
Het is een mooie dikke stof, die denk ik nog wel wat krimpt bij een paar wasjes.
http://www.abercrombie.co(...)65922_-1_12210_12202
Hij hangt nu bij mijn vriendin in de kast, dus zal morgen even kijken of het ook echt deze is.
Over de fit, A&F overhemden vallen gemiddeld genomen iets ruimer in vergelijking met Nederlandse maten. Een S past mij perfect, ik ben ongeveer 1.80m en 75kg.quote:Op zondag 12 september 2010 18:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
How much? Ik wil em wel van je overnemen denk ik. Hoe is de fit?
Dan stel ik me de muscle fit voor als een beetje slim fit. Ik ben een fractie langer en wat zwaarder.quote:Op zondag 12 september 2010 19:04 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Over de fit, A&F overhemden vallen gemiddeld genomen iets ruimer in vergelijking met Nederlandse maten. Een S past mij perfect, ik ben ongeveer 1.80m en 75kg.
De benaming muscle fit moet je jezelf niet te veel door laten beïnvloeden. Als je net wat langer en zwaarder bent zal een M jou wel goed passen. Indien gewenst kan ik wel een foto maken als ik een S draag.quote:Op zondag 12 september 2010 19:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan stel ik me de muscle fit voor als een beetje slim fit. Ik ben een fractie langer en wat zwaarder.
Ik had ook een S moeten hebben. Met 1,82 en 73quote:Op zondag 12 september 2010 19:04 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Over de fit, A&F overhemden vallen gemiddeld genomen iets ruimer in vergelijking met Nederlandse maten. Een S past mij perfect, ik ben ongeveer 1.80m en 75kg.
Jah is het ook. Maar Amerikanen zullen wel niet zo van die term houden...quote:Op zondag 12 september 2010 19:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan stel ik me de muscle fit voor als een beetje slim fit. Ik ben een fractie langer en wat zwaarder.
Als je zou willen, much appreciated.quote:Op zondag 12 september 2010 19:09 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
De benaming muscle fit moet je jezelf niet te veel door laten beïnvloeden. Als je net wat langer en zwaarder bent zal een M jou wel goed passen. Indien gewenst kan ik wel een foto maken als ik een S draag.
Niet echt scherp, maar je kan het zo wel goed zien lijkt me.quote:Op zondag 12 september 2010 19:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als je zou willen, much appreciated.![]()
Ik vind de kleurstelling wel leuk. Wil nog zo'n overhemd voor erbij hebben en zag de laatste tijd niet heel veel leuks liggen in de winkels.
Ik denk dat ie M wel zou moeten passen als ik dit zo zie.quote:Op zondag 12 september 2010 19:36 schreef Johnny.D het volgende:
[..]
Niet echt scherp, maar je kan het zo wel goed zien lijkt me.
[ afbeelding ]
Ik was eerder.quote:Op maandag 13 september 2010 09:52 schreef AskBrad het volgende:
als het de blouse van het plaatje is, heb ik ook wel interesse.
Niks niet jij.quote:
haha, ik kijk het vanavond even na en dan hoor je morgen van me.quote:Op maandag 13 september 2010 13:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niks niet jij.Ik was als eerst en je krijgt er gewoon je vraagprijs voor.
Prima. PM me anders maar dan worden we het wel eens over de prijs.quote:Op maandag 13 september 2010 16:57 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha, ik kijk het vanavond even na en dan hoor je morgen van me.
en mochten jullie dat niet worden. PM mij dan maar!quote:Op maandag 13 september 2010 17:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Prima. PM me anders maar dan worden we het wel eens over de prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |