bronquote:Abercrombie & Fitch opent in Duitsland
De Amerikaanse retailer Abercrombie & Fitch zou eind 2011 de eerste Duitse winkel gaan openen in Düsseldorf. Dat meldt de Duitse modenieuwssite TWnetwork.de.
Met een winkel in Duitsland maakt Abercrombie & Fitch weer een stapje vooruit in de Europese expansie. Momenteel zijn er alleen nog winkels in Londen en Milaan. Voor 2011 staan winkelopeningen gepland in Parijs en Kopenhagen. Het bedrijf opende al een distributiecentrum in Roosendaal in Nederland om van daaruit de Europese markt beter te kunnen bedienen.
Overigens is de opening van een winkel in Duitsland nog niet bevestigd door Abercrombie & Fitch zelf, maar volgens TWnetwork.de bevestigen bronnen dat er een huurovereenkomst is getekend voor Königsallee 17 in Düsseldorf, dat nu wordt verbouwd. Ook gaan er geruchten dat er een filiaal in Hamburg geopend gaat worden.
Nu Nederland nog met een eigen Abercrombie & Fitch....
bronquote:Abercrombie wil Europa vanuit Roosendaal veroveren
De Amerikaanse moderetailer Abercrombie & Fitch zou de kleding voor de Europese markt gaan distribueren vanuit het distributiecentrum van TNT Fashion in Roosendaal. Dat meldt regionaal dagblad BN/DE Stem.
Het beursgenoteerde modeconcern Abercrombie & Fitch voert de modeketens Abercrombie & Fitch, Hollister Co. en Gilly Hicks. Het concept wordt door vele modebedrijven in Europa als hét inspirerende succesvoorbeeld gezien. Het bedrijf heeft meer dan duizend winkels, met name in Amerika. Het bedrijf wil nu ook de Europese markt veroveren en wil daarvoor volgens BN/De Stem de distributie gaan voeren vanuit het TNT Fashion distributiecentrum in Roosendaal. Momenteel is de retailer in Europa actief met twee winkels in Londen en Milaan. Roosendaal ligt dan wel zo centraal. Of er op korte termijn plannen zijn een Abercrombie & Fitch in Nederland te openen is niet bekend.
Op naar een winkel in NLquote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
En nog een oud artikel. Ik weet niet of het al eerder gemeld is.
[..]
bron
Op de lijn Londen - Milaan is het nog wel redelijk centraal, en als er al een tnt fashioncenter is dan is het ideaal voor ze.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Centraal vind ik Roosendaal nou niet bepaald.
Zucht.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Centraal vind ik Roosendaal nou niet bepaald.
Ja, dat is er.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Op de lijn Londen - Milaan is het nog wel redelijk centraal, en als er al een tnt fashioncenter is dan is het ideaal voor ze.
HA HA! DAN ZUL JIJ ER NOOIT BIJ HOREN!quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik wilde net wat gaan bestellen, rekenen ze verzendkosten van 50$
Lol, je moet ook echt 18 zijn. Maar wtf inderdaad erg veel naakt voor een kledingmerk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:51 schreef Oliviertje1994 het volgende:
heeft iemand va jullie op de A&F site ookal op ''A&F SCREEN TEST'' geclickt? Ik stong versteld van de hoeveelheid naakt! het is toch een kledingmerk?
Ik woon in Spanje en ik kom er regelmatig, het is alleen jammer dat de 2 winkels in winkelcentra geopend zijn die an de rand van de stad liggen; dus er zijn geen winkels in het centrum. Dus een dagje winkelen in Barcelona en dan snel even langs Hollister kan nietquote:Op woensdag 29 september 2010 17:45 schreef Enchanter het volgende:
Worden 2 winkels van Hollister geopend in Barcelona en Madrid , voor de mensen die wel eens naar Spanje gaan
Jammer dat ik een grafhekel heb aan Spanje.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:45 schreef Enchanter het volgende:
Worden 2 winkels van Hollister geopend in Barcelona en Madrid , voor de mensen die wel eens naar Spanje gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |