Op wat voor sportschool zit jij?quote:Op maandag 12 april 2010 20:21 schreef wesp40 het volgende:
tenzij ik 100 euro bij betaal.
Ik had ze verteld dat ik het niet meer leuk vind daar, en dat ik lastig word gevallen door allerlei rare mannen.
Nee hoor ik ben niet gay !!quote:
waarom reageer je dan?quote:Op maandag 12 april 2010 20:23 schreef nattermann het volgende:
Ik snap helemaal niks van je topic.
Je bent trouwens ook een mietje.
Nee want ik ken ze niet en dat hou ik liever zo.quote:Op maandag 12 april 2010 20:23 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Op wat voor sportschool zit jij?En je kan ook niet aangeven dat er allerlei rare mannen je lastig vallen?
Wat is hier oneerlijk aan?quote:Op maandag 12 april 2010 20:25 schreef wesp40 het volgende:
[..]
wat een kluns ben je en ik dacht dat je eerlijk was met je reacties.
waar zit jij dan?quote:Op maandag 12 april 2010 20:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
opzegtarief ....
wat is dat toch met die sportscholen debiele abonnementen....
Daar moest ik ook al aan denken.quote:
TS is contact gestoord en sluipt stilletjes voorbij de sportschool eigenaarquote:Op maandag 12 april 2010 20:26 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Nee want ik ken ze niet en dat hou ik liever zo.
Contract gestoordquote:Op maandag 12 april 2010 20:28 schreef Sodeju het volgende:
[..]
TS is contact gestoord en sluipt stilletjes voorbij de sportschool eigenaar
Ik wil liever geen contact met lompe onbeschofte types die alleen hun eigen spieren kunnen bewonderen en verder geen tekens van intelligentie tonen.quote:Op maandag 12 april 2010 20:28 schreef Sodeju het volgende:
[..]
TS is contact gestoord en sluipt stilletjes voorbij de sportschool eigenaar
Kijk met jou heb ik het altijd naar me zin. Want je bent echt een luisterende type. Chapeau...quote:Op maandag 12 april 2010 20:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ja dat is best wel vervelend ja
ga gewoon dreigen
opzegtarieven , amehoela!
wat als jij in een rolstoel beland mag je het maar niet opzeggen
No shit sherlock.. kijk even 3 posts boven je:Squote:Op maandag 12 april 2010 20:38 schreef Fries het volgende:
Dat doet me denken aan een aflevering van Friends. Chandler wil dan z'n abonnement opzeggen en om hem te helpen neemt hij Ross mee. Maar het loopt niet zoals ze hoopten...![]()
Ik kan het filmpje zo snel niet vinden...
ze hebben niet eens de prijs verhoogd, het blijft constant. Alleen wil ik niet meer betalenquote:Op maandag 12 april 2010 20:39 schreef Parzival het volgende:
een briefje maken dat je het niet eens was met de laatste verhoging, dat je toen ook al een brief hebt geschreven en dat het je verbaasde dat daar nog geen reactie op was gekomen.. dat je sinds die tijd niet meer bent geweest en dan geld terugvorderen
Helaas dat je nog een contract hebt waar je je aan moet houden.quote:Op maandag 12 april 2010 20:40 schreef wesp40 het volgende:
[..]
ze hebben niet eens de prijs verhoogd, het blijft constant. Alleen wil ik niet meer betalen
Alrightquote:Op maandag 12 april 2010 20:37 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Kijk met jou heb ik het altijd naar me zin. Want je bent echt een luisterende type. Chapeau...
dus eigenlijk ben jij een in de kast hetero?quote:Op maandag 12 april 2010 20:24 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet gay !!
ik word juist lastiggevallen door homo mannen die op mij vallen, en een leuke gesprekkie komen doen. ! Echt vies en irriterend zeg!![]()
Maar het gaat om meer. Ik words soms zo zwaar geïrriteerd door die rare mannetjes dat ik bang ben voor een incident. En dan zeggen ze zelf op toch? door mij uit te trappen?quote:Op maandag 12 april 2010 20:42 schreef Adames het volgende:
Natuurlijk kan dat niet zomaar.
Je sluit een jaarcontract af, kan je niet opeens toch halverwege opzeggen omdat mensen naar je kijken
Heeft niks met TS te makenquote:Op maandag 12 april 2010 20:47 schreef Parzival het volgende:
google: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=3162
Jij kan goed googelen, maar wat heeft dit met TS te maken?quote:Op maandag 12 april 2010 20:56 schreef Parzival het volgende:
nog een keer google
http://www.gratisadviseurs.nl/question.php?id=64775
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |