Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
ah, dat gaat wel heel snelquote:Op maandag 12 april 2010 14:05 schreef haakon het volgende:
ja mét
speedsoccer heeft ie een team, en ik zei: als je een keer iemand nodig hebt, moet je het zeggen !
en vandaag zei die: kun je volgende week maandag meedoen ?
De afmeting van een Speedsoccercourt is 30 x 15 meter. Het veld is rondom voorzien van een 1 meter hoge boarding en een oranje netconstructie aan de zijkant en een zwart net aan de bovenkant. Zo blijft de bal continue in het spel en is er nooit sprake van ‘over de lijn’, buitenspel etc.quote:Op maandag 12 april 2010 14:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dat gaat wel heel snel
wat is dat speedsoccer voor iets precies?
pics, vraag of je met dr op de foto magquote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MILF Alert in de bieb, wioe wioeeeeee![]()
Heb je er een plaatje van? Ik kan me er helemaal niks bij voorstellenquote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef haakon het volgende:
[..]
De afmeting van een Speedsoccercourt is 30 x 15 meter. Het veld is rondom voorzien van een 1 meter hoge boarding en een oranje netconstructie aan de zijkant en een zwart net aan de bovenkant. Zo blijft de bal continue in het spel en is er nooit sprake van ‘over de lijn’, buitenspel etc.
Het doel is 4 meter breed en staat met de voorzijde op de doellijn; het doel staat dus buiten de boarding. Het veld is zodanig geprojecteerd dat de hoogte boven de doellijn ca. 4 meter is en boven de middellijn ca. 7 meter.
Googlen doet wonderenquote:Op maandag 12 april 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je er een plaatje van? Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen
Aha. Tof dat ie je gevraagd heeftquote:
Vragen is makkelijkerquote:Op maandag 12 april 2010 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Googlen doet wonderen
http://www.sourcycenter.n(...)5666/speedsoccer.htm
ik was de hoer hoorquote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aha. Tof dat ie je gevraagd heeft
[..]
Vragen is makkelijker
Doe nou eens kalm, man!quote:
geen idee ?quote:Op maandag 12 april 2010 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Machiel, mag je de bal via het dak spelen?
Jij hoerquote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef haakon het volgende:
[..]
ik was de hoer hoorik heb me aangeboden
Och, bal tegen t dak achter de goal schieten, omdraaien en een omhaal doenquote:Op maandag 12 april 2010 14:19 schreef haakon het volgende:
[..]
geen idee ?t staat nergens dus het zal wel mogen, maar heel onlogisch zijn
Echt he... we moeten hem eens leren om wat rustiger an te doenquote:
zit een net boven de boarding, dus dat is een beetje lastig.quote:Op maandag 12 april 2010 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, bal tegen t dak achter de goal schieten, omdraaien en een omhaal doenPure klasse, gek!
á la Ricky v/d Berghquote:Op maandag 12 april 2010 14:23 schreef haakon het volgende:
[..]
zit een net boven de boarding, dus dat is een beetje lastig.
het is ook veel makkelijker om via de lat de bal te spelen..
\m/quote:
wat een trieste ventquote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Mdrop het volgende:
Kut, Twente verlies morgen zeker, meneer Vertonghen gaat zijn vriendjes bellen...
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ische-AZcollegas.htm
AZ heeft de punten zelf nog hard genoeg nodig, dus daar strijden ze voor; en niet voor 3 punten omdat Ajax dan nog kans maakt op de titelquote:Op maandag 12 april 2010 14:40 schreef Mdrop het volgende:
Kut, Twente verlies morgen zeker, meneer Vertonghen gaat zijn vriendjes bellen...
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ische-AZcollegas.htm
Tja, het is net zoiets als wanneer er eentje van Twente naar Sergio Zijler van WIllem II belt en ze vraagt om extra goed te spelen tegen Ajaxquote:Op maandag 12 april 2010 14:41 schreef haakon het volgende:
[..]
wat een trieste vent
had ik niet van em verwacht
Vent valt me toch wel tegen laatste tijd, kut overtredingen en zn uitspraken enz...quote:Op maandag 12 april 2010 14:41 schreef haakon het volgende:
wat een trieste vent
had ik niet van em verwacht
Kan Janssen mooi doen, tijd zat aangezien hij niet mee doet tegen AZ.quote:Op maandag 12 april 2010 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, het is net zoiets als wanneer er eentje van Twente naar Sergio Zijler van WIllem II belt en ze vraagt om extra goed te spelen tegen Ajax
je verveelt je iig nietquote:Op maandag 12 april 2010 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Potdomme, NOG 2 milfs gezien hier
maar dat doen we niet, want we concentreren ons op de eigen wedstrijden; en niet op die van Ajaxquote:Op maandag 12 april 2010 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, het is net zoiets als wanneer er eentje van Twente naar Sergio Zijler van WIllem II belt en ze vraagt om extra goed te spelen tegen Ajax
Mooi onniequote:Op maandag 12 april 2010 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dat doen we niet, want we concentreren ons op de eigen wedstrijden; en niet op die van Ajaxwe hebben het in eigen hand, Ajax heeft hulp nodig van andere ploegen
quote:Op maandag 12 april 2010 14:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
iemand anders mag tieten posten, ik zit op mn werk
Jij hebt wel een rare definitie van tieten postenquote:
hmm, lekkerquote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef -AnneX- het volgende:
Zo, de rotonde waar ik RoD een tijdje geleden over vertelde heeft weer een slachtoffer opgeleverdambu en politie en shits erbij, en de bestuurder van de auto maar volhouden dat hij nieets fout heeft gedaan want de fietser ging over de verkeerde kant van de rotonde
! terwijl die situatie nu al meer dan een half jaar zo is
Hoezo?quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Samzz het volgende:
Jij hebt wel een rare definitie van tieten posten
Inderdaad, ik zit nu te fappen op gordijnstof ofzoquote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
misschien houdtie wel niet van tietjesquote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
welke rotonde is dat?quote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef -AnneX- het volgende:
Zo, de rotonde waar ik RoD een tijdje geleden over vertelde heeft weer een slachtoffer opgeleverdambu en politie en shits erbij, en de bestuurder van de auto maar volhouden dat hij nieets fout heeft gedaan want de fietser ging over de verkeerde kant van de rotonde
! terwijl die situatie nu al meer dan een half jaar zo is
Keer wat anders.quote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef Robinhoo het volgende:
Inderdaad, ik zit nu te fappen op gordijnstof ofzo
METAL \m/quote:
en daar mogen fietsers dus twee kanten op?quote:Op maandag 12 april 2010 15:38 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
kruising buurserstr - broekheurnering
Heavy metalquote:Op maandag 12 april 2010 15:43 schreef omearos het volgende:
[..]
doe nou eens definieren, er zijn zoveel metalen![]()
ojah, en bierquote:
mja hier dus hetzelfde, in het verlengde van de buurserstraat kun je van 2 kanten over de rotonde, de rest van de rotonde niet...quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef omearos het volgende:
[..]
en daar mogen fietsers dus twee kanten op?
Altijd lastig. In almelo loopt richting winmolenbroek het fietspad aan 1 kant langs de straat, dus bij de rotonde komen fietsers van 2 kanten (die gaan niet de rotonde rond, is maar bij 1 straat) en zelfs daar moet je als fietser goed opletten, al jaren.
Heftige roeziequote:Op maandag 12 april 2010 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat is er nou aan de hand dan?
heavy, death, trash, blackquote:Op maandag 12 april 2010 15:43 schreef omearos het volgende:
[..]
doe nou eens definieren, er zijn zoveel metalen![]()
In Almelo is er zelfs ruimte tussen de rotonde en het fietspadquote:Op maandag 12 april 2010 15:44 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
mja hier dus hetzelfde, in het verlengde van de buurserstraat kun je van 2 kanten over de rotonde, de rest van de rotonde niet...
maar staan dus ook gigantisch grote lichtgevend-gele borden met daarop een grote rode 3-hoek met een fiets er in en pijlen er onder dat de fietsers dus van 2 kanten komen
..en geen hond die er naar kijkt
net zoiets als:quote:Op maandag 12 april 2010 15:46 schreef haakon het volgende:
[..]
dat vink dus helemaal niets
dit wel weer:
eigenlijk wel meerquote:
Leave nothing else matters alonequote:
Bas en mij.quote:
toffe 3/4 maat, dacht het enige hardstyle nummer dat zo gemaakt isquote:Op maandag 12 april 2010 15:48 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
net zoiets als:
check btw die eppo op 1.38![]()
Why?quote:Op maandag 12 april 2010 15:51 schreef -AnneX- het volgende:
hebben we trouwens allemaal al zin in zondag?
Twente kampioen ?quote:Op maandag 12 april 2010 15:51 schreef -AnneX- het volgende:
hebben we trouwens allemaal al zin in zondag?
ok, winnaar danquote:Op maandag 12 april 2010 15:53 schreef Robinhoo het volgende:
ikwil het woordje kampioen niet meer horen
ben jij dat ?quote:Op maandag 12 april 2010 15:48 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
net zoiets als:
check btw die eppo op 1.38![]()
van al die woorden word ik met de minuut zenuwachtigerquote:
winnaar, kampioen, victorie, overwinningquote:Op maandag 12 april 2010 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
van al die woorden word ik met de minuut zenuwachtiger
true dat, maar dan niet zoquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef haakon het volgende:
[..]
wttn, geniaal als je zo op een aftermovie of dvd staat !
dat wordt alleen nog maar erger de komende dagenquote:Op maandag 12 april 2010 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
van al die woorden word ik met de minuut zenuwachtiger
ik sta op de dvd van Defqon.1 2008 en Qlimax 2008quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef haakon het volgende:
[..]
wttn, geniaal als je zo op een aftermovie of dvd staat !
lijp shirtquote:Op maandag 12 april 2010 15:59 schreef haakon het volgende:
bij 1.47 / 1.48 sta ik achter die negerin
Wouterquote:
zelfde shirt als de meet hej ook nog aanquote:Op maandag 12 april 2010 15:59 schreef haakon het volgende:
bij 1.47 / 1.48 sta ik achter die negerin
das een tattooquote:Op maandag 12 april 2010 16:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
zelfde shirt als de meet hej ook nog aan
jij hebt behoorlijk wat cojones, dat je dat op teh interwebs durft te postenquote:Op maandag 12 april 2010 16:06 schreef haakon het volgende:
[..]
das een tattoo
ik heb daar een thunderdomeshirt gekocht
que ?quote:Op maandag 12 april 2010 16:07 schreef Incolumis het volgende:
[..]
jij hebt behoorlijk wat cojones, dat je dat op teh interwebs durft te posten
dat je ballen hebt dat je op I-net durft te posten dat je een thunderdome shirt hebt gekochtquote:
hoezo DAT DAAAAHquote:
overstappen waar naar?quote:Op maandag 12 april 2010 16:26 schreef haakon het volgende:
[..]
overstappn zodat ik de aansluitende bus haal
heel vreemdquote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog steeds is Bas niet gesignaleerd hier
quote:Bij winst, zondag grote schermen in binnenstad Enschede
Enschede plaatst zondag voor de wedstrijd FC Twente - Feyenoord schermen in de binnenstad als FC Twente die dag kampioen kan worden.
Dan moet FC Twente morgenavond wel winnen van AZ. De schermen worden opgehangen op de Oude Markt, het van Heekplein en op het Stationsplein. Als FC Twente niet wint van AZ worden de plannen opgeschoven.
nee, wel een meet-afhakende remcoquote:Op maandag 12 april 2010 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
en nog steeds is Bas niet gesignaleerd hier
als FCT morgen wint, ik zondag ookquote:Op maandag 12 april 2010 16:54 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE is zondag op de Oude Markt te vinden![]()
![]()
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=109756
[..]
quote:
mooi op tied met de busse richting Enskequote:Op maandag 12 april 2010 16:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als FCT morgen wint, ik zondag ook
Goed bezig hoor!quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef Assiej het volgende:
Kerels, dude's
come on.
kap eens over fc twente geneuzel
eerst zien dat ze winnen, daarna mogen jullie feesten!
maar nu
praat dan over de dames in korte rokjes
dat waardeer ik nog meer
even een voorbeeld
[ afbeelding ]
Die rodequote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
FU met je soms!
Lol.... auto kameraad op streetview in Almelo!
[ afbeelding ]
Astrid, ga je mee vrijdag naar de bioscoop?quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef Assiej het volgende:
Kerels, dude's
even een voorbeeld
[ afbeelding ]
Dat maak jij er vanquote:
Wat is er gebeurd danquote:Op maandag 12 april 2010 18:07 schreef Samzz het volgende:
Zo. Net gegeten. M'n zusjes zijn ramptoeristje spelen.
Dat weet ik nog niet. Vraag ik wel als ze terug zijn.quote:
PRIO 1 Woningbrand (Aard: schuur) (Wind: oost - 90 grd) (Classificatie: middelbrand) : GRONAUSESTRAAT 961 7534AD : ENSCHEDEquote:Op maandag 12 april 2010 18:15 schreef Samzz het volgende:
Dat weet ik nog niet. Vraag ik wel als ze terug zijn.
Don't ask if you know the answerquote:Op maandag 12 april 2010 17:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Astrid, ga je mee vrijdag naar de bioscoop?
quote:
Datquote:Op maandag 12 april 2010 18:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
PRIO 1 Woningbrand (Aard: schuur) (Wind: oost - 90 grd) (Classificatie: middelbrand) : GRONAUSESTRAAT 961 7534AD : ENSCHEDE
http://www.alarmeringen.n(...)34ad---enschede.html
Waarom vraag je dat telkensquote:Op maandag 12 april 2010 18:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, nouja, er was een superkleine kans
Hij wil vrouwvleesch mee naar de bios.. logisch toch?quote:
Die bij de HEMA?quote:Op maandag 12 april 2010 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat
De autodealer dichtbij ons vorige huis.
Who dares wins.quote:
Hoevaak heb jij al vrouwvleesch van het forum mee naar de bios genomen dan?quote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij wil vrouwvleesch mee naar de bios.. logisch toch?
Nooit,want ik heb WEL vrienden!quote:Op maandag 12 april 2010 18:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hoevaak heb jij al vrouwvleesch van het forum mee naar de bios genomen dan?
Iets meer respect tegenover vrouwen ja. Vleesch is immers ook geen correct Nederlands.quote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hij wil vrouwvleesch mee naar de bios.. logisch toch?
Laat je vrienden dan maar in de steek op zaterdagavond en ga naar een meet met internetzzzfriends.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
quote:Op maandag 12 april 2010 18:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Laat je vrienden dan maar in de steek op zaterdagavond en ga naar een meet met internetzzzfriends.Daniel was nog in de stad, ik heb 'm nog gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Hmmm... dus ik hoef niet te hopen op een biosdate met jou?quote:
Hoe gaat het met je enkel?quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 18:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Kut, volgende week dinsdag maar afwachten!
Kadett Cquote:Op maandag 12 april 2010 17:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
FU met je soms!
Lol.... auto kameraad op streetview in Almelo!
[ afbeelding ]
quote:
Nicolequote:
Laat iig weten wat de uitslag is!quote:Op maandag 12 april 2010 18:52 schreef Fems het volgende:
[..]
Uitslag van scan die ik vorige week heb laten maken!
quote:Op maandag 12 april 2010 18:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nicole, zondag nog tex geweest? ik sprak zaterdag iemand die nog wel ging, ben z'n naam vergeten
iemand op een diversion, vrouwmotor
![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 18:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Laat iig weten wat de uitslag is!
Neee, meer richting Enschede. Glanerbrug heeft meer dan 1 autodealer aan de Gronausestraatquote:
Dat!quote:Op maandag 12 april 2010 19:01 schreef Assiej het volgende:
[..]
Denk eerder dat San dan ruzie krijgt met de vriending van oldenzaal![]()
Dit weekend kan ik wel, neem aan dat het mooi weer wordt, ik post nog wel ff in oostquote:Op maandag 12 april 2010 19:01 schreef omearos het volgende:
[..]
nope, niet bij Tex geweest. Wanneer ga jij?
[..]hopelijk goed nieuws
Oohquote:Op maandag 12 april 2010 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neee, meer richting Enschede. Glanerbrug heeft meer dan 1 autodealer aan de Gronausestraat
Ja heb het er ook echt moeilijk meequote:Op maandag 12 april 2010 19:11 schreef ACT-F het volgende:
Wat een dag vandaag. We moeten het met een Irakees minder doen
Nouquote:
De meeste van die mensen hebben een achtergrond, maar daarmee praat je zo'n daad natuurlijk niet goed.quote:Op maandag 12 april 2010 19:24 schreef ACT-F het volgende:
Het is natuurlijk wel dieptriest wat er is gebeurd. Het zal me niets verbazen als het iemand is met oorlogstrauma's i.c.m. een andere psychische afwijking. Ik heb wel vaker van dat soort figuren gesproken die op het AZC verbleven
De rechter zal het wel meewegen als het zo is. Krijgen die mensen wel psychische hulp als ze uit zo'n land komen vraag ik me afquote:Op maandag 12 april 2010 19:27 schreef Mdrop het volgende:
De meeste van die mensen hebben een achtergrond, maar daarmee praat je zo'n daad natuurlijk niet goed.
Nopequote:Op maandag 12 april 2010 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou, heeft iemand nog roddels?
Het schijnt dat je in je leven ongeveer 8 spinnen opeet tijdens het slapen.quote:Op maandag 12 april 2010 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nou, heeft iemand nog roddels?
vorige keer dat iemand dat zei waren het er 6quote:Op maandag 12 april 2010 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het schijnt dat je in je leven ongeveer 8 spinnen opeet tijdens het slapen.
Een is al teveel.quote:Op maandag 12 april 2010 19:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
vorige keer dat iemand dat zei waren het er 6worden er als maar meer.
De spinnenpopulatie neemt toe hèquote:Op maandag 12 april 2010 19:52 schreef Assiej het volgende:
vorige keer dat iemand dat zei waren het er 6worden er als maar meer.
quote:Op maandag 12 april 2010 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Was je er nou maar bij geweest he?
quote:Op maandag 12 april 2010 19:58 schreef Neleos het volgende:
Het is een wetenschappelijk feit dat zes tot acht spinnen samen in een spinnenleven een heel mensenlichaam opeten. Maar veel mensen weten dat niet. Veel spinnen weten dat ook niet.
Hup Twente!
Hihihi, ik mag jouquote:Op maandag 12 april 2010 19:58 schreef Neleos het volgende:
Het is een wetenschappelijk feit dat zes tot acht spinnen samen in een spinnenleven een heel mensenlichaam opeten. Maar veel mensen weten dat niet. Veel spinnen weten dat ook niet.
Hup Twente!
\m/quote:Op maandag 12 april 2010 20:36 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ben ook weer present
zou goed kunnen, heb het hier van de weblogquote:
quote:Benidorm Bastards is een edgy verborgen camera programma waarin 7 bejaarden de hoofdrol spelen. Ze trekken de straat op met maar één missie: jongeren te grazen nemen. Benidorm Bastards mag gerust gezien worden als de revanche van de derde leeftijd op de Tragger Hippy reeks, waarin vooral senioren het slachtoffer waren. De Benidorm Bastards gaan nu op hun beurt de jeugd te lijf met even absurde als hilarische sketches. De jonge sukkels hebben geen idee wat hen overkomt. Dit programma is het levende bewijs dat vergrijzing een relatief begrip is ;-)!
Ratelquote:
Ik zou de laatste pagina's van het laatste topic ff doorlezen als ik jou was!quote:
I think he already didquote:Op maandag 12 april 2010 21:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik zou de laatste pagina's van het laatste topic ff doorlezen als ik jou was!
Had al een pb ontvangen van mijn grote vriendquote:Op maandag 12 april 2010 21:03 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik zou de laatste pagina's van het laatste topic ff doorlezen als ik jou was!
Noh kopieer het eensquote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Had al een pb ontvangen van mijn grote vriend![]()
Mag m nog steeds niet
Hij doelt ook op mijn reactie, held.quote:Op maandag 12 april 2010 21:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Had al een pb ontvangen van mijn grote vriend![]()
Mag m nog steeds niet
ja, moet ie vooral doenquote:Op maandag 12 april 2010 21:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Noh kopieer het eens
kunnen wij allen mee genieten
Dat mag niet van Fokquote:Op maandag 12 april 2010 21:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Noh kopieer het eens
Sensatiezoekster.quote:Op maandag 12 april 2010 21:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Noh kopieer het eens
Meteen kopen om ze te pestenquote:Op maandag 12 april 2010 21:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja die zaten echt heel tof te zijn.. Zaten er een stuk of 5 zo boos te kijken.
quote:
Neuh is niet nodig, strax verlaag ik me tot zijn niveau om dit soort dingen openbaar uit te vechten.quote:Op maandag 12 april 2010 21:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
Noh kopieer het eens
Ja, jij roddelt liever achter mijn rug om. Dat is veel makkelijker, dan krijg je geen weerwoord.quote:Op maandag 12 april 2010 21:16 schreef Redbaron het volgende:
Neuh is niet nodig, strax verlaag ik me tot zijn niveau om dit soort dingen openbaar uit te vechten.
* Drizzt roddelen gaat over Kreaquote:Op maandag 12 april 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, jij roddelt liever achter mijn rug om. Dat is veel makkelijker, dan krijg je geen weerwoord.
Maar goed, zoals gezegd. Ik ben er wel klaar mee. Next!
quote:Op maandag 12 april 2010 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
* Drizzt roddelen gaat over Krea
Tsjah als jij als slappe zak gister ook op msn oid was geweest had je t ook gehoord, en heb je volgens mij al eerder aangegeven dat ik je niet mocht....quote:Op maandag 12 april 2010 21:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, jij roddelt liever achter mijn rug om. Dat is veel makkelijker, dan krijg je geen weerwoord.
Maar goed, zoals gezegd. Ik ben er wel klaar mee. Next!
Die 'slappe zak' heeft me anders naar ongekende hoogtes gebracht in bed. Dus wat wil je nu helemaal zeggen?quote:Op maandag 12 april 2010 21:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Tsjah als jij als slappe zak gister ook op msn oid was geweest had je t ook gehoord, en heb je volgens mij al eerder aangegeven dat ik je niet mocht....
En mij dan sneu noemen
Ga mij eens negeren net zoals je zaterdag deed. Jij blij, ik blijquote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 'slappe zak' heeft me anders naar ongekende hoogtes gebracht in bed. Dus wat wil je nu helemaal zeggen?
Oeh, een nieuw ToF-stelletje?quote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die 'slappe zak' heeft me anders naar ongekende hoogtes gebracht in bed. Dus wat wil je nu helemaal zeggen?
De zak mag slap zijn, zolang de pik maar hard is.quote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De zak mag slap zijn, zolang de pik maar hard is.
Die moet je op een tegeltje laten zetten!, gat in de markt!quote:Op maandag 12 april 2010 21:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De zak mag slap zijn, zolang de pik maar hard is.
Als jij dan ophoud zo triest over Krea en mij te zeiken. Dan is alles helemaal perfect. Droeftoeter.quote:Op maandag 12 april 2010 21:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ga mij eens negeren net zoals je zaterdag deed. Jij blij, ik blij
Ik ook van jouquote:Op maandag 12 april 2010 21:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij dan ophoud zo triest over Krea en mij te zeiken. Dan is alles helemaal perfect. Droeftoeter.
quote:Bart zegt (21:31):
haha
volgens mij gaat twente echt ontploffen als ze kampioen worden
[Drizzt Do'Urden] zegt (21:31):
joa
dat wordt een gekkenhuis man
daarom scheur ik zondag meteen naar enschede als we morgen van az winnen
Bart zegt (21:31):
moet je nog naar enschede als het zover is?
haha!
[Drizzt Do'Urden] zegt (21:32):
ik zie wel waar ik die nacht slaap, en heb alvast vrij gevraagd voor volgende week maandag
hehe
Bart zegt (21:32):
haha
[Drizzt Do'Urden] zegt (21:32):
desnoods in een greppel tegen een naakte ouwe kotsende kerel aan
maakt me niks uit
keerl sjouwn met jouw bed naar de top van de Mount Everest ?quote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoietsquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef haakon het volgende:
[..]
keerl sjouwn met jouw bed naar de top van de Mount Everest ?
Wordt sowieso mooi.quote:
een gat jaquote:Op maandag 12 april 2010 21:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die moet je op een tegeltje laten zetten!, gat in de markt!
Ik vind hem TT-waardigquote:Op maandag 12 april 2010 21:29 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die moet je op een tegeltje laten zetten!, gat in de markt!
zeker wetenquote:
quote:
Las ze, pikquote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Maarreh, ik ben pleite, ze hebben een lasser nodig voor de auto
Bek hol'nquote:
Had je maar moeten bukkenquote:
IK ZEI BEK HOL'N !quote:
TVPquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |