En je bent 1.80 he?quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef Inu het volgende:
Mijn minimum gewicht is 60 kiloEn een BMI van 27, dus net te hoog
geluktquote:Op maandag 12 april 2010 15:40 schreef ArTiC het volgende:
ik probeerde hem als webicon in te stellen
Ja, ik weets... maar vind ik al teveel werkquote:Op maandag 12 april 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je bent 1.80 he?
Het scheelt, dan hoef je maar tussen de zes en acht kilo kwijt
Krachttraining is goed.quote:Op maandag 12 april 2010 15:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik weets... maar vind ik al teveel werkMaar moet nu verplicht 2x per week sporten van de fysio, alleen is dat alleen krachttraining.. moet mezelf nog zo ver krijgen om ook cardio te gaan doen
das natuurlijk allemaal theoretische kennis van Leviquote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Krachttraining is goed.Spieren hebben een hoge verbranding en meer spier zorgt dus voor een beter verbranding.
Mijn overbuuf zit bij WeightWatchers en volgens haar moest ik niet gaan sporten want daar werd ik niet slanker van. Vet zette zich immers om in spieren. Ik lollerdequote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Krachttraining is goed.Spieren hebben een hoge verbranding en meer spier zorgt dus voor een beter verbranding.
Ja, maar ik ben zo slap dat ik de meeste oefeningen doe met 10 kilo, dus het gaat niet heel erg hardquote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
En die is beroemd om haar accuratesse.quote:Op maandag 12 april 2010 15:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
das natuurlijk allemaal theoretische kennis van Levi
10 kilo is zat vur een meisje.quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo slap dat ik de meeste oefeningen doe met 10 kilo, dus het gaat niet heel erg hard
Ik denk dat overbuuf het allemaal niet zo goed begreep.quote:Op maandag 12 april 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn overbuuf zit bij WeightWatchers en volgens haar moest ik niet gaan sporten want daar werd ik niet slanker van. Vet zette zich immers om in spieren. Ik lollerde
Mijn lachspieren worden idd ook getraind daarquote:
quote:Rasti Rostelli in Partycentrum de Wilgenplas!!!
Wilde U altijd al eens een show van Rasti Rostelli bij wonen?
Grijp dan nu U kans want Rasti Rostelli komt bij U in de buurt!!
Vrijdag 16 April aanvang 20.30 uur (zaal open 19.00 uur) komt hij een geweldige show geven in Partycentrum de Wilgenplas.
Na de Show hebben wij voor U een leuke live zanger die U de rest van de avond zal vermaken.
Dus grijp nu U kans en bestel snel U kaarten via
Tel.nr. 06-53868105 Gerard van Beek of haal deze af bij:
Tabaksspeciaalzaak Jo
Doctor Plesmanlaan 168 Maarssen
Er zijn maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar dus wees er snel bij want op=op!! Kaarten ? 23,- pp
daar verdwijnen maisjes toch?quote:
Geef je daar 23 euro aan uit?quote:
ik ook maar ik verdien er geen geld meequote:
Frans Duijts?quote:Op maandag 12 april 2010 16:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar we gaan ook voor de live zanger naderhand
Oe, ik hoop hetquote:
Het is wel in Maarssen he, dat is wel een eindje met de fietsquote:Op maandag 12 april 2010 16:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bestel je ook vast een kaartje voor Amaranta?
En pacoquote:Op maandag 12 april 2010 16:08 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Bestel je ook vast een kaartje voor Amaranta?
Gelukkig heeft amaranta een rijbewijs en een autoquote:Op maandag 12 april 2010 16:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Oe, ik hoop het
[..]
Het is wel in Maarssen he, dat is wel een eindje met de fiets
Een avondje uit in Utrecht is meestal 10-15 euro entree en drankjes, dus scheelt niet heel veel. En de drank is daar ws goedkoperquote:
Ik vind niet dat allochtonen mogen autorijdenquote:Op maandag 12 april 2010 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig heeft amaranta een rijbewijs en een auto
10 tot 15 euro voor een avondje stappen?quote:Op maandag 12 april 2010 16:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Een avondje uit in Utrecht is meestal 10-15 euro entree en drankjes, dus scheelt niet heel veel. En de drank is daar ws goedkoperOf je kan je eigen fles meenemen
Kom we gaan naar Utrecht, pakken we een hotelletje erbij dan zijn we even veel als normaal kwijt.quote:Op maandag 12 april 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
10 tot 15 euro voor een avondje stappen?!!!
Iddquote:Op maandag 12 april 2010 16:12 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kom we gaan naar Utrecht, pakken we een hotelletje erbij dan zijn we even veel als normaal kwijt.
5 spa rood lukt wel voor 15 euro.quote:Op maandag 12 april 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar feesten, de kroegen in Utrecht zitten vol met ballenquote:Op maandag 12 april 2010 16:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en zitten ze vol antilianenquote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar feesten, de kroegen in Utrecht zitten vol met ballenMaar nog liever ga ik in Rotterdam uit, daar zijn de kroegen wel leuk
Rotterdam en leuk, in 1 zin!quote:Op maandag 12 april 2010 16:14 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar feesten, de kroegen in Utrecht zitten vol met ballenMaar nog liever ga ik in Rotterdam uit, daar zijn de kroegen wel leuk
quote:zware beroepen aanpassen ha die wouter bos en meer van die figuren leven zelf gemakkelijk met een balpen de hele dag in hun handen zijn gaan (werken) met hun 28 jaar ongeveer.Zelf ben ik begonnen op mn 15e jaar tot pensioen (65) dan 50 jaar gewerkt. Dat is toch wel lang genoeg denk en de grijze groep zoals ze deze opbouwers van Nedereland noemen die z groep is al 60 bekend toch of zien ze dat niet en jaren zitten slapen.Rondom in europa (moet toch een zijn)daar zijn de mensen eerder utgewrkt dan wij in Nederland. En zeker weten dat de meeste werknemers toch op tijd willen stoppen.
Inu kan aardig zuipen anders. Maar goed, die komt er dan ook openlijk voor uit dat ze op geile mannen teertquote:Op maandag 12 april 2010 16:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
5 spa rood lukt wel voor 15 euro.
Niet waar ik uitga...quote:
Alleen de kroegen zijn leuk hequote:
idd..viel niet tegen zegquote:Op maandag 12 april 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inu kan aardig zuipen anders. Maar goed, die komt er dan ook openlijk voor uit dat ze op geile mannen teert
wie nietquote:Op maandag 12 april 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Inu kan aardig zuipen anders. Maar goed, die komt er dan ook openlijk voor uit dat ze op geile mannen teert
Nee, alleen als ik geen geld hebquote:Op maandag 12 april 2010 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh...ik ken alleen de verhalen...ik kom er nooitquote:Op maandag 12 april 2010 16:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Niet waar ik uitga...
[..]
Alleen de kroegen zijn leuk heDe weg terug naar het station minder
Ben goed opgeleidquote:Op maandag 12 april 2010 16:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..viel niet tegen zeg![]()
komt ws omdat ze zo dik is
wanneer weer?quote:
wel hendig als je ineens een viking tegenkomt...kun je toch met hem pratenquote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je gaat er toch echt een beetje te prat op
Bedoelde in het drinken hequote:Op maandag 12 april 2010 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je gaat er toch echt een beetje te prat op
Ik ben al heel lang niet in Helmond geweest en dat is echt schandalig, dus kom binnenkort weer eens die kant opquote:
Dus hoog opgeleide mensen drinken veel? Of wat?quote:Op maandag 12 april 2010 16:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Bedoelde in het drinken heHeb gewoon altijd mee moeten drinken met vrienden en dan leer je het vanzelf
[..]
Ik ben al heel lang niet in Helmond geweest en dat is echt schandalig, dus kom binnenkort weer eens die kant op
eensch.quote:Op maandag 12 april 2010 16:30 schreef Inu het volgende:
Deze poster mag ook wel weer opgehangen worden. Echt zo ranzig van die spugende mensen
[ afbeelding ]
Nee, dat ik les heb gehad in het drinken...quote:Op maandag 12 april 2010 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dus hoog opgeleide mensen drinken veel? Of wat?
In mijn beleving kunnen stratenmakers het nog veel beter namelijk
Je lult het wel weer mooi recht, dat moet ik je nagevenquote:Op maandag 12 april 2010 16:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, dat ik les heb gehad in het drinken...
Van mn vriendinnen drink ik het snelste, dus van hoog opgeleide mensen moet je het idd niet hebben in een kroeg
Ik bedoelde het echt zoquote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je lult het wel weer mooi recht, dat moet ik je nageven
Loller!quote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef Levitation het volgende:
http://vrouw.blog.nl/alge(...)vrouwen-drinken-meer
Wat een websitequote:Op maandag 12 april 2010 16:32 schreef Levitation het volgende:
http://vrouw.blog.nl/alge(...)vrouwen-drinken-meer
Oh, heb ik eigenlijk niet naar gekeken, ik zocht alleen het artikeltje.quote:Op maandag 12 april 2010 16:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Wat een websiteDie reacties
![]()
http://vrouw.blog.nl/fash(...)npanty#comment-19341
Ik ben domquote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Loller!
Ik ben gewoon hyperintelligent
quote:Op maandag 12 april 2010 16:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
jee, dan moet ik hoogbegaafd zijn........
idd.quote:Op maandag 12 april 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rorverkrachting.html
Auw
Stalen spijkerquote:
nu al?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:00 schreef Levitation het volgende:
Ik kan mijn dag samenvatten als:
pffff....
arme jij!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:57 schreef Inu het volgende:
Het is weer zo'n dag![]()
Eerst word ik bijna aangereden door een automobilist die niet snapt waar een zebrapad voor is, daarna liep ik in de fietsenstalling achter iemand die heel langzaam de trap op ging om vervolgens haar fiets niet in het rek te zetten, toen liep ik op het perron waar iemand zonder te kijken ineens ging lopen en dus tegen me opbotste en in de trein zat iemand die snurkte terwijl hij gewoon wakker was en kwamen er 2 mensen kleppen terwijl we in een stiltecoupe zaten.
Andere mensen zijn stom en ik wil in een hutje op de hei zitten![]()
Goedemorgen
Ja.quote:
*blijft uit de buurt*quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
- opstaan was drama, ik viel telkens weer in slaap, kon mijn ogen echt niet open krijgen.
- nogal last van traanogen van de allergie, tabletje doet het nog niet.
- ongesteld en daar word ik altijd nogal ellendig van.
Samengevat dus: pffff....
Succes dan vandaag, de dag duurt nog heel lang!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
- opstaan was drama, ik viel telkens weer in slaap, kon mijn ogen echt niet open krijgen.
Ik sluit me bij jou aan iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
Ik word niet vervelend van ongesteld zijn, ik word er hooguit saai van, omdat ik alleen nog maar wil slapen.quote:
ohdan...quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik word niet vervelend van ongesteld zijn, ik word er hooguit saai van, omdat ik alleen nog maar wil slapen.
thuis (dus lekkere koffie) en in het zonnetje iddquote:
Ik heb oploskoffie in een kamer zonder uberhaupt buitenlichtquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thuis (dus lekkere koffie) en in het zonnetje idd
Maar je fietste niet over het zebrapad? Want voor die types rem ik ook nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:57 schreef Inu het volgende:
Het is weer zo'n dag![]()
Eerst word ik bijna aangereden door een automobilist die niet snapt waar een zebrapad voor is, daarna liep ik in de fietsenstalling achter iemand die heel langzaam de trap op ging om vervolgens haar fiets niet in het rek te zetten, toen liep ik op het perron waar iemand zonder te kijken ineens ging lopen en dus tegen me opbotste en in de trein zat iemand die snurkte terwijl hij gewoon wakker was en kwamen er 2 mensen kleppen terwijl we in een stiltecoupe zaten.
Andere mensen zijn stom en ik wil in een hutje op de hei zitten![]()
Goedemorgen
ze stoppen je daar omdat je zo dik bent...het is geen reclame voor bea's bieb als je daar zo vrij rondloopt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb oploskoffie in een kamer zonder uberhaupt buitenlichtIk ga echt wel buiten lunchen vandaag
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja.![]()
![]()
quote:
Die bui was dan ook snel over.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze stoppen je daar omdat je zo dik bent...het is geen reclame voor bea's bieb als je daar zo vrij rondloopt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
[..]
Die bui was dan ook snel over.
stiekemquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
[..]
Die bui was dan ook snel over.
Ja, lijkt wel een beetje op het jouwequote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, lijkt wel een beetje op het jouwe
Ohja, vanwege het jong moet je momenteel wat eerder opstaan, solly
Nee want de ene keer is het 09:00 uur en de andere keer 21:00 uurquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:42 schreef ArTiC het volgende:
was je erg verrast toen het 2x per dag 9 uur bleek te zijn Juup?
kutauti'squote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee want de ene keer is het 09:00 uur en de andere keer 21:00 uur
Nee, ik was op de fiets en een voetganger wilde oversteken (waardoor de auto dus moest stoppen), dus ik fietste aan en toen gaf die auto geen voorrang aan de voetganger en moest ie dus ineens remmen voor mij. Dus de auto was foutquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar je fietste niet over het zebrapad? Want voor die types rem ik ook niet![]()
Verder goeiemoggel en neem een bakkie!
Het is Bea's bieb nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze stoppen je daar omdat je zo dik bent...het is geen reclame voor bea's bieb als je daar zo vrij rondloopt.
Dat is incorrect mijn Juup. De tijdsrekening is gebasseerd op een 12 tallig talstelsel. Het is dus 2 keer negen uur. Dat wij dat voor het gemak 9 en 21 zijn gaan noemen, neemt niet weg dat het eigenlijk 2 keer 9 moet zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee want de ene keer is het 09:00 uur en de andere keer 21:00 uur
reserveauti'squote:Op dinsdag 13 april 2010 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is incorrect mijn Juup. De tijdsrekening is gebasseerd op een 12 tallig talstelsel. Het is dus 2 keer negen uur. Dat wij dat voor het gemak 9 en 21 zijn gaan noemen, neemt niet weg dat het eigenlijk 2 keer 9 moet zijn.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik was op de fiets en een voetganger wilde oversteken (waardoor de auto dus moest stoppen), dus ik fietste aan en toen gaf die auto geen voorrang aan de voetganger en moest ie dus ineens remmen voor mij. Dus de auto was fout
[..]
Het is Bea's bieb niet
Jullie waren allebei fout, ik had al zo'n vermoedenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, ik was op de fiets en een voetganger wilde oversteken (waardoor de auto dus moest stoppen), dus ik fietste aan en toen gaf die auto geen voorrang aan de voetganger en moest ie dus ineens remmen voor mij. Dus de auto was fout
[..]
Het is Bea's bieb niet
Ik fietste niet op het fietspad, ik anticipeerde gewoon dat de auto zou stoppen (wat hij volgens de verkeersregels had moeten doen), waardoor er voor mij ruimte kwam om over te stekenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jullie waren allebei fout, ik had al zo'n vermoeden
je mag geen voorrang nemen, je moet dat krijgenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik fietste niet op het fietspad, ik anticipeerde gewoon dat de auto zou stoppen (wat hij volgens de verkeersregels had moeten doen), waardoor er voor mij ruimte kwam om over te steken
Ja, en je kan jezelf er altijd zo mooi tussenuit lullenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:55 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik fietste niet op het fietspad, ik anticipeerde gewoon dat de auto zou stoppen (wat hij volgens de verkeersregels had moeten doen), waardoor er voor mij ruimte kwam om over te steken
Zij gaf voorrang aan de voetganger... wel goed lezen, he!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je mag geen voorrang nemen, je moet dat krijgen
Mijn rijleraar leerde me dat je het ook moet nemenquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je mag geen voorrang nemen, je moet dat krijgen
Nee, ze nam toch voorrang op de voetganger? Aangezien de voetganger nog niet op het zebrapad stond?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zij gaf voorrang aan de voetganger... wel goed lezen, he!
huh?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zij gaf voorrang aan de voetganger... wel goed lezen, he!
Ik fietste niet op het zebrapad! Ik fietste op de wegquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en je kan jezelf er altijd zo mooi tussenuit lullen![]()
Feit blijft dat ook jij gewoon haske fout bent. Je hoort niet te fietsen op een zebrapad. /discussie
tegenvaller iddquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:57 schreef Levitation het volgende:
Inu, doet eens een paint om de situatie goed te schetsen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik fietste niet op het zebrapad! Ik fietste op de weg
Goed plan, moment gaarnequote:Op dinsdag 13 april 2010 09:57 schreef Levitation het volgende:
Inu, doet eens een paint om de situatie goed te schetsen.
je rijleraar had ook een schadebedrijf?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Mijn rijleraar leerde me dat je het ook moet nemen
Of hij ging voor de M-M-M-MULTIKILL!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je rijleraar had ook een schadebedrijf?
Ik dacht al dat ik je zag zitten!quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
thuis (dus lekkere koffie) en in het zonnetje idd
is dat positef of negatief?quote:
Je zit in mijn zon, wat denk je zelfquote:
Niet volgens mijn 24 uurs stelselquote:Op dinsdag 13 april 2010 09:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is incorrect mijn Juup. De tijdsrekening is gebasseerd op een 12 tallig talstelsel. Het is dus 2 keer negen uur. Dat wij dat voor het gemak 9 en 21 zijn gaan noemen, neemt niet weg dat het eigenlijk 2 keer 9 moet zijn.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Hmz, werken tussendoor als je aan het painten bent gaat niet zo snel
[ afbeelding ]
ik heb 's ochtends altijd lekker de zon in mijn huiskamerquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:05 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je zit in mijn zon, wat denk je zelf
Als de auto gewoon voorrang had gegeven, zoals hij hoorde te doen was er niks aan de hand geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:15 schreef ArTiC het volgende:
mooie driewieler maar je zat gewoon fout dus
Als jij gewoon rechtdoorgaand verkeer voorrang gegeven had was er ook niks aan de hand geweestquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Als de auto gewoon voorrang had gegeven, zoals hij hoorde te doen was er niks aan de hand geweest
Als ze gewoon gelopen had op het zebrapad met haar fiets aan de hand, was er ook niets aan de hand geweest (op een fiets na).quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij gewoon rechtdoorgaand verkeer voorrang gegeven had was er ook niks aan de hand geweest
Jawel, want de voetganger kon nu niet overstekenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als jij gewoon rechtdoorgaand verkeer voorrang gegeven had was er ook niks aan de hand geweest
QFT.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als ze gewoon gelopen had op het zebrapad met haar fiets aan de hand, was er ook niets aan de hand geweest (op een fiets na).
Wilde de voetganger wel oversteken?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want de voetganger kon nu niet oversteken
In volgorde van voorrang:quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, want de voetganger kon nu niet oversteken
Ja, maar de auto stopte niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wilde de voetganger wel oversteken?
Jahaa, maar als voetganger voorrang had gekregen was er voor mij genoeg tijd om over te steken...quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
In volgorde van voorrang:
1. Voetganger
2. auto
3. vark op fiets
HEb je het de voetganger gevraagd?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar de auto stopte niet.
[..]
Jahaa, maar als voetganger voorrang had gekregen was er voor mij genoeg tijd om over te steken...
De auto zat als eerste fout, waardoor ik ook fout ging zitten
*schuift koffiemok naar SQ*quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je was fout, einde discussie, en nu ga ik koffie zetten.
Geniet er maar van!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb 's ochtends altijd lekker de zon in mijn huiskamer
* ookquote:
dan val ik niet meer op tussen de maroc'squote:Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Geniet er maar van!
Krijg je nog een mooi kleurtje van ook!
Je hebt toch geen bontkraag aan je jas?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan val ik niet meer op tussen de maroc's
Hij had al 1 voet op het zebrapadquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HEb je het de voetganger gevraagd?
En kwam de voetganger aanlopen of stond de voetganger echt klaar om over te steken?
Je was fout, einde discussie, en nu ga ik koffie zetten.
Ik zeg toch net dat ik fout was, maar het kwam doordat de automobilist eerst fout wasquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:23 schreef ArTiC het volgende:
Inu heeft moeite met haar fouten toegeven nanananana
gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt toch geen bontkraag aan je jas?
ik heb wel een capuchonquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dan kun je ook geen mocro zijn
Nee, je ziet het verkeerd. Jouw fout leidde tot problemen omdat iemand anders OOK fout was. Dat is het recept voor disaster, 1 fout is te herstellen, maar als er meerdere fouten gemaakt worden (eventueel door meerdere mensen) gaat het echt mis.quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Hij had al 1 voet op het zebrapad
[..]
Ik zeg toch net dat ik fout was, maar het kwam doordat de automobilist eerst fout was
Oh, er was niks aan de hand hoor, gewoon even goed boos gekekenquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, je ziet het verkeerd. Jouw fout leidde tot problemen omdat iemand anders OOK fout was. Dat is het recept voor disaster, 1 fout is te herstellen, maar als er meerdere fouten gemaakt worden (eventueel door meerdere mensen) gaat het echt mis.
Graagquote:Op dinsdag 13 april 2010 10:46 schreef Levitation het volgende:
Ik bel NGC wel ff om een aflevering van "seconds for disaster" op te nemen over jou escapades van vanmorgen!
niet?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:47 schreef FUFR het volgende:
hmpf, ze doen mn ramen niet in lingerie wassen
zijn het mannen?quote:
quote:ENFP
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, feeling en perceiving. Dat wil zeggen, je hebt charisma en een scherp oog voor nieuwe mogelijkheden. Met je levensplezier en enthousiasme stimuleer je andere mensen. Je kunt goed inschatten wat andere mensen nodig hebben en geeft hen de waardering en hulp die ze nodig hebben. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je creativiteit en inzicht kwijt kunt. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: kunstenaar, leraar en consultant. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van kijken, luisteren en samenwerken en door nieuwe mogelijkheden te onderzoeken. Valkuilen: je kunt verdrinken in je ideeën, en teveel tijd aan onzinnige dingen besteden.
ISFJquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:09 schreef Levitation het volgende:
Dit is de test die ik nav de workshop van vrijdag moest doen...
Welk type zijn jullie?
http://www.123test.nl/jung-persoonlijkheidstest/
bij mij kwam er gisteren ENFP uit, maar ik neig zelf meer naar INFP.
Hier staat nog wat uitleg bij de types:
http://www.paladinexec.com/personality_comparison/
de ene leek van wel, de andere was een meisje, dat kon ik beoordelen omdat ze bukte.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ISFJ
ISFJ
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: introversion, sensing, feeling en judging. Dat wil zeggen, je bent sympathiek, trouw en consciëntieus. Je bent bereid offers te maken voor je gezin en gaat, als dat nodig is, tot het uiterste om anderen in nood te helpen. Je werkt het liefste in een omgeving waar duidelijke regels gelden en hebt een groot doorzettingsvermogen. Je komt het meest tot je recht in beroepen en activiteiten waarin je praktische hulp geeft. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: verpleegkundige, huisarts, en bibliothecaris. Je leert het makkelijkste: door duidelijke praktijkopdrachten. Valkuilen: je kunt je slecht kunnen ontspannen en hebt soms een te pessimistisch toekomstbeeld.
done, en nu?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:09 schreef Levitation het volgende:
Welk type zijn jullie?
[..]
quote:ENFJ
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, feeling en judging. Dat wil zeggen, je bent levenslustig en enthousiast. Je maakt graag dingen af. In het contact met andere mensen ben je hartelijk en tolerant. Je kunt goed communiceren. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je dingen moet regelen en waarin een gevoel voor intermenselijke relaties vereist is. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: raadsman, therapeut, ontwerper, en leraar. Je leert het makkelijkste: in een gestructureerde omgeving waarin je kunt praten met studiegenoten. Valkuilen: je kunt te goed van vertrouwen zijn en teveel confrontaties vermijden.
De uitkomst delen met ons natuurlijk, gekkie.quote:
Fixed that onequote:Op dinsdag 13 april 2010 11:28 schreef FUFR het volgende:
ENTP
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, thinking en perceiving. Dat wil zeggen, je bent onafhankelijk en flexibel en hebt een honger naar nieuwe en complexe zaken. Je vertrouwt op je improvisatievermogen en hebt een hekel aan saaie routine en bureaucratie. Je wilt je vrij kunnen bewegen. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je innovatief bezig kunt zijn. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: directeur, acteur, fotograaf, en journalist. Je hebt bovendien ondernemerstalenten. Je leert het makkelijkste: samen met anderen, bijvoorbeeld door te discussiëren. Valkuilen: je denkt dat je erg knap bent en dat anderen zouden jouw voorbeeld zouden moeten volgen en je bent niet heel realistisch ingesteld.
Dit heb je er zelf bijgetypt he FUFRquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:28 schreef FUFR het volgende:
ENTP
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, thinking en perceiving. Dat wil zeggen, je bent onafhankelijk en flexibel en hebt een honger naar nieuwe en complexe zaken. Je vertrouwt op je improvisatievermogen en hebt een hekel aan saaie routine en bureaucratie. Je wilt je vrij kunnen bewegen. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je innovatief bezig kunt zijn. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: directeur, acteur, fotograaf, en journalist. Je hebt bovendien ondernemerstalenten. Je leert het makkelijkste: samen met anderen, bijvoorbeeld door te discussiëren. Valkuilen: je bent erg knap en anderen zouden jouw voorbeeld moeten volgen en je bent realistisch ingesteld.
tja, ik dacht dat kunnen ze vast niet goed beoordelen dus deed ik dat zelf maarquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dit heb je er zelf bijgetypt he FUFR
now you broke itquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
tja, ik dacht dat kunnen ze vast niet goed beoordelen dus deed ik dat zelf maar
De waarheid is hard, FUFRt.quote:
je bent SQquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben weer wat anders!
ENTJ
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, thinking en judging. Dat wil zeggen, je neemt de touwtjes stevig in handen en handelt problemen op een directe manier af. Je houdt van organiseren en leidinggeven. Je bent doelgericht en laat je niet afschepen. Je denkt strategisch en ontwikkelt actiegerichte plannen om je doelen te bereiken. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je strategisch inzicht kunt gebruiken. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: bestuurder, consultant, en advocaat. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van leermethoden, zoals lezingen en groepsactiviteiten. Valkuilen: je kunt té snel een beslissing nemen en te weinig rekening houden met anderen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben weer wat anders!
ENTJ
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: extraversion, intuition, thinking en judging. Dat wil zeggen, je neemt de touwtjes stevig in handen en handelt problemen op een directe manier af. Je houdt van organiseren en leidinggeven. Je bent doelgericht en laat je niet afschepen. Je denkt strategisch en ontwikkelt actiegerichte plannen om je doelen te bereiken. Je komt het meest tot je recht in activiteiten en beroepen waarin je je strategisch inzicht kunt gebruiken. Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: bestuurder, consultant, en advocaat. Je leert het makkelijkste: door een combinatie van leermethoden, zoals lezingen en groepsactiviteiten. Valkuilen: je kunt té snel een beslissing nemen en te weinig rekening houden met anderen.
ik zou dat, in het kader van de vooroordeels, niet in je cv zetten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Grappig dat we allemaal wat anders hebben.
![]()
Ik vraag me af of het handig is om zo'n uitkomst in je cv te vermelden, het is namelijk wel een bekend model om te gebruiken voor het typeren van personen.
Ik weet 't niet, we hebben hier op in mijn team allemaal wel profielen die op elkaar lijken... profiel past blijkbaar bij het werk dat we doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zou dat, in het kader van de vooroordeels, niet in je cv zetten.
das iets anders dan dat je op een job solliciteert en er meteen je hele psyche even uit de doeken doet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, we hebben hier op in mijn team allemaal wel profielen die op elkaar lijken... profiel past blijkbaar bij het werk dat we doen.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
das iets anders dan dat je op een job solliciteert en er meteen je hele psyche even uit de doeken doet.
ik denk dat dat niet perse in je voordeel hoeft te werken.
Er staan sowieso dingen in die test die gewoonweg niet kloppen en dan bedoel ik niet mijn eigen aanpassing.
Het blijft een testje met beperkte mogelijkheden en antwoorden.
kun je er zelf bijschrijven, vlak onder waar Nefit staatquote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kun je er zelf bijschrijven, vlak onder waar Nefit staat
jij wel...je bent ENFPquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed plan!zou dat met een merkstift lukken?
nou vooruit dan! go your hallwayquote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:46 schreef Levitation het volgende:
Ik bel NGC wel ff om een aflevering van "seconds from disaster" op te nemen over jou escapades van vanmorgen!
ISTPquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:09 schreef Levitation het volgende:
Welk type zijn jullie?
[..]
je was er 1 vergetenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
ISTP
Volgens het model van Jung zijn jouw voorkeuren: introversion, sensing, thinking en perceiving. Dat wil zeggen, je bent realistisch, voortvarend en flexibel. Je weet wat er in je omgeving gaande is en verspilt geen energie aan onnodige zaken. Sociale praatjes over het weer hoeven van jou dan ook niet.
Je werkt het liefst met tijdelijke projecten en houdt niet van regeltjes. Je komt het meest tot je recht in beroepen en activiteiten waarin voortvarendheid vereist is.
Beroepen die bij je passen zijn bijvoorbeeld: bouwvakker, boer, monteur en militair
. Je leert het makkelijkste: als iemand je voordoet hoe iets moet.
![]()
Valkuilen: Je bent geneigd de weg van de minste weerstand te kiezen, andere mensen kunnen je onverschillig vinden en je kunt je verliezen in details.![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
Hoi. ik doe niet mee met dat soort tests.
Ik ben liever lui dan moe, ben graag een luxepaard die anderen voor me laat werken. Commandeer graag.
Wil het liefst zo weinig mogelijk werkdruk en absoluut geen oeverloos gezever over dingen die er niet toe doen.
dan ben je een BLDRquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
Ik ben liever lui dan moe, ben graag een luxepaard die anderen voor me laat werken. Commandeer graag.
Wil het liefst zo weinig mogelijk werkdruk en absoluut geen oeverloos gezever over dingen die er niet toe doen.
2 zelfsquote:
uitslag: snapjaardquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:27 schreef amaranta het volgende:
quote:
Dat heeft elke vrouw, ongeacht ze een kind heeft gebaard of niet.quote:
Lekker joh, je weet niet wat je mistquote:
sabbelt....quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heeft elke vrouw, ongeacht ze een kind heeft gebaard of niet.
Zelfs mannen kunnen daar melk uit krijgen.
ouchquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fabian kan tenminste zeggen dat hij elke dag een tiet ziet. En jij?
hoax...Fabian kan helamaal nog niet pratenquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fabian kan tenminste zeggen dat hij elke dag een tiet ziet. En jij?
Jawel, alleen begrijpen wij hem niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoax...Fabian kan helamaal nog niet praten
Ach, dan weet je iig zeker dat ie heel snel het huis uit isquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:48 schreef amaranta het volgende:
Hoewel het over een paar jaar, als hij zn 1e vriendin meeneemt, wel weer ranzig is.
Ik; en heeft Fabian al aan jouw tieten gezogen?
Vrienden:![]()
uh uh
Ik: ja, hij heeft wel 4 jaar aan die van mij gezogen, toen hij naar de kleuterschool ging moest ik toch echt stoppen met tiettiedrinkie.
volgende week ofzo...quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, dan weet je iig zeker dat ie heel snel het huis uit is
Ik; Bij zijn geboorte had hij echt reuze ballen, wij zo: hahhha hij heeft kerstballen. Wat vind jij eigenlijk van zijn ballen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, dan weet je iig zeker dat ie heel snel het huis uit is
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik; Bij zijn geboorte had hij echt reuze ballen, wij zo: hahhha hij heeft kerstballen. Wat vind jij eigenlijk van zijn ballen?
Vriendin:![]()
uh uh
Ik: ja, bij het verschonen altijd even een doekje er over heen he fabi
Ik denk dat ie eerder naar Spanje vertrektquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, dan gaat ie samenwonen met een vrouwke ergens in almere zeker
Ja, of Chili...quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerder naar Spanje vertrekt
ik Spanjequote:
jullie weten wel wat ik bedoelquote:
jullie gaan hier een villa kopen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
jullie weten wel wat ik bedoel
En onze emigreerplannen naar Spanje gaan waarschijnlijk niet door.
Nee. En laat die stomme smiley achterwege.quote:
okayquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. En laat die stomme smiley achterwege.
Het bedrijf van Rob (waar hij dus werkt) zou misschien een vestiging openen in Spanje. Maar waarschijnlijk gaat dat niet door. Anders was dat misschien een opening geweest om die kant op te gaan met zn allen.
Spreekt Bor zo goed spaans dan?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dan niet. HEt is in ieder niet uitgesloten dat dat ooit gaat gebeuren
verhoudingsgewijs is de balzak idd erg groot bij de geboorte.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik; Bij zijn geboorte had hij echt reuze ballen, wij zo: hahhha hij heeft kerstballen. Wat vind jij eigenlijk van zijn ballen?
Vriendin:![]()
uh uh
Ik: ja, bij het verschonen altijd even een doekje er over heen he fabi
waarschijnlijk net zo goed als Eefquote:
ach, jullie zijn toch allemaal al spanjool op Bor naquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dan niet. HEt is in ieder niet uitgesloten dat dat ooit gaat gebeuren
dos cerveza por favor?quote:
lijkt mij maar matig...verwacht niet dat de gemiddelde spanjool engels spreekt namelijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, maar daar ben ik dan voor. Heb ik ook gelijk een baan
Nee, da's niet raar. En dat kreng verdient een schop. Aandachtsgeil schaapje, hoe ze altijd staat te geiten bij de mannen op feestjes en op alle vrouwen neerkijktquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:11 schreef amaranta het volgende:
Is het raar, dat ik het raar vind, dat Rob uit eten zou gaan met de dochter van de buren?
(Iets met een weddenschap)
*gaat achter SQ staan*quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's niet raar. En dat kreng verdient een schop. Aandachtsgeil schaapje, hoe ze altijd staat te geiten bij de mannen op feestjes en op alle vrouwen neerkijkt
pics?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, da's niet raar. En dat kreng verdient een schop. Aandachtsgeil schaapje, hoe ze altijd staat te geiten bij de mannen op feestjes en op alle vrouwen neerkijkt
@ teh interwebzquote:
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk maar op de hyves van bor, dat schaap dat altijd in bold italic de hyves vervuilt met d'r gemekkerquote:
Zeg maar tegen Bor dat wij allemaal vinden dat jij je niet aanstelt danquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar Rob vindt dat ik me aanstel. En dat ik er niks achter moet zoeken.
En daar gaat het me niet eens. Ik vind het gewoon raar.
ja zo begint het altijdquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.
Maar Rob vindt dat ik me aanstel. En dat ik er niks achter moet zoeken.
En daar gaat het me niet eens. Ik vind het gewoon raar.
heeft Bor al 2 vrienden!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Overigens zijn bijna alle vrijgezelle vrienden van ROb verliefd op haar
Voor zover ik weet 2.
Serieus? Sneuquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Voor zover ik weet 2.
Misschien Bor ook wel!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Voor zover ik weet 2.
en dan noemen jullie mij wanhopig?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:17 schreef amaranta het volgende:
Voor zover ik weet 2.
3 blijkbaar, want ze zegt bijna alle...quote:
ja da is ok, hij heeft 261 vriendenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kijk maar op de hyves van bor, dat schaap dat altijd in bold italic de hyves vervuilt met d'r gemekker
Dat heb ik hem ook gevraagdquote:
Ik zie niet in waarom het een probleem is. Als je hem vertrouwt is het toch prima?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:18 schreef amaranta het volgende:
Ik had al gezegd dat ik ging rondvragen wat anderen er van vonden.
Ik zei: ik ga wel mee dan. Dan ga ik wel aan een andere tafel in het restaurant zitten.
Maar dat vond hij ook stom.
Overigens zou ik het sowieso stom vinden bij een willekeurige andere vrouw. Ik zie niet in waarom hij met een andere vrouw uit eten zou moeten.
Hier nog 1!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:18 schreef amaranta het volgende:
Ik zei: ik ga wel mee dan. Dan ga ik wel aan een andere tafel in het restaurant zitten.
Overigens zou ik het sowieso stom vinden bij een willekeurige andere vrouw. Ik zie niet in waarom hij met een andere vrouw uit eten zou moeten.
ik zie me dat, tenzij zakelijk, ook niet doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:18 schreef amaranta het volgende:
Die kerels...loop stratum op en je komt 40 van die aandachtsgeile huppelkutjes tegen...pick onequote:Op dinsdag 13 april 2010 13:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook gevraagdmaar hij zei dat dat niet het geval was.
EN hoezo wanhopig Artic? Die jongens? OF zij?
Ja, da's makkelijk praten met een man als V. die niet eens weet dat er naast jou nog andere vrouwens op aarde lopenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het een probleem is. Als je hem vertrouwt is het toch prima?![]()
Als...
Hem vertrouw ik wel jaquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het een probleem is. Als je hem vertrouwt is het toch prima?![]()
Als...
In een groepje vind ik het ook minder boeiend. Of ff een drankje doen. Maar met zijn tweeen uit eten vind ik echt heel wat anders, sorryquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:22 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb er geen probleem mee anders...mijn vriendin mag best met vrienden (ook mannelijke) uitgaan etc
Zie mijn vorige opmerking over het ras V.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef Levitation het volgende:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Zou het vervelend vinden dat ik niet mee mag gaan eten, maar dat heb ik ook als hij met een man uit eten gaat.
Snie waar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, da's makkelijk praten met een man als V. die niet eens weet dat er naast jou nog andere vrouwens op aarde lopen
Ook als het alleen zij en hij is? Met zn 2en?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:22 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb er geen probleem mee anders...mijn vriendin mag best met vrienden (ook mannelijke) uitgaan etc
ook met 2 heb ik nooit een probleem van gemaakt...wel eens aan de andere kant gestaan...wilde uit eten met een vriendin (nooit wat mee gedaan/gewild etc) maar haar vriend wilde dat niet hebbenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een groepje vind ik het ook minder boeiend. Of ff een drankje doen. Maar met zijn tweeen uit eten vind ik echt heel wat anders, sorry
het gaat je om het etenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef Levitation het volgende:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Zou het vervelend vinden dat ik niet mee mag gaan eten, maar dat heb ik ook als hij met een man uit eten gaat.
Ik zie hem gewoon echt niet womanizenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Snie waar.Ik denk dat je hem ernstig onderschat.
Precies, dat is dus waar ik over struikel. Vertrouwen doe ik hem wel.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een groepje vind ik het ook minder boeiend. Of ff een drankje doen. Maar met zijn tweeen uit eten vind ik echt heel wat anders, sorry
Als je geen vriendjes bent, zie je dat nietquote:
En terecht, ga dan gewoon een terrasje pakken of Guitar Hero-en ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook met 2 heb ik nooit een probleem van gemaakt...wel eens aan de andere kant gestaan...wilde uit eten met een vriendin (nooit wat mee gedaan/gewild etc) maar haar vriend wilde dat niet hebben
Zie mijn tegen opmerking.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie mijn vorige opmerking over het ras V.
Tevens ken je het schaap niet, en geloof me, dan zou je het ook stom vinden
Je trekt ook aan onze opvattingen een beetje te zwaar hoorquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zie mijn tegen opmerking.
Ken het betreffende schaap inderdaad niet, maar het ging mij meer om het man met een vrouw uit eten gaan. We wonen toch niet in Saudi Arabië?
En terecht. Als zij zonodig uit eten moet, dan gaat ze maar met hem. Daar heeft ze immers een relatie mee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook met 2 heb ik nooit een probleem van gemaakt...wel eens aan de andere kant gestaan...wilde uit eten met een vriendin (nooit wat mee gedaan/gewild etc) maar haar vriend wilde dat niet hebben
ja...gezellig met zijn 2en bij mij thuis op de bank....dan gebeurd er zeker niksquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En terecht, ga dan gewoon een terrasje pakken of Guitar Hero-en ofzo.
Ouderwetse mannenquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:27 schreef FUFR het volgende:
noem me ouderwets maar ik zal bv ook niet snel een vrouw bezoeken waarvan de man niet thuis is. Zeker niet als ik met hem bevriend ben.
Puur om alle schijn weg te houden. Dat is een van de nadelen van uberknap en goddelijk er uit zien.
Oh en marie, die schoenen kunnen echt niet onder die rok. Zeer flatteuze foto ook. zeker geen vriendin van je dat ze die zo plaatst..
foto gezien, neiging tot dik worden als de buit binnen is, niet mijn type, next!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zie mijn vorige opmerking over het ras V.
Tevens ken je het schaap niet, en geloof me, dan zou je het ook stom vinden
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
foto gezien, neiging tot dik worden als de buit binnen is, niet mijn type, next!
HET GAAT ER NIET OM OF JE EVENTUEEL SEKS GAAT HEBBENquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...gezellig met zijn 2en bij mij thuis op de bank....dan gebeurd er zeker niks
Nee, die schoenen kunnen inderdaad niet onder die rok. Maar er staat ook niet bij waarom ik ze op dat moment aanhad.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:27 schreef FUFR het volgende:
noem me ouderwets maar ik zal bv ook niet snel een vrouw bezoeken waarvan de man niet thuis is. Zeker niet als ik met hem bevriend ben.
Puur om alle schijn weg te houden. Dat is een van de nadelen van uberknap en goddelijk er uit zien.
Oh en marie, die schoenen kunnen echt niet onder die rok. Zeer flatteuze foto ook. zeker geen vriendin van je dat ze die zo plaatst..
Ik ben toch bevriend met haar...niet met haar vriend ofwelquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HET GAAT ER NIET OM OF JE EVENTUEEL SEKS GAAT HEBBEN!!!!
Autisten
Het gaat er om dat je erg intiem bent (mentaal intiem, niet fysiek intiem) met iemand anders, en dat je liefje daar niet bij mag.
Ik ben zo blij met jouquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HET GAAT ER NIET OM OF JE EVENTUEEL SEKS GAAT HEBBEN!!!!
Autisten
Het gaat er om dat je erg intiem bent (mentaal intiem, niet fysiek intiem) met iemand anders, en dat je liefje daar niet bij mag.
Beter draag je gewoon geen Uggs natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, die schoenen kunnen inderdaad niet onder die rok. Maar er staat ook niet bij waarom ik ze op dat moment aanhad.
Ik kwam net terug van de schoenmaker, waar hij er een leertje in had laten zetten. Op dat moment liep ik net naar de voordeur omdat ROb er aankwam, en zij kwam ook net van dr werk. En toen nam ze die foto.
Ik zal inderdaad geen zwarte uggs dragen onder een oranjebruine rok.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben zo blij met jou
zullen we met zn 2en intiem uit eten gaan ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |