abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118881204
vorige week S03E01 gekeken, heb nog niet echt de drang om verder te kijken
pi_118883165
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 10:41 schreef planethugo het volgende:
vorige week S03E01 gekeken, heb nog niet echt de drang om verder te kijken
Please do. Het is gewoon zo goed. O+
pi_118883190
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Please do. Het is gewoon zo goed. O+
beter dan 1 en 2?
pi_118883229
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 11:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

beter dan 1 en 2?
Um, moeilijk, maar denk het wel. Laatste episode was eigenlijk gewoon de beste van allemaal tot nu toe.
pi_118965863
Moet de laatste nog kijken maar goed.
Moet eerlijk zeggen dat er vrij weinig gebeurt in deze serie maar daar gaat het ook helemaal niet om.
Het gaat om de sfeer en de muziek bij (en om held Antoine Batiste).
pi_118968108
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 01:28 schreef DUK het volgende:
Moet de laatste nog kijken maar goed.
Moet eerlijk zeggen dat er vrij weinig gebeurt in deze serie maar daar gaat het ook helemaal niet om.
Het gaat om de sfeer en de muziek bij (en om held Antoine Batiste).
De muziek en het eten! Gaaf dat ze ook alle muzikale facetten van New Orleans erbij betrekken. Trad-jazz, indians, death metal, rap/hiphop... En ik weet nu dat ik ooit Mardi Gras daar ga meemaken, een hele week lang. THROW ME SOMETHING! :+
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_119069606
Heerlijke episode weer! Vandaag pas aan toegekomen. :)

Voor de mensen met Spotify: user "bentomlinson" heeft een heerlijke "Treme HBO" playlist, die hij elke week aanvult met de nieuwste muziek uit de serie. Op dit moment 259 tracks en daarmee een goede 17u aan Treme Jazz/Blues/Rock/HipHop/alles. :D Ideaal voor een gevarieerd shuffle-moment. O+
pi_119078407
Nice! Meteen even opzoeken..
  zondag 11 november 2012 @ 16:31:50 #159
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_119089363
quote:
6s.gif Op donderdag 8 november 2012 09:07 schreef robdriessen het volgende:

[..]

De muziek en het eten! Gaaf dat ze ook alle muzikale facetten van New Orleans erbij betrekken. Trad-jazz, indians, death metal, rap/hiphop... En ik weet nu dat ik ooit Mardi Gras daar ga meemaken, een hele week lang. THROW ME SOMETHING! :+
Schijnbaar is New Orleans de geboorteplaats van de sludge metal, had geen idee :). Voor de niet-kenners: dit is in essentie Europese doom metal gecombineerd met Zuidelijke Amerikaanse invloeden. Bands als Eyehategod en Crowbar. En ook Down komt uit New Orleans. Ik hoop nu op een cameo van Phil Anselmo een keer :D.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 11 november 2012 @ 16:49:03 #160
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_119090116
Ha, door dit topic ben ik wat gaan googlen en kwam op een interview met Sean Yseult, ooit bekend als de bassiste van White Zombie. Zij woont sinds 1996 in New Orleans in dat interview wordt zij ook gevraagd naar of ze 'Treme' kijkt. Ze zei:

quote:
I love “Treme." It’s a trip for us to watch it here in New Orleans because we know half of the people in it and the other half are people being depicted, you know. It’s kind of like the young couple that is supposed to be like Anders Osborne and Theresa Anderson loosely. And then there’s the chef who is supposed to be Susan Spicer and Susan Spicer actually did the food for my wedding, like catered my wedding. So she’s a good friend. So that was really cool to have a main character based on Susan Spicer. And Steve Zahn I’ve actually gotten to be friends with. He’s so cool, he hangs out in town all the time. We’ve gotten to be friends with him and we all go to dinner and hang out. It’s like he is a New Orleanian and it’s almost like he is that character, you know (laughs). It’s really funny. We’ll be watching it and there’s Blake Boyd, a local artist here, he’s amazing, and he’s an extra on it all the time. And Kermit Ruffins, you see him on the street and down at Vaughan’s playing and there he is on Tv playing himself, so it’s really interesting.
Bron

Vet hoe interconnected het allemaal is :D.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_119698325
Afgelopen. :( Laat seizoen 4 maar snel komen!
pi_119700444
Geweldige season finale. Sfeertje blijft zo heerlijk :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119702538
Helaas nog maar een half seizoen en dan is de koek op. HBO heeft nog maar 5 afleveringen besteld en aangegeven dat ze het dan wel welletjes vinden. ;(
pi_119705260
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:17 schreef robdriessen het volgende:
Helaas nog maar een half seizoen en dan is de koek op. HBO heeft nog maar 5 afleveringen besteld en aangegeven dat ze het dan wel welletjes vinden. ;(
Kijkcijfers zijn ook niet echt denderend, maar goed aardig van HBO dat ze het in ieder geval een waardige afsluiting gunnen.
pi_119874076
op mijn eigen tempo seizoen 3 gekeken en het blijft zeker een relaxe serie. Maar toch wacht ik steeds tot er eens iets memorabels gebeurt en dat gebeurt dan steeds weer niet. Afgezien van een afgebrand cafe en de opening van een restaurant zijn de karakters dit seizoen weer weinig opgeschoten. Dat verhaal van Michiel Huisman was ook weer totaal niet boeiend trouwens :P

Hopelijk gaat David Simon hierna weer iets als The Wire maken :P
pi_119887603
Ik heb 5 afleveringen van het eerste seizoen gezien.
Maar het verhaal en de personages boeide/raakte me niet.
Vond het saai en er zat m.i geen verhaallijn in.
pi_119888387
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2012 18:00 schreef leukerdje het volgende:
Ik heb 5 afleveringen van het eerste seizoen gezien.
Maar het verhaal en de personages boeide/raakte me niet.
Vond het saai en er zat m.i geen verhaallijn in.
Het is ook niet bedoeld als makkelijke wegkijkserie.
  dinsdag 4 december 2012 @ 23:12:31 #168
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_119940597
Zo, seizoen 3 nu afgekeken. Een mooie dramaserie: een lach, een traan, liefde, verlies, eindes en nieuwe beginsels.... Ik heb voornamelijk te doen met Jeanette en Davis ;(
pi_119945036
Man man man, wat houd ik van deze serie. Elke keer vraag ik me weer af hoe een serie dat totaal geen plot heeft zo verschrikkelijk goed kan zijn, elke aflevering weer 60 minuten met een big smile op m'n gezicht.
pi_122016965
Zalige serie is dit toch ook. Heb seizoen 3 opgespaard om alles lekker op eigen tempo te kunnen kijken. Net aflevering 7, de Mardi Gras aflevering gezien. Heerlijk sfeertje en enkele prachtige scenes neergezet door ijzersterke personages!
pi_122030140
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:31 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Schijnbaar is New Orleans de geboorteplaats van de sludge metal, had geen idee :). Voor de niet-kenners: dit is in essentie Europese doom metal gecombineerd met Zuidelijke Amerikaanse invloeden. Bands als Eyehategod en Crowbar. En ook Down komt uit New Orleans. Ik hoop nu op een cameo van Phil Anselmo een keer :D.
Vergeet Acid bath niet. dat was een superband. Tungsten was ook een erg vette band overigens
pi_130693236
die michel he...had die gast niet beter een rolletje in feuten kunnen aanpakken,,
  zondag 1 september 2013 @ 08:07:34 #173
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_130694955
quote:
HBO revealed Thursday (July 25) the premiere date for the five-episode final season of David Simon's "Treme."

According to HitFix.com, Season 4 of the New Orleans-set drama will begin airing on Sunday, Dec. 1 at 9/8 p.m. CT, one week after "Boardwalk Empire" concludes its latest season.

The episodes may be slightly longer to compensate for the abbreviated season (the first three seasons contained 10 or 11 episodes), including an extra-long series finale.
Zo lang nog! Maar iig kunnen we nog Boardwalk Empire kijken ervoor ;).
pi_130701692
Oooohw nice! Ik dacht dat het al afgelopen was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')