Ja man! Ik wil er ook bij horen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:16 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Het heeft even geduurd maar zoals beloofd het kranten artikel.
[ afbeelding ]
Klik erop om hem groter te krijgen![]()
Ja typisch weer zo'n krantenartikel, als je iets mooi vind wat anderen ook mooi vinden dan wil je erbij horen.quote:
Uiteindelijk is dat natuurlijk met alles zoquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:00 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja typisch weer zo'n krantenartikel, als je iets mooi vind wat anderen ook mooi vinden dan wil je erbij horen.
Ja precies, daarom is het zo jammer dat ze het meteen over die kant moeten gooien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:28 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat natuurlijk met alles zo![]()
Thanks for sharing.. Maar ik heb die winkel al met eigen ogen gezien.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:05 schreef klusbob het volgende:
Voor diegenen die naar NY gaan ff een update
Hollister en AF in Jersey Gardens is zo zo, voor vrouwen is er veel heel veel, stapels topjes rokjes, voor mannen jeans in maten die niemand heeft 28x34 enzo geen hoodies, wel veel tshirts maar geel oranje wit, beetje kleuren die niet zo lopen. AF had wat jassen, ongeveer $100, AF is ook wat beter, Hollister is echt een dumphal met volgens mij jaren kleren, wel op kleur gesorteerd maar behoorlijk wat rotzooi ook.
Toch 2 leuke tees gekocht voor 8 dollar en een riem bij AF, de rest van JG is niet zo veel, Johnny Rockets op de foodcourt is lekker, Converse wel supergoedkoop en verder no label stuff. Ik denk een winkel of 100, als je een paar uur niks te doen hebt voor je vlucht leuk anders zou ik zeggen laten. De AE store is inderdaad geen outlet, maar gewoon een AE store, niks goedkoper ofzo.
Viel me wel op trouwens dat AF veel spul had liggen waar instond dat het b keuze was, opletten dus.
De nieuwe Hollister store op 600 Broadway is btw een must, GROOT de nodige leuke meiden in bikini en de hele collectie ligt er, ook een stuk clearance dat echt goed te dragen is en ik den zon 10% goedkoper. Moeite waard om naar toe te gaan en makkelijk met de metro.
Als je nog vragen hebt ik zit hier nog n weekje
Niet iedereen is in NY geweest.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 22:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Thanks for sharing.. Maar ik heb die winkel al met eigen ogen gezien.
Ga d'r maar vanuit dat het nep isquote:Op donderdag 7 oktober 2010 18:47 schreef Zuivelkoe het volgende:
Ik ben echt benieuwd of abercrombieandfitch-online.nl te vertrouwen is. Ik weet dat A&F hun kleding alleen zelf verkoopt, maar als je via die site bestelt ben je wel goedkoper uit als je douanerechten, verzendkosten enz. meerekent. (vestje kost bijvoorbeeld op die site bijvoorbeeld 103 euro en via A&F zelf 97 dollar.)
Hij zegt toch voor de mensen die gaan. Iedereen die in NYC is en benieuwd is gaat toch wel naar de A&F store ongeacht reacties van anderen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Niet iedereen is in NY geweest.
Lul niet ,heb er vorige maand nog een vest besteld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 19:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ga d'r maar vanuit dat het nep is
Waarschijnlijk kopen zij het daar en sturen het dan door. Zelf per bestelling gewoon minstens 5 artikelen kopen, ben je veel goedkoper uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Lul niet ,heb er vorige maand nog een vest besteld.
Zoals andere klanten al hebben gezien is het echt een relaxte winkel
Okay laten we er van uit gaan dat het echt is , dan zijn ze lekker duur.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:21 schreef Maestro16 het volgende:
[..]
Lul niet ,heb er vorige maand nog een vest besteld.
Zoals andere klanten al hebben gezien is het echt een relaxte winkel
Bij 1 item zijn ze goedkoper maar als je 3 van dingen pakt al niet meer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Okay laten we er van uit gaan dat het echt is , dan zijn ze lekker duur.
Voorbeeld
[ afbeelding ]
Prijs op de 'Nederlandse' site ¤ 60,00
Prijs op de officiële A&F site ¤ 28,00
En natuurlijk komen daar misschien verzendkosten en misschien invoerrechten bij , maar dan nog
Ja dan valt het mee ja , maar de dollar is flink aan het zakken , dus houdt daar rekening meequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef Moro het volgende:
[..]
Bij 1 item zijn ze goedkoper maar als je 3 van dingen pakt al niet meer.
Verzendkosten en invoerrechten + btw zijn niet misselijk, weet zo even niet hoe ze dat precies deden maar btw is al 19% en invoer is 12% geloof ik en dat is over het product en de verzendkosten en daar komt nog 10 euro bij van fed ex voor het voorschieten.
Schijnbaar betaal je vanaf 150 pas 12% invoer rechten volgen de OP, ik reken altijd gewoon de dollars voor euro's en dan zit je er wel redelijk bij in de buurt
Kijk dit zijn nou de uitspraken/ types en berichten waarom ik de overstap van A&F naar Hollister heb gemaakt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:16 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Het heeft even geduurd maar zoals beloofd het kranten artikel.
[ afbeelding ]
Klik erop om hem groter te krijgen![]()
Coolquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef drx86 het volgende:
[..]
Kijk dit zijn nou de uitspraken/ types en berichten waarom ik de overstap van A&F naar Hollister heb gemaakt.![]()
Naar mijn idee zie je A&F al redelijk (te) vaak voorbij komen in het straatbeeld.![]()
Abercrombie![]()
Hollister
ps. Zal binnenkort wederom een groot deel (allemaal maat S) van mijn A&F collectie op het V&A forum gooien. Overhemden, shirts, polos en Henleys/truien. Ik zal dan hier wel ff een berichtje neergooien.![]()
Laat maar komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef drx86 het volgende:
[..]
Kijk dit zijn nou de uitspraken/ types en berichten waarom ik de overstap van A&F naar Hollister heb gemaakt.![]()
Naar mijn idee zie je A&F al redelijk (te) vaak voorbij komen in het straatbeeld.![]()
Abercrombie![]()
Hollister
ps. Zal binnenkort wederom een groot deel (allemaal maat S) van mijn A&F collectie op het V&A forum gooien. Overhemden, shirts, polos en Henleys/truien. Ik zal dan hier wel ff een berichtje neergooien.![]()
Aeropostalequote:Op maandag 11 oktober 2010 15:26 schreef drx86 het volgende:
[..]
Abercrombie![]()
Hollister
$60,00 = ¤ 42,00quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:54 schreef drx86 het volgende:
Mensen vandaag heb ik een Abercrombie Fleece Pants maat XS binnen gekregen alleen zit hij me toch te strak. Had een XS gekozen omdat Maat S mij perfect zit alleen veels te lange broekpijpen heeft vandaar.
Foto even snel van internet gehaald omdat ik er zelf even geen tijd voor heb maar dit is hem iig:
[ afbeelding ]
Maat XS, komt denk ik overeen met ongeveer W30 tot 32/ Length 30 tot 32.
Nieuwprijs: 60 dollar
Vraagprijs: 50 euro incl.
Kaartjes heb ik nog, heb ik er alleen wel afgehaald maar kunnen meegestuurd worden.![]()
Let me know!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |