ik verwacht toch minstens semi wetenschappelijke onderbouwingen en geen referenties naar een online encyclopedia waar gea met haar vlotte kapsel van hiernaast menig artikel van haar wijsheid kan voorzienquote:
een volle kast is indrukwekkendquote:Op maandag 12 april 2010 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
serieus koop jij nog boeken? ik ken echt niemand die dat nog doet, lappy is voldoende
inderdaadquote:Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Ryon het volgende:
Hypocriet natuurlijk. Beetje student wordt van zijn opleiding afgetieft als hij of zij er ook alleen maar aan denkt om wiki te gebruiken als verantwoorde bron. Maar goed, het is dan ook wel verdomd makkelijk.
Waarom betrek je studenten erbij? TS heeft het over HBO.quote:Op maandag 12 april 2010 13:32 schreef Ryon het volgende:
Hypocriet natuurlijk. Beetje student wordt van zijn opleiding afgetieft als hij of zij er ook alleen maar aan denkt om wiki te gebruiken als verantwoorde bron. Maar goed, het is dan ook wel verdomd makkelijk.
wel, vrouwen houden van mannen die lezen, en poetisch onderlegd zijn.. sul..quote:Op maandag 12 april 2010 13:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
geen chick die dat wat boeit ouwe
nee dat doen ze totaal niet, dat was vroeger toen er nog een moraal heerste, tegenwoordig willen ze uitgescholden worden in verlept nederlands terwijl jij een andere bitch probeert te versierenquote:Op maandag 12 april 2010 13:37 schreef Kortenaer het volgende:
[..]
wel, vrouwen houden van mannen die lezen, en poetisch onderlegd zijn.. sul..
quote:Op maandag 12 april 2010 13:37 schreef Kortenaer het volgende:
[..]
wel, vrouwen houden van mannen die lezen, en poetisch onderlegd zijn.. sul..
arbeid bedrijf en maatschappij van een zekere Mokquote:
Wacht, ik pak een kussen, het klinkt zo saai.quote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Kortenaer het volgende:
[..]
arbeid bedrijf en maatschappij van een zekere Mok
haha een kussen zo van 'ik ga slapen want het is saai' haha leuk.quote:Op maandag 12 april 2010 14:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wacht, ik pak een kussen, het klinkt zo saai.
Hij was echt goed hequote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha een kussen zo van 'ik ga slapen want het is saai' haha leuk.
Met open boek tentamens wil je toch wel een boek hebben. En nee, uitprinten word ook niet toegestaanquote:Op maandag 12 april 2010 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
serieus koop jij nog boeken? ik ken echt niemand die dat nog doet, lappy is voldoende
ja ok maar danweet ik wel een boek te regelen, via medestudenten oid.quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Met open boek tentamens wil je toch wel een boek hebben. En nee, uitprinten word ook niet toegestaan
Met watvoor zwakzinnigen ga jij om dan? Blijkbaar haal jij je kennis echt uit Wikipedia als je serieus durft te beweren dat een computer voldoende is.quote:Op maandag 12 april 2010 13:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Klopt tegenwoordig krijg je niet het gros van het studiemateriaal digitaal aangeleverd van de docent. Is 1990 nou nog leuk om in te wonen?quote:Op maandag 12 april 2010 14:21 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Met watvoor zwakzinnigen ga jij om dan? Blijkbaar haal jij je kennis echt uit Wikipedia als je serieus durft te beweren dat een computer voldoende is.
TS: Wikipediaverwijzingen worden inderdaad niet echt gewaardeerd, vooral omdat Wikipedia door iedereen aangepast kan worden. Vind het zelf ook niet echt sterk om er naar te verwijzen en bij de meeste vakken die ik volg is het zelfs verboden. Desalniettemin moet ik zeggen dat bepaalde feiten er best voor in aanmerkingen komen en dat je die kennis best uit Wikipedia zou moeten mogen halen voor een papertje ofzo. Voor een serieus boek is het natuurlijk een beetje treurig, zeker aangezien die Wikipedia-feitjes doorgaans ook wel in fatsoenlijke literatuur terug te vinden is.
Het is bij mij ongeveer 50/50. Maar je doet alsof boeken overbodig zijn... en dan heb je het gewoon niet begrepen. Overigens, het verschil met digitaal aangeleverde materiaal is enkel dat je het zelf moet gaan lopen printen in plaats van dat de docent dat voor je doet.quote:Op maandag 12 april 2010 14:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt tegenwoordig krijg je niet het gros van het studiemateriaal digitaal aangeleverd van de docent. Is 1990 nou nog leuk om in te wonen?
in mijn geval niet, een auteur die voor zijn studie materiaal verwijst naar wiki is gewoon een sukkelquote:Op maandag 12 april 2010 14:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Klopt tegenwoordig krijg je niet het gros van het studiemateriaal digitaal aangeleverd van de docent. Is 1990 nou nog leuk om in te wonen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |