Even voor de duidelijkheid, het staat er misschien wat verkeerd, maar ik wens hem, of iemand anders, absoluut geen ziekte toe. Ben echter wel enorm nieuwsgierig wat hij zou doen als hij wel ziek werd. En dan niet via ene topic op een forum, maar echt zien als het zover is of de sterke woorden dan nog overeind blijven....quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:15 schreef ToT het volgende:
Damn, als er echt zoiets als karma zou bestaan, dan zou Lambiekje onderhand al onder de zoden moeten liggen door al die ziekteverwensingen zijn richting uit!
Niet in die mate. Ziekhuisbezoek maakt je zieker. Maar dat zegt de naam al. Dus liegen doen ze niet.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:41 schreef Michielos het volgende:
dus mensen kunnen volgens jou nooit "uit zichzelf" ziek worden?
Ik begreep je wel!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:43 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, het staat er misschien wat verkeerd, maar ik wens hem, of iemand anders, absoluut geen ziekte toe. Ben echter wel enorm nieuwsgierig wat hij zou doen als hij wel ziek werd. En dan niet via ene topic op een forum, maar echt zien als het zover is of de sterke woorden dan nog overeind blijven....
Nigga please!quote:Op vrijdag 16 april 2010 16:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet in die mate. Ziekhuisbezoek maakt je zieker. Maar dat zegt de naam al. Dus liegen doen ze niet.
ah.. okquote:Op vrijdag 16 april 2010 16:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet in die mate. Ziekhuisbezoek maakt je zieker. Maar dat zegt de naam al. Dus liegen doen ze niet.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
ah.. ok
Als je het niet heel erg vind, ga ik na een ongeluk toch liever naar een ziekenhuis..
Maar vergeet niet dat als je al aan de medicatie bent dat het verkeerd gaat. Meerdere keren is het fout gegaan met de glaucoomdruppels van mijn opa. Ik hoor eigenlijk alleen maar dat nog al vaak fout gaat met dosering en patientwissel. Er gaan jaarlijks 3000+ mensen dood door juist gebruik van medicatie. Dus niet geteld de personen waarbij verkeerde wijze van inname, overdosis, patient-vergissing of gewoon algehele omissie. En ook niet de gevallen waarbij men kwalijke bijwerkingen krijgt of andere onherstelbare aandoeningen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
ah.. ok
Als je het niet heel erg vind, ga ik na een ongeluk toch liever naar een ziekenhuis..
En jij gelooft werkelijk dat de NOS aan fear mongering (als je al weet wat het betekent) doet om mensen het reizen te ontmoedigen, zodat de wereldeconomie in elkaar klapt omdat de toerismesector uiteen spat?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:43 schreef Lambiekje het volgende:
Gister op het NOS-journaal door ons reisgedrag wordt het verspreidt. Was het vorige week nog de schuld van het pluimvee, dat overmatig gevoerd wordt met antibiotica waarbij 95% van de kippen besmet is, nu is reizen een zéééér grote kans tot besmetting.
Gadver wat doet NOS aan fear mongering.
Wat vind je eigenlijk zo vreemd van dat nieuwsbericht? Ik heb het idee dat je twee zaken door elkaar haalt. Het ontstaan en het versprijden.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:43 schreef Lambiekje het volgende:
Gister op het NOS-journaal door ons reisgedrag wordt het verspreidt. Was het vorige week nog de schuld van het pluimvee, dat overmatig gevoerd wordt met antibiotica waarbij 95% van de kippen besmet is, nu is reizen een zéééér grote kans tot besmetting.
Gadver wat doet NOS aan fear mongering.
Nee, volgens Lambiekje zijn bacteriën onze vriendjes en zorgt een ongezonde levensstijl voor een ziekte.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat vind je eigenlijk zo vreemd van dat nieuwsbericht? Ik heb het idee dat je twee zaken door elkaar haalt. Het ontstaan en het versprijden.
Nee er was jaren niets bekend voor het grote publiek over helemaal lens gespoten kippen. Opeens wordt er in allerlei programmas gerept over ESBL. H1N1 was ook NIET bekend toen men doelbewust het virus aan het verspreiden was via reguliere (onzinnige) griepprik. Ook was het nog niet bekend bij het publiek toen Burgermeister een serieus klacht heeft ingedient tegen de medische fascisten. Pas nadat er een geënsceneerde uitbrak was van de MexGriep was H1N1 een hotitem extréééém gehyped. Nu geloofd geen klootviool meer met die onwaarschijnlijk crap wat het WHO heeft verkondigd. Men moet weer wat nieuws hebben voila de volgeplempte pluimvee en dat mooi combineren met het standdown van de vliegtuigen. Ohhh, wat was de lucht schoon zonder al die sylphs.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, volgens Lambiekje zijn bacteriën onze vriendjes en zorgt een ongezonde levensstijl voor een ziekte.
Het feit dat deze superbacterie zich verspreid maakt dus feitelijk niets uit, en dus is alle ophef daarover puur angstzaaierij!
Minder fantasieboeken lezen en horrorfilms kijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 01:24 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Die lui kweken gewoonweg virussen uit lijken die ze opgraven uit oude graven met de pest enzo...en hieruit kweken zij verder met nieuwere virusjes en dan
ja dan komen de supervirussen waar zij al lang een injectie tegen hebben uitgevonden
uiteraard moet men hier flink voor betalen!
Fikse rekeningen en prikjes in je lijf...ja ja...simpel toch?
Wat zou jij doen als farmaceutisch kutbedrijf?
kan jou die mensen schelen of je leven hierna...het karma ...hmmz?
Wat zal dat tuig een stel imbecielen worden in het leven hierna of hun kids!
net goed!
Pardon. Het is bittere ernst. Het is de realiteit. En is nog zóó extreem veel zieker dan dat hier besproken wordt en tegen aangetrapt.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Minder fantasieboeken lezen en horrorfilms kijken
Klinkt wél heel geneeskrachtig ...dansen?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Minder fantasieboeken lezen en horrorfilms kijken
Om terug te komen op dit alles: De farma-industrie is niet de enige die geprofiteerd heeft van de "hype" ... al die natuurmiddelen en alternatieve nep-genezers hebben ook heel dik gecashed. Het probleem is echter dat hun "medicijn" net zoveel nut heeft als in je blote reet de tango dansen bij maanlicht.
Volgens datzelfde artikel is 1 op de tien mensen bemet. Bij 15% activeren de meeste bedrijven hun BC plannen.quote:"Het goede nieuws is dat het nog vrij zeldzaam is, maar ik vrees dat we dit nog zeer moeilijk onder controle gaan krijgen. De aanpak van mrsa is vergeleken met esbl-bacteriën een lachertje", aldus de Belgische microbioloog Herman Goossens in De Morgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |