http://www.hbo.com/tremequote:Treme is an American television drama series created by David Simon and Eric Overmyer. Treme is a neighborhood in the city of New Orleans. The series takes place three months after Hurricane Katrina where the residents of New Orleans, including musicians, chefs, Mardi Gras Indians, and ordinary New Orleanians try to rebuild their lives, their homes and their unique culture in the aftermath of the 2005 hurricane. The series premiered April 11, 2010, on HBO. The first season will consist of 10 episodes, including an 80-minute pilot episode.
quote:Op maandag 12 april 2010 17:45 schreef luffyd het volgende:
later even kijken
Dat had ik ook wel een beetje ja. Er mist nog een pakkend verhaal en enige vorm van spanning.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:36 schreef Tim86 het volgende:
Mooi sfeertje, leuke muziek, maar ik vind er eigenlijk geen reet aan
Dat is ook met the Wire, introduceerde David Simon ook eerst alle characters langzaam voordat het verhaal echt begon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:12 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel een beetje ja. Er mist nog een pakkend verhaal en enige vorm van spanning.
Precies, ik vermoed dat je als kijker net als in The Wire langzaam maar zeker in de wereld opgeslokt wordt, maar dat betekent wel dat het wat traag en onduidelijk op gang komt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is ook met the Wire, introduceerde David Simon ook eerst alle characters langzaam voordat het verhaal echt begon.
juist niet. Hij begon gewoon met het verhaal zonder de karakters duidelijk te introduceren. Daardoor is het in het begin even aanpoten omdat je de namen en gezichten nog niet echt kan koppelenquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is ook met the Wire, introduceerde David Simon ook eerst alle characters langzaam voordat het verhaal echt begon.
Ik weet echt niet hoe die lui nu hetenquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:40 schreef neilpad het volgende:
Volgt iemand het nog?
Vind het echt weer een relaxte serie van HBO.
Het is niet echt te vergelijken met The Wire maar het onderwerp en de verhaal lijntjes boeien me wel genoeg om gewoon lekker door te kijken. Leuke verwijzingen naar The Wire trouwens in ep 4 met "Hamsterdam" en ook dat Prez, Slim Charles en Walon ff kwamen kijken, naast de vaste "Wire" cast natuurlijk.
Ja bij mij begint het nu langzaam te komenquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe die lui nu heten
Voor mij zijn het gewoon Bunk Lester etc.
Wel goeie shit though
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |