ben nog weer studentquote:Op maandag 12 april 2010 18:47 schreef cybermans het volgende:
wat heb ik verkeerd gedaan in mijn studenten tijd
http://www.nu.nl/lifestyl(...)dates-studenten.html
is dat een beetje te pruimen? wil ik ook over een tijdje naast me werk gaan doenquote:Op maandag 12 april 2010 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
studie naast het werk idd. parttime universiteit bedrijfskunde
het is 3 jaar, 20 uur per week. prima, wanneer je weinig vrije tijd wilquote:Op maandag 12 april 2010 20:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
is dat een beetje te pruimen? wil ik ook over een tijdje naast me werk gaan doen
quote:Op maandag 12 april 2010 20:36 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat heb ik precies 1/2 keer volgehouden, Laydina. Brr.
hmmmz dat is wel buffelen jaquote:Op maandag 12 april 2010 20:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
het is 3 jaar, 20 uur per week. prima, wanneer je weinig vrije tijd wil
dat is wel flink met dequote:Op maandag 12 april 2010 20:39 schreef Den_Haag het volgende:
nope, 3 jaar heb je. Ze hebben best een streng regime. 1e jaar mag je 2 vakken niet halen, moet je het jaar daarna wel gehaald hebben, 2e jaar 1 vak, 3e jaar alles halen. Indien dat niet lukt is het tussendoor exit en geen geld terug.
Ik wou naar yoga. Maar ik ben echt niet fit en zelfs m'n lichtverteerbare soepje valt verkeerdquote:Op maandag 12 april 2010 20:37 schreef Laydina het volgende:
[..]dat is niet lang
Ik heb straks 45 minuten te gaan. Maar eten moet eerst even zakken.
Dat meen je nietquote:Op maandag 12 april 2010 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wou naar yoga. Maar ik ben echt niet fit en zelfs m'n lichtverteerbare soepje valt verkeerd
je hebt het goed te pakken.quote:Op maandag 12 april 2010 20:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wou naar yoga. Maar ik ben echt niet fit en zelfs m'n lichtverteerbare soepje valt verkeerd
Er zijn heel veel lurkersquote:Op maandag 12 april 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ehm vraagje aan iemand die er ervaring mee heeft;
ik heb een foto geplaatst in dit (nou ja, vorig topic) en bezoekersaantal schiet omhoog. Kan nooit allemaal van jullie CUL'ers zijn dus mn vraag: zwerft een foto dan door heel Fok heen ofzo?
quote:Op maandag 12 april 2010 20:44 schreef FutureFairytale het volgende:
ehm vraagje aan iemand die er ervaring mee heeft;
ik heb een foto geplaatst in dit (nou ja, vorig topic) en bezoekersaantal schiet omhoog. Kan nooit allemaal van jullie CUL'ers zijn dus mn vraag: zwerft een foto dan door heel Fok heen ofzo?
Daar wordt ie sterk vanquote:Op maandag 12 april 2010 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Flink vies beest geweest CF![]()
Bluezzekleinzoon is ook ziekVoor de eerste keer in zijn bijna 4 mnd oude leventje. Arm klein mannetje.
Nyenrodequote:Op maandag 12 april 2010 20:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
dat is wel flink met deerover
Welke uni is dat?
hyves, ik dacht haal daar een foto van af en mijn hyve laat een lijn zien van..quote:Op maandag 12 april 2010 20:46 schreef Laydina het volgende:
Bedoel je in dat topic Future, of je hyves pagina, waar de foto op stond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op maandag 12 april 2010 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee, maar de pagina's worden vaak geladen hier hoor, vergis je niet.
En dat heeft vast invloed op haar hyvestellertjequote:Op maandag 12 april 2010 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]elke keer als we posten of de pagina openen wordt die foto weer geladen.
mjah dat is ook wel de beste van NL geloof ik, straks ook ff je MBA halen?quote:Op maandag 12 april 2010 20:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nyenrode
Waar is de foto van LieLie eigenlijk?
quote:Op maandag 12 april 2010 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hyves, ik dacht haal daar een foto van af en mijn hyve laat een lijn zien van..heb je hyves niet gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aha ik snap, dankjequote:Op maandag 12 april 2010 20:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]elke keer als we posten of de pagina openen wordt die foto weer geladen.
Och hemel. Ik vind dat bij zo'n klein turfje altijd zo zielig! Arm jochiequote:Op maandag 12 april 2010 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Flink vies beest geweest CF![]()
Bluezzekleinzoon is ook ziekVoor de eerste keer in zijn bijna 4 mnd oude leventje. Arm klein mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |