Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:
Ik bukte tochquote:
Ja, beetje bukken als ik niet in de buurt ben! Trut!quote:Op maandag 12 april 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bukte tochDat jij er nu niks mee doet!
Mag ik m'n foto's crossposten?
tuurlk mag je die foto's ook hier postenquote:Op maandag 12 april 2010 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bukte tochDat jij er nu niks mee doet!
Mag ik m'n foto's crossposten?
Ploatjesquote:Op maandag 12 april 2010 21:54 schreef rulerofdeath het volgende:
tuurlk mag je die foto's ook hier posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 12 april 2010 22:03 schreef Samzz het volgende:
CrosspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dat ja? Jij bent dat echt he? Nice... Of anders gewoon een tvp, fuck.
Hup Twente.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:08 schreef Neleos het volgende:
Ik heb wat problemen met quoten... nahja...
Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 22:12 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Op maandag 12 april 2010 22:08 schreef Neleos het volgende:
Ik heb wat problemen met quoten... nahja...
Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik vind het lang niet makkelijk...
Bijna niks zeggen en dan nu vragen of ik wil neukenquote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Assie, neuken?
En ik dan?quote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bijna niks zeggen en dan nu vragen of ik wil neuken
a-ma-nooit-niet
Ja, dat ben ik.quote:Op maandag 12 april 2010 22:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ben jij dat ja? Jij bent dat echt he? Nice... Of anders gewoon een tvp, fuck.
Hup Twente.
mangsquote:
Dat ben jij niet, dat is een foto van je tieten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat ben jij niet, dat is een foto van je tieten!Euh... ja. Nee. GrappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het is zo slecht dat het weer humor isquote:
Ik zeg doen! Ik laat m'n tieten ook zien, dan mag jij je jurkje ook showenquote:Op maandag 12 april 2010 22:58 schreef Fems het volgende:
Mag ik mijn jurkje laten zien?Ik ben er heeeeeel blij mee
Met je broek uit.quote:Op maandag 12 april 2010 22:58 schreef Fems het volgende:
Mag ik mijn jurkje laten zien?Ik ben er heeeeeel blij mee
Supertof! Vandaag 'even' een wandeling gemaakt langs de kliffen. Super lekker weer, super mooi uitzicht.quote:
Waar laat jij jouw tieten zien?quote:Op maandag 12 april 2010 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Ik laat m'n tieten ook zien, dan mag jij je jurkje ook showen
Ik weet niet hoe jij een jurkje draagt, maar dat gebeurt doorgaans niet met een broek.quote:
Pagina 1 hierquote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar laat jij jouw tieten zien?
Ik draag mijn jurken altijd over mijn broek.quote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij een jurkje draagt, maar dat gebeurt doorgaans niet met een broek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien ja. Waauwquote:
Als je terug bent uit Dublin een keer?quote:Op maandag 12 april 2010 23:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezien ja. Waauw
1+1+1=3... wanneer?
Woensdag ben ik weer terug. Donderdag ben ik vrij, dus zeg het maarquote:Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je terug bent uit Dublin een keer?
Even overleggen met nummer driequote:Op maandag 12 april 2010 23:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Woensdag ben ik weer terug. Donderdag ben ik vrij, dus zeg het maar
Moet alleen wel 's avonds trainen. Maar daarna of daarvoor kan ik welquote:
Best lekker opzichquote:Op maandag 12 april 2010 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het weer trouwens in mijn geliefde Twente?
doen ze dat in Grunn jaquote:Op maandag 12 april 2010 23:09 schreef Fems het volgende:
Er zit ook een rits, dat is dan nog wel wat ongemakkelijk, omdat je in de kroeg nog wel eens mensen kan hebben die bedneken: laat ik eens aan die rits gaan trekken. Daar sta ik dan
Ah, niet verkeerd. Wel droog in ieder geval?quote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Best lekker opzichDeze week blijft het beetje rond de 13/14 graden dacht ik.
Had jij geen permanente IP ban of zoiets?quote:Op maandag 12 april 2010 23:10 schreef Robinhoo het volgende:
Ik ga mijn pik hier posten.
Neuquote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Had jij geen permanente IP ban of zoiets?
Had je dat al niet gedaan?quote:
Je zit al met de broek op de knieen ofwat?quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 23:15 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Had je dat al niet gedaan?![]()
Haha Robin scheert z'n balzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb je piemelfoto's gestuurd!quote:Op maandag 12 april 2010 22:15 schreef Assiej het volgende:
[..]
Bijna niks zeggen en dan nu vragen of ik wil neuken
a-ma-nooit-niet
Ik seks nietquote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar ik heb je piemelfoto's gestuurd!
Koud, italie was stuk warmerquote:Op maandag 12 april 2010 23:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het weer trouwens in mijn geliefde Twente?
quote:Op maandag 12 april 2010 23:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks nietremember
en nee met bas ook niet
Vond je mij niet sexy?quote:Op maandag 12 april 2010 23:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik seks nietremember
en nee met bas ook niet
Eh ...quote:
Oke jij ook. En is goed.quote:Op maandag 12 april 2010 23:22 schreef Assiej het volgende:
[..]Slaap lekkerr
ik kruip zo bij je in bed![]()
ik zal 'm d'r wel uitpompenquote:
PICSquote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen alleen nog shoppen voor een zomerjas
Oh, en ik heb ook nog 2 bh's gekocht, en 3 strings, en 2 hotpants ondergoed
waarvanquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
11 juli, bospop met o.a. TWISTED SISTER!!!![]()
![]()
![]()
Pafipo met de zanger van Twisted Sister; Dee Snider
[ afbeelding ]
je hebt wel van dat spul bij de kruidvat dat helptquote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef Assiej het volgende:
[..]
uit pompen ????
Neu ik doe er wel een beetje zout op
Pinkpop, Lowlands, MGMTquote:Op maandag 12 april 2010 23:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
11 juli, bospop met o.a. TWISTED SISTER!!!![]()
![]()
![]()
Pafipo met de zanger van Twisted Sister; Dee Snider
[ afbeelding ]
Misschien als ik terug ben in Nederlandquote:
Genoeg van dat soort dragqueens hier te vinden in Dublinquote:Op maandag 12 april 2010 23:28 schreef STTSJT het volgende:
Die zanger lijkt meer op een zangeres(en heeft ook nog wel iets weg van een clown
)
Goa metquote:
MGMT is tof. Ik ga erheen 5 oktoberquote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef Neleos het volgende:
[..]
MGMT! Dat nieuwe album is gewoon goed. Fuck de haters!
Whahahaha Heb je er een foto van (die je zelf hebt gemaktquote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Genoeg van dat soort dragqueens hier te vinden in Dublin
Och neu, niet nodigquote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
je hebt wel van dat spul bij de kruidvat dat helpt
goed plan, is goed festivalquote:
Nath, wat doe je vrijdag?quote:Op maandag 12 april 2010 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Genoeg van dat soort dragqueens hier te vinden in Dublin
Geen duidelijke. Maar foto's kan ik allemaal pas laten zien als ik terug ben, dus je zult dan tot woensdagmiddag/avond moeten wachtenquote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Whahahaha Heb je er een foto van (die je zelf hebt gemakt)???
Vetquote:Op maandag 12 april 2010 23:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
goed plan, is goed festival
Zeker. Ik heb ze gezien toen het dak instorte op Lowlands vanwege de regen. Dat was ook lachen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MGMT is tof. Ik ga erheen 5 oktober
Ehm, overdag werken, 's avonds toneelles en dan optijd naar bed vanwege ochtendtraining.quote:
trustequote:
Hahaha, omgquote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb ze gezien toen het dak instorte op Lowlands vanwege de regen. Dat was ook lachen.
hahahaha. Nog veel plezier daar danquote:Op maandag 12 april 2010 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen duidelijke. Maar foto's kan ik allemaal pas laten zien als ik terug ben, dus je zult dan tot woensdagmiddag/avond moeten wachten
Kom niet meer in een bar met dragqueensquote:Op maandag 12 april 2010 23:34 schreef STTSJT het volgende:
[..]
hahahaha. Nog veel plezier daar dan![]()
Ik wacht rustig af
Donderdag dan maar doen?quote:Op maandag 12 april 2010 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ehm, overdag werken, 's avonds toneelles en dan optijd naar bed vanwege ochtendtraining.
Vrijdags ben ik eigenlijk nooit beschikbaar.. voorlopig niet in ieder geval.
2007 of 2008 ofzo. Toen speelden ze hun hele eerste album integraal live en het regende als de tyfus en halverwege of ergens aan het begin al van het optreden begon een stuk van de tent achterin in te zakken. Geen gewonden verder ofzo, maar wel grappig om te zien.quote:Op maandag 12 april 2010 23:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, omgWanneer was dat?
Haha, geniaal!quote:Op
maandag 12 april 2010 23:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
2007 of 2008 ofzo. Toen speelden ze hun hele eerste album integraal live en het regende als de tyfus en halverwege of ergens aan het begin al van het optreden begon een stuk van de tent achterin in te zakken. Geen gewonden verder ofzo, maar wel grappig om te zien.
Ga door ik kom bijnaquote:
MATCHDAY.quote:
Pillen al gehad?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:19 schreef Neleos het volgende:
Tering! ik ben dan wel geen regular hier. Maar het is toch het Tukkers topic op fok.
Vanavond is wel een fuckin cruciale wedstrijd, een cruciaal duel. Het gaat cruciaal worden kort gezegd. En we moeten fuckin winnen. Als we niet winnen word ik gek, en als we wel winnen word ik ook gek. TERING!!
Nee. geen pillen gehad, maar jij snapt het niet als vrouw die niet heel veel van voetbal houdt. Ik word hartstikke gek. De zenuwen nauwelijks nog in bedwang vanwege potje voetbal AZ - Twente morgenavond.quote:
Nee, ik snap het inderdaad niet. Doe ook maar geen moeite het uit te leggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee. geen pillen gehad, maar jij snapt het niet als vrouw die niet heel veel van voetbal houdt. Ik word hartstikke gek. De zenuwen nauwelijks nog in bedwang vanwege potje voetbal AZ - Twente morgenavond.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:19 schreef Neleos het volgende:
Tering! ik ben dan wel geen regular hier. Maar het is toch het Tukkers topic op fok.
Vanavond is wel een fuckin cruciale wedstrijd, een cruciaal duel. Het gaat cruciaal worden kort gezegd. En we moeten fuckin winnen. Als we niet winnen word ik gek, en als we wel winnen word ik ook gek. TERING!!
Ik zal geen moeite doen. Maar ik wil je nog ff meegeven dat het veel meer is dan 22 domme mafkezen die achter een bal aanhuppelen. Het gaat om de trots van je stad en je regio. En als die op het punt staan om kampioen te worden.. tja... dat is gewoon... ik weet het niet...fuckin zenuwslopend...quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik snap het inderdaad niet. Doe ook maar geen moeite het uit te leggen
Ik kots hier zowat van de spanning, gekquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:24 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee. geen pillen gehad, maar jij snapt het niet als vrouw die niet heel veel van voetbal houdt. Ik word hartstikke gek. De zenuwen nauwelijks nog in bedwang vanwege potje voetbal AZ - Twente morgenavond.
Dat heb ik dus 7 keer in de afgelopen 10 jaar meegemakt ofzoquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zal geen moeite doen. Maar ik wil je nog ff meegeven dat het veel meer is dan 22 domme mafkezen die achter een bal aanhuppelen. Het gaat om de trots van je stad en je regio. En als die op het punt staan om kampioen te worden.. tja... dat is gewoon... ik weet het niet...fuckin zenuwslopend...
Oh, ik zou het top vinden als Twente kampioen wordt, maar ik ga er echt niet wakker van liggenquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zal geen moeite doen. Maar ik wil je nog ff meegeven dat het veel meer is dan 22 domme mafkezen die achter een bal aanhuppelen. Het gaat om de trots van je stad en je regio. En als die op het punt staan om kampioen te worden.. tja... dat is gewoon... ik weet het niet...fuckin zenuwslopend...
Ik lig wel wakkerquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zou het top vinden als Twente kampioen wordt, maar ik ga er echt niet wakker van liggen
Jawelquote:
Waarschijnlijk ben jij in dit topic al meerdere malen tot de grond afgekraakt vanwege je misselijke clubvoorkeur. Dus dan zou het ongepast zijn wanneer ik dit doe, vooral ook omdat je zo trots met je avatar in de OP hangt. Maar toch: Waarom???quote:
Omdat hij geen Tukker is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij in dit topic al meerdere malen tot de grond afgekraakt vanwege je misselijke clubvoorkeur. Dus dan zou het ongepast zijn wanneer ik dit doe, vooral ook omdat je zo trots met je avatar in de OP hangt. Maar toch: Waarom???
Oke, far out. Jullie zijn ook down met de mensen die niet uit Twente komen, mensen met een andere cultuur. Daar heb ik veel respect voor. Ik neem al mijn gekke beschuldigingen riching The Guitarist terug,quote:
Wie ben jij eigenlijk? En nee, de meesten hier boeit het niet dat ik voor PSV ben. Beetje zielig dat jij hier als newbie probeert stoer te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jij in dit topic al meerdere malen tot de grond afgekraakt vanwege je misselijke clubvoorkeur. Dus dan zou het ongepast zijn wanneer ik dit doe, vooral ook omdat je zo trots met je avatar in de OP hangt. Maar toch: Waarom???
Andere cultuur?quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, far out. Jullie zijn ook down met de mensen die niet uit Twente komen, mensen met een andere cultuur. Daar heb ik veel respect voor. Ik neem al mijn gekke beschuldigingen riching The Guitarist terug,
Goeie kearl? Ik ken 'm totaal niet en krijg meteen de volle laag van een newb; beetje jammer.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Neleos is een goeie kearl, Guitarist ook. Bierdrinken dus 14.gif
Jaja, je bent hier niet geboren. Anders was je ook niet voor PSV geweest. Dat is wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Andere cultuur?ik spreek Nederlands, hou van Moos en woon al 10 jaar in Twente/Overijssel.
Heuj, ik ken genoeg geboren Tukkers die voor Ajax zijn, dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, je bent hier niet geboren. Anders was je ook niet voor PSV geweest. Dat is wat ik bedoel.
Sorry, ik ben een Twente-fundamentalist. Zeker in deze tijd...quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goeie kearl? Ik ken 'm totaal niet en krijg meteen de volle laag van een newb; beetje jammer.
En dat ik voor PSV ben is een misselijke keuze en reden om naar de grond getrapt te worden. Logisch.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:10 schreef Neleos het volgende:
[..]
Jaja, je bent hier niet geboren. Anders was je ook niet voor PSV geweest. Dat is wat ik bedoel.
Hoe extreem zit jij in spanning?quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een Twente-fundamentalist. Zeker in deze tijd...
En daarom ben je actief in ToF sinds deeltje 17 en op beide meets geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:12 schreef Neleos het volgende:
[..]
Sorry, ik ben een Twente-fundamentalist. Zeker in deze tijd...
Ja, maar (hopelijk) dat is een uitstervend ras...quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heuj, ik ken genoeg geboren Tukkers die voor Ajax zijn, dus
*eensquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:13 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar (hopelijk) dat is een uitstervend ras...
Overijssel is wat anders dan Twente, schatquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Andere cultuur?ik spreek Nederlands, hou van Moos en woon al 10 jaar in Twente/Overijssel.
Obvious troll is obvious!quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overijssel is wat anders dan Twente, schat
Teveel, en als ik foute dingen zeg. Sorry...quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe extreem zit jij in spanning?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:48 schreef Neleos het volgende:
Ik heb dit nummer nu 3 keer achter elkaar geluisterd. Normaal gesproken heb ik maandagavond ook wel betere dingen te doen.
Weet ik, daarom noem ik ze ook apartquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overijssel is wat anders dan Twente, schat
Neuken helptquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Teveel, en als ik foute dingen zeg. Sorry...
Ook tegen guitarist, maar ik trek de spanning gewoon niet meer. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen,.. het is te spannend.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Obvious troll is obvious!
En jij ging naar bed zei je
De arrogantie slaat om in onzekerheid?quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Teveel, en als ik foute dingen zeg. Sorry...
Ook tegen guitarist, maar ik trek de spanning gewoon niet meer. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen,.. het is te spannend.
Nee nee, geen arrogantie, geen onzekerheid, maar alleen een beetje twijfel bij een psv fan in een twente topic... maar je bent import. dan mag het.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De arrogantie slaat om in onzekerheid?
En een newb moet daarover vallenquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:22 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee nee, geen arrogantie, geen onzekerheid, maar alleen een beetje twijfel bij een psv fan in een twente topic... maar je bent import. dan mag het.
Nee hoor, lang niet alleen buiten de singels. In het centrumquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
Niet goed? Jij hebt alleen seks buiten de singels?? Dat vind ik wel ver fietsen...
Haha, hoe kort ik ook in deze reeks kom. Dat jij wel aan je trekken komt maak ik me geen zorgen om.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor, lang niet alleen buiten de singels. In het centrum
Waarom maak je je daarom geen zorgen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Haha, hoe kort ik ook in deze reeks kom. Dat jij wel aan je trekken komt maak ik me geen zorgen om.
Binnen of buiten of bovenop de singels. Maar goed...
Ik ben alleen maar goed in het beledigen van mensen....quote:
Je hebt mij niet beledigd hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar goed in het beledigen van mensen....
Verkeerde smiley??![]()
Eehm... Ik maak me zeker zorgen daarover... want anders zou ik een rare jongen zijn.
.
benieuwd wat ik nu heb gepost?
quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:39 schreef Neleos het volgende:
[..]
Huh? Je zal 'm wel links of rechts vangen toch?
Gelukkig, want als ik m;n best deed had ik jou echt wel harder beledigd dan dat jij mij kan beledigen, maar laten we er geen wedstrijdje van maken....quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt mij niet beledigd hoorDan moet je iets beter je best doen.
Je hoeft je geen zorgen te maken
quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]Nu vraag ik me af hoeveel jij gedronken hebt
quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gelukkig, want als ik m;n best deed had ik jou echt wel harder beledigd dan dat jij mij kan beledigen, maar laten we er geen wedstrijdje van maken....
quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]Nu vraag ik me af hoeveel jij gedronken hebt
Jij kent me duidelijk niet. Maar dat kan jij ook niet helpenquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Gelukkig, want als ik m;n best deed had ik jou echt wel harder beledigd dan dat jij mij kan beledigen, maar laten we er geen wedstrijdje van maken....
Qft.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kent me duidelijk niet. Maar dat kan jij ook niet helpen
Je hebt in ieder geval geen dingen die op woensdagochtend meteen geregeld moeten worden. Je bent daarvoor tussen de 18 en 25. Enne... veel verder ken ik je ook niet erg goed nee...quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kent me duidelijk niet. Maar dat kan jij ook niet helpen
Echt dronken...quote:Op dinsdag 13 april 2010 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Neleos is echt dronken ofzo.
Ik wil gewoon de vrede bewaren, mafkeesquote:Op dinsdag 13 april 2010 02:06 schreef Neleos het volgende:
Drizzt, jij bent de Jezus van deze reeks. Props voor jou!
Ik wel. Ik ga m gewoon ne netjes op de tv kijken. En de bedoeling id dat ik morgenochten maar ook morgenmiddag in bed lig. en dat ik zeker niet te vroeg wakker wordt!!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 02:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hou op, ik wil niet eens gaan kijken of luisteren naar deze pot
Zwarte Crossquote:
nice! vraag je binnenkort wel ff naar je eerste ervaringenquote:
nee, weet nog niet wanneer ik mooi de tijd hebquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
rulerheb je dat kratje Grolsch al binnen?
Balletje
Brak, zit op het werk met dik rode ogen! Zo maar is ff de apotheek mailen voor wat meer zalfjes etc. voor de hooikoortsquote:
Haha, en het is zo'n lekker weertje buiten!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:13 schreef Samzz het volgende:
Buiten een zonnebril opzetten, zo min mogelijk praten buiten en vaseline in de neusholten smeren.
Tja... Keuzesquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:18 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Haha, en het is zo'n lekker weertje buiten!
smaakt goed ja ?quote:
neu ik bedoel die porno wat er allemaal al opstaat.quote:
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:28 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ondanks 3 uur slaap toch nog redelijk fit. (Y).
niezen ja ?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ik toch nog fit ben? Geen idee, goede gezondheid denk ik.
Jij goed geslapen?
Dat je slecht geslapen hebtquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ik toch nog fit ben? Geen idee, goede gezondheid denk ik.
Jij goed geslapen?
hm?quote:
Snapte ik. Je weet waarom.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:56 schreef Samzz het volgende:
Dat je slecht geslapen hebt
Ik heb wel redelijk geslapen... Al sliep ik redelijk laat, Wimmie hield me wakker
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:05 schreef Samzz het volgende:
Ga je volgende week naar WCE? 'ja' Met wie ga je? 'met de gang' Cool! 'ja, nu ga ik slapen' Ja, laat me maar in de steek 'ja, want ik ben moe' Hoe is het dan verder met je? 'MOE!' en zo nog een tijdje door
Same here. Helaasch. Zin om een paar dagen vrij te nemen...quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:16 schreef haakon het volgende:
Jup, druk aan 't werk he.. Helaas binnen zitten met dit mooie weer
Ja indeed !quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Same here. Helaasch. Zin om een paar dagen vrij te nemen...
Ik moet nog anderhalf jaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Het gaat goed!! Ben je trouwens al bijna klaar met je studie?
Je doet je master ook gewoon daar?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nog anderhalf jaarZit nu in het derde jaar he
Hoe is het met jouw studie?
Bachelor, Ja. M'n minor ga ik op de UT doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:32 schreef Fems het volgende:
[..]
Je doet je master ook gewoon daar?
Mijn studie gaat prima. Het is saai/stom, maar ik haal alles tot nu toe nog!
Ik neem een week vrij. Manoman als ze kampioen worden zuip ik me in coma.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:25 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja indeed !
Aanstaande maandag neem ik denk ik vrij, want zondag helemaal kapot gaan als Twente kampioen wordt
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Whehe ik ga ook mijn tieten posten.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Linkjequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
is het jouw broertje?quote:
Haha, nee..quote:
Nath!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi!
Vandaag nog even de laatste dingetjes shoppen, nog even chillen met een paar mensen in een bar, en dan morgenvroeg weer terug naar huis
Ben je niet bang dat je verongelukt op de terugreis?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi!
Vandaag nog even de laatste dingetjes shoppen, nog even chillen met een paar mensen in een bar, en dan morgenvroeg weer terug naar huis
Wat ben je toch weer lekker bot.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je verongelukt op de terugreis?
Zo'n gevoel heb ik namelijk!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Dat gevoel had je op de heenreis ook. Ik vertrouw niet meer op jouw gevoelquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je verongelukt op de terugreis?
Zo'n gevoel heb ik namelijk!!
Ratelquote:
Hey. Veel plezier nog en goede reis!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |