die zich vervolgens bekeert tot het katholicisme.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Het zou pas nieuws zijn als er een topvoetballer uit de kast kwam.
En geen kleine kinderen zou misbruiken. Dat zou echt opzienbarend zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die zich vervolgens bekeert tot het katholicisme.
Voeg daar Nicolas Anelka ook maar aan toequote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef Gulo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen haatbaard (wat een infantiele term overigens). Frank Ribéry, voetballer. Één van de beste middenvelders op dit moment.
Een fatsoenlijke voetballer die zich tot de islam bekeerd heeft.
En Robin van Persie.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:44 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Voeg daar Nicolas Anelka ook maar aan toe
dat past niet in dat wereldjequote:Op dinsdag 13 april 2010 18:08 schreef Dagonet het volgende:
Het zou pas nieuws zijn als er een topvoetballer uit de kast kwam.
Nee, wat dat betreft past het aanbidden van een moordenaar beter.quote:
Tot voor kort.quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef Gulo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen haatbaard (wat een infantiele term overigens). Frank Ribéry, voetballer. Één van de beste middenvelders op dit moment.
Een fatsoenlijke voetballer die zich tot de islam bekeerd heeft.
Inderdaad is het meer een teken van algehele labiliteit.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Tallywhacker het volgende:
"in een Londense club seksueel lastig valde en haar sloeg toen ze niet op zijn avances inging."
Weer zo'n kut-marok... Ow.. Wacht ff
En meneer is nu bekeerd tot moslim?!
Ach ja.. IZ KOELTOER?!![]()
Dit soort mensen absoluut niet serieus nemen, ik ken er meer in mijn omgeving en die denken dat alles wat ze lezen letterlijk zo opgevolgd dient te worden, terwijl de gemiddelde moslim zoiets heeft van, richtlijnen en voor de rest bepaal ik lekker zelf wat ik met mijn leven doe..
Nee, deze man wordt binnen een paar weken een devote moslim!
en laat dat nou de recruteringseisen voor sommige moslims zijn, die hetzelfde boek hanteren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:13 schreef Tarak het volgende:
[..]
Inderdaad is het meer een teken van algehele labiliteit.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:13 schreef Tarak het volgende:
[..]
Inderdaad is het meer een teken van algehele labiliteit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |