quote:Op maandag 12 april 2010 20:12 schreef nattermann het volgende:
TS snapt het niet
Dit is een flessenautomaat:
[ afbeelding ]
Google zegt van wel.quote:
Kijk, daar kan ik wat meequote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Meestal werkt het wel om de munt met de zijkant een paar keer over iets van ijzer heen te wrijven
Ja weet ik veel hoe je die dingen dan noemtquote:
Ah kijk, behulpzame mensen in mijn topic.quote:
Ja maar die bedoel ik dus nietquote:Op maandag 12 april 2010 20:17 schreef henrydg het volgende:
In een fles automaat doe je toch juist flessen en krijg je een bonnetje statiegeld, waarom zou je een 2 euro munt op de lopende band leggen
quote:
Hihih TS weet het verschil niet tussen een fles en drankautomaatquote:
PM even of het morgen wel werkt bij die automaat okquote:
Dat geloof je echt?quote:Op maandag 12 april 2010 20:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Meestal werkt het wel om de munt met de zijkant een paar keer over iets van ijzer heen te wrijven
Ik heb er zo'n eentje standaard op zakquote:Op maandag 12 april 2010 20:32 schreef samsalabim het volgende:
Mensen met stijl laten de euromunten links liggen en gebruiken deze:
[ afbeelding ]
Iets van ezel en een steen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 01:03 schreef Appelknaller het volgende:
Godverdomme!!
Ik aan het begin van de avond nog ff drank uit de automaat willen halen. Slikt dat tyfusding mijn muntje in maar het display bleef op 0,00 euro staan. Andere automaat geprobeerd doet dat ding het weer
![]()
4 euro voor niks verspild verdomme
beter gebruik je deze, kun je het zelfde mee maar je loopt sneller:quote:Op maandag 12 april 2010 20:32 schreef samsalabim het volgende:
Mensen met stijl laten de euromunten links liggen en gebruiken deze:
[ afbeelding ]
ja want de muntproever kijkt wat de legering is en als er vuil op de munt zit is dit niet altijd mogelijkquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |