Ik kan daar wel een heel interessant antwoord gaan staan geven, maar volgens mij moet ie het beestje even met rust laten. Ik heb heb alleen maar vissen, ben geen kenner met een beetje gezond verstand.quote:Op maandag 12 april 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Dirk, ik wil je niet naar F&F lokken ofzo hoor () maar weet jij dit niet toevallig?
Blub is verhuisd...raar beest
Het is nu maandagquote:
Hebbie iets goed te maken ofzo?quote:
Nee, Bink is een beetje een afvallige wat dat betreftquote:Op maandag 12 april 2010 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doet Bink dat ook, als Mr G linksaf gaat en jij rechtsaf doodleuk achter jou aanlopen.
quote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie iets goed te maken ofzo?![]()
[..]
Nee, Bink is een beetje een afvallige wat dat betreft
Omdat Heer G vaak in het buitenland zit, is Bink helemaal van de jubel als ie er dan wél is.
En dan kan ik op mijn kop gaan staan, maar dan ziet ze mij amper meer staan
Wat is het? Als ik op de link kijk dan geloof ik niet dat ik het op het werk moet openenquote:
Met geluid uit merk je niksquote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het? Als ik op de link kijk dan geloof ik niet dat ik het op het werk moet openen![]()
Jawel, kan geen kwaad. Het is een badoem tssssj.quote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is het? Als ik op de link kijk dan geloof ik niet dat ik het op het werk moet openen![]()
Wat heb je door je koffie gegooid dan?quote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stiekem doordeweeks een beetje nippen kan ook geen kwaad
He, mislukt...quote:Op maandag 12 april 2010 13:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik kan daar wel een heel interessant antwoord gaan staan geven, maar volgens mij moet ie het beestje even met rust laten. Ik heb heb alleen maar vissen, ben geen kenner met een beetje gezond verstand.
Gezellig he?quote:Op maandag 12 april 2010 13:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefjes! De deur staat open, de vogels fluiten.
...quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg die meet he? Hoe gaan al die mensen in een 6 persoons huisje passen?
Zin inquote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is veilig hoor.quote:Op maandag 12 april 2010 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon héél gezellig worden.quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mákkelijk!quote:Op maandag 12 april 2010 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Mákkelijk!
De ESF meet is alleen op zaterdagmiddag/avond. Dus dat proppen we wel een beetje. Komt goed
Wil je ook komen? Dan moet je wel je songfestivalrepertoire een beetje afstoffen!
Oh zo staat het niet in de wikiquote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Mákkelijk!
De ESF meet is alleen op zaterdagmiddag/avond. Dus dat proppen we wel een beetje. Komt goed
Wil je ook komen? Dan moet je wel je songfestivalrepertoire een beetje afstoffen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |