abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 18:22:59 #1
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_80234568
quote:
De prestaties van BV Veendam speler Michael de Leeuw zijn ook bij onze westerburen niet onopgemerkt gebleven. De Brabander scoorde dit seizoen al 23 keer en geniet daardoor de interesse van clubs uit binnen- en buitenland. De nieuwste aanvulling op de belangstellenden is Sheffield United dat momenteel de tiende plaats in het Championship inneemt. De Leeuw, topscorer tot dusver in de Jupiler League, heeft nog een doorlopend contract bij Veendam tot 2012 en er moet dus wel een transfersom op tafel gelegd worden, en dat zal de Groningse club als muziek in de oren klinken want zijn bevinden zich op dit moment in zeer zwaar weer.
Gisteren (zondag) zou er duidelijkheid komen over hoe het verder met Veendam zou gaan. Dit nieuws laat echter nog op zich wachten. Zou dat iets te maken hebben met dit bericht?
Feit is dat bij een faillisement van Veendam alle contracten direct aflopen en er geen cent meer voor wordt ontvangen.
Tevens bepaalt de markt de waarde van een speler; des te meer clubs aan De Leeuw trekken (die nog een doorlopend contract heeft) des te meer hij waard wordt. Zou dit een 4 ton kunnen worden, dan is het voor alle partijen beter om een faillissement af te wenden, dan wel dit minimaal uit te stellen.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
pi_80235044
Oh ik dacht Paul de Leeuw bij het lezen van de TT
  maandag 12 april 2010 @ 18:49:24 #3
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_80235514
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Blackf1re het volgende:
Oh ik dacht Paul de Leeuw bij het lezen van de TT
Tenzij Paul ook voetbalt, zul je over hem in het Voetbalforum weinig berichten tegenkomen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 april 2010 @ 21:11:14 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_80241594
Feyenoord wil hem dus ook
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 13 april 2010 @ 02:41:22 #5
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_80251595
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:11 schreef rubbereend het volgende:
Feyenoord wil hem dus ook
Yep, maar die willen hem alleen gratis (of ze moeten zelf nog transfergelden krijgen).
Maar het drijft de waarde van De Leeuw uiteindelijk wel op, als een top club als Feijenoord (zoals men zich dit in het buitenland nog herinnerd) hier ook belangstelling voor heeft.

Maar laat zijn prijs nog maar even opgedreven worden...
Normaal zou ik De Leeuw niet kwijt willen bij Veendam, maar als die transfer de redding van de club mogelijk maakt.... dan blijf ik De Leeuw gewoon wekelijks lekker volgen bij andere clubs en blijf hem dankbaar!
Ongelofelijk eigenlijk dat hij bij de beloften van Willem 2 niet doorbrak.
Sommige spelers hebben vertrouwen nodig van hun trainer. En dan te bedenken dat er nog vele anderen als De Leeuw rondlopen die zich amper kunnen bewijzen... dan zijn er nog veel kansen voor Veendam als we aan onze scoutingstaf ook een psycholoog toevoegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')