Bedrijfskunde errrrr errrrrrrr, allebei ookquote:Op maandag 12 april 2010 19:09 schreef Mummiepak het volgende:
Die 2 gasten zullen vast niet studeren. Echt niet.
als l i n g o purist vind ik het kraken en 6 letter woorden lingo en 15 letterwoorden maar nutteloze toevoegingen om het gemis van francois te verbloemenquote:
Terechte klacht!!!!!!!!!!quote:Op maandag 12 april 2010 19:10 schreef Joran-Joran het volgende:
Klacht: die ploertematten van die twee hockeyhomo's. En dat verlepte polo'tje onder hun Gant/Tommy Hilfiger trui
Ik telde het na.quote:Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef Mummiepak het volgende:
Ik voorspel het volgende 10-letterwoord: Penisbaard.
Maar Doortje kan beter pijpen dus ze houden elkaar in evenwichtquote:Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef Splutje het volgende:
Maartje is wel lekkerder dan Doortje
Trouwens, Doortje is lekkerderquote:Op maandag 12 april 2010 19:13 schreef Splutje het volgende:
Maartje is wel lekkerder dan Doortje
Ik denk het ook niet Henkquote:Op maandag 12 april 2010 19:24 schreef Henk1056 het volgende:
hmmm net zitten kijken. heerlijk genieten hoor van die 2. de dames zullen vast niet op fok zitten
Een mooie OP! Voor mij! Wat lief!!!quote:Op maandag 12 april 2010 19:05 schreef Adelante het volgende:
Speciaal voor zovty zal ik vanavond een mooie OP maken
Die lijkt op die vrouw van de Pfaffsquote:
Het is Cruella de Ville met d'r zwart/wit topjequote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:04 schreef Adelante het volgende:
Pittige kapsels in team twee, niet te zuinig
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:04 schreef Adelante het volgende:
Pittige kapsels in team twee, niet te zuinig
Die lijkt wel tachtigquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef RickoKun het volgende:
ik wil die 2 dames mee nemen naar mijn bed vanavond. Ze mogen allebei mijn zaad ontvangen en snowballing aan elkaar doorgeven terwijl ik hun klaarbef.
RickoKun, altijd de man van bazenactiesquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:40 schreef RickoKun het volgende:
ik wil die 2 dames mee nemen naar mijn bed vanavond. Ze mogen allebei mijn zaad ontvangen en snowballing aan elkaar doorgeven terwijl ik hun klaarbef.
DRIZZT was machst du!!!! Mein e-penis wat doe jequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
RickoKun, altijd de man van bazenacties
of radiumquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:19 schreef Gevalon het volgende:
Elke keer dat ik kijk komt het woord valium langs
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:09 schreef Adelante het volgende:
Die is goed te doen met d'r bloemetjesgordijn
Jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef HerbertThePervert het volgende:
Hebben jullie ook die aflevering gezien met die vrouw zonder armen toen?
Ahaha ja toen die vrouw een bal moest pakken hoorde je een beetje gerommel in die ballenbak, ik dacht echt zo WTF? Komt ze later met haar been op tafelquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef afcajos het volgende:
[..]
JaEn met haar tenen in de lingoballenbak graaien. Geweldig was dat. Al heb ik meer moeten lachen om die spastische vriend van haar met zijn malle blije kop
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:09 schreef Adelante het volgende:
Die is goed te doen met d'r bloemetjesgordijn
quote:Op maandag 12 april 2010 19:05 schreef Adelante het volgende:
Speciaal voor zovty zal ik vanavond een mooie OP maken
Maar iedere avond is er wel iets te klagen over deze spelshow. Zoals vanavond een bloedgeile tweeling die de aandacht volkomen afleiden van het spelletje
klacht: maartje en doortje
quote:Op donderdag 29 april 2010 19:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis Frans Bakker! En de Gouden bal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |