quote:
Mijn collega Wim, een man van ver in de 50 met een pukkel in gezicht en een wijnvlek op zijn voorhoofd, kwam ik zojuist tegen bij het koffieapparaat. Hij had mijn mailtje gelezen en had staan peinzen over het verhaal wat hem ook heel bekend voor kwam. Terwijl hij dat deed, liet hij vanuit het niets een natte scheet

, waarbij een lucht bij vrij kwam waar de honden geen brood van lusten. Maar dat er zijde. Na het laten van die scheet kreeg hij vanuit het niets een aha-erlebnis en maakte mij deelgenoot van een anekdote.
Die natte scheet deed hem namelijk denken aan die bedorven kalkoen die hij tijdens het kerstdiner had verorberd. Vanaf dat moment is het balletje pas echt goed gaan rollen

. Want laat hij nu net tijdens dat kerstdiner een gesprek hebben gehad met een verre oom die speciaal voor het kerstdiner was over komen vliegen vanuit de VS. Deze oom had namelijk een rolletje als figurant in een bepaalde aflevering van Friends waar een dergelijke situatie als die van de TS is nagespeeld. Na 5 minuten googlen ben ik uiteindelijk bij de volgende aflevering terecht gekomen