abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 april 2010 @ 12:08:56 #1
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_80220546

hier verder
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_80220686
Dan nog een keer Gabri
quote:
Ajax zal tot 2012 kunnen beschikken over de diensten van Gabri. De Amsterdamse club heeft naast de verlenging ook het salaris van de Spanjaard sterk teruggebracht.

Ajax wil komend seizoen tien procent korten in de spelerssalarissen en doet momenteel ook in gesprekken met andere spelers voorstellen die soms een halvering of nog meer van het salaris inhouden.

De Amsterdammers zullen ook spelers transfervrij laten vertrekken. Dennis Rommedahl mag namelijk weg bij Ajax of hij moet akkoord gaan met een sterk gereduceerd salaris. Hetzelfde geldt voor Urby Emanuelson. Emanuelson wees eerder verontwaardigd een aanbod op hetzelfde salarisniveau resoluut van de hand.
Gabri verlengt ondanks snijden in salaris

En Verthongen die de druk op AZ wil leggen.
quote:
Veel gaat de komende twee dagen beslist worden in de strijd om het kampioenschap. In theorie kan FC Twente woensdagavond al kampioen zijn. Dan moeten de Tukkers zelf winnen bij AZ en moet Ajax verliezen bij Willem II.

Jan Vertonghen beseft dat het de week van de waarheid is. “Maar zelfs als FC Twente wint bij AZ zijn er voor ons nog kansen” , aldus de hoopvolle Belg. Over de flitsende 7-0 overwinning van Ajax op VVV-Venlo werd slechts kort nagepraat zondagmiddag. Alle blikken stonden direct op dinsdagavond (AZ – FC Twente) en woensdagavond (Willem II – Ajax). In Amsterdam heerst sterk het gevoel dat FC Twente niet gaat winnen in Alkmaar.

Is de wens hier de vader van de gedachte? Ajacied Vertonghen denkt van niet. "Het moeilijke programma van FC Twente komt er nu aan", zegt hij in gesprek met Goal.com. "We waren er niet vanuit gegaan dat ze eerder al punten zouden laten liggen. AZ moet nu hun job doen. Als ik ze de laatste weken zie spelen – op zaterdag na (0-0 tegen NEC, red) – dan heb ik daar vertrouwen in."

"Wij moeten de druk erop houden", weet Vertonghen, die wellicht in een titelrace terecht komt zoals in 2007, toen hij Ajax min of meer de das om deed met een doelpunt als RKC’er. "Maar laat het deze keer maar op doelsaldo aankomen", lacht hij, wetend dat Ajax veruit het beste doelsaldo heeft. "Ook de tweede plaats is belangrijk voor de club. Daarom is het lekker dat PSV punten heeft laten liggen."

FC Twente worstelde zich zaterdagavond naar de winst tegen sc Heerenveen (2-0). "Ik heb vaak het gevoel gehad dat ze de druk begonnen te voelen. Het eerste uur kijk ik nooit naar teletekst, want ik weet toch dat het 0-0 staat. Het laatste halfuur kan je de uitslag ook voorspellen. Maar ze blijven winnen en daar kan ik niets van zeggen. Frustrerend is het wel, want je wilt dat ze punten laten liggen."

Tegen VVV straalde Ajax plezier uit. Vertonghen beaamt dat. "De sfeer is fantastisch. Iedereen kan het met elkaar vinden en gunt elkaar wat. Of ik daarom zo’n bal afspeel op Marko Pantelic (de 7-0, red)? Veel mensen hebben net tegen me gezegd: 'waarom schoot je niet zelf?' Maar dit was makkelijker. Een assist is ook leuk. Aan de sfeer zal het dit seizoen niet liggen."
Vertonghen: "AZ moet nu hun job doen"
  maandag 12 april 2010 @ 12:16:37 #3
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80220774
Wat een prachtige man is die Vertonghen toch. Echt een speler naar m'n hart!
  maandag 12 april 2010 @ 12:17:09 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80220789
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:16 schreef InGebruik het volgende:
Wat een prachtige man is die Vertonghen toch. Echt een speler naar m'n hart!
Grossierde gisteren anders wel in totaal verkeerde passes en acties .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_80221016
Gabri
  maandag 12 april 2010 @ 12:25:29 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80221043
Ben idd ook blij met Gabri erbij, nu Pantelic nog, gisteren ook weer belangrijk en echt de missing link tussen jeugd en ervaring.
Get woke, go broke!
pi_80221091
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:25 schreef HeatWave het volgende:
Ben idd ook blij met Gabri erbij, nu Pantelic nog, gisteren ook weer belangrijk en echt de missing link tussen jeugd en ervaring.
Prima, maar niet voor 3 jaar tegen een riant salaris.. Pantelic heeft zeker zijn waarde in de Eredivisie,maar tegen veel kosten.
  maandag 12 april 2010 @ 12:29:58 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_80221186
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:26 schreef DJRV het volgende:

[..]

Prima, maar niet voor 3 jaar tegen een riant salaris.. Pantelic heeft zeker zijn waarde in de Eredivisie,maar tegen veel kosten.
Sja, desnoods vermoorden ze Sulejmani, dat drukt wel wat op de kosten .
Get woke, go broke!
pi_80221227
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, desnoods vermoorden ze Sulejmani, dat drukt wel wat op de kosten .

Dat is toch wel zorgwekkend en dramatisch.. 16 miljoen voor die dude betaald + salaris :| Hij lijkt nog trager dan Kennienie.
  maandag 12 april 2010 @ 12:50:20 #10
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_80221894
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Grossierde gisteren anders wel in totaal verkeerde passes en acties .
Iedereen heeft wel eens een offday. De rest van het seizoen kan je wel op hem vertrouwen!
  maandag 12 april 2010 @ 12:51:00 #11
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80221918
Gabri is aardig maar had van mij ook weg gemogen. Zo vaak maakt hij het verschil niet. Het is wel goed dat steeds meer spelers en zaakwaarnemers doorkrijgen dat het Ajax menens is met de nieuwe beloningsstructuur.
Life is what you make it.
pi_80222309
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:51 schreef Schanulleke het volgende:
Gabri is aardig maar had van mij ook weg gemogen. Zo vaak maakt hij het verschil niet. Het is wel goed dat steeds meer spelers en zaakwaarnemers doorkrijgen dat het Ajax menens is met de nieuwe beloningsstructuur.
Ach, ik vind het wel prettig dat hij blijft. Zeurt nooit die gast en altijd 100 procent inzet..

btw;
quote:
Na de 7-0 overwinning van Ajax op VVV-Venlo heeft Luis Suarez aangegeven dat hij bij Ajax wil blijven. "Ik heb het naar mijn zin bij Ajax en in Amsterdam. Ik heb niet voor niets mijn contract verlengd. Ik blijf", zei de topscorer tegen AT5.

De Uruguayaan wordt binnenkort vader. Zijn vrouw Sofia is zwanger van een dochter, die de naam Delphine zal krijgen.

Suarez voegde tegen VVV weer drie treffers aan zijn imposante totaal toe. De spits van Ajax staat met nog drie wedstrijden te gaan op 32 treffers. Klaas-Jan Huntelaar was twee seizoenen geleden de laatste speler die meer dan dertig goals in de Eredivsie maakte. De huidige spits van AC Milan schoot er destijds 33 in. (tekst: ELF Voetbal)
zou mooi zijn
  maandag 12 april 2010 @ 13:06:01 #13
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_80222424
Luis roept nu wel dat ie blijft, maar als Barca / Milan / ManU komt is ie echt wel weg hoor.
  maandag 12 april 2010 @ 13:18:57 #14
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80222875
Ik heb het vermoeden dat de bekerfinale voor ons niet doorgaat

tering wat een onzin.
pi_80227829
tvp
pi_80228436
quote:
Op maandag 12 april 2010 13:18 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb het vermoeden dat de bekerfinale voor ons niet doorgaat

tering wat een onzin.
Voor 410 iig wel:
quote:
Inmiddels hebben wij via ingewijden te horen gekregen dat de 1300 man die met de bus naar rotterdam vervoerd worden niet alleen uit directie, sponsoren en zakenrelaties bestaat.

Ook het sfeerteam en VAK410 zijn door Ajax uitgenodigd om met de bus mee naar rotterdam te gaan om zo al tijdig in de kuip te kunnen zijn en alvast voor sfeer te gaan zorgen.

aldus http://www.afca.nl
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  maandag 12 april 2010 @ 18:00:05 #17
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_80233911
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:59 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Hij bedoeld dat je met hetzelfde aantal punten als dit jaar, elk ander jaar WEL kampioen zou worden.
Dat snap ik ook wel. Maar de situatie is dat Twente nummer 1 is en waarschijnlijk kampioen wordt.

Gabri die blijft. Wéér een teken van wanbeleid!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 12 april 2010 @ 18:03:51 #18
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_80234020
ZEIST - De gele kaart die Demy de Zeeuw vorige week zondag in de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag van scheidsrechter Jan Wegereef kreeg, is niet geregistreerd. Dat maakte voetbalbond KNVB maandag bekend.

Door een fout van de arbitrage kwam de kaart van de middenvelder niet op het wedstrijdformulier terecht.

De onafhankelijke aanklager van de KNVB ziet op basis van de reglementen geen grond om de kaart alsnog te registreren.

Goed bezig
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  maandag 12 april 2010 @ 18:14:33 #19
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_80234310
Ook een minder salaris en dat voor 1 jaar is een slechte zaak. We moeten spelers verkopen, niet behouden!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_80234363
We moeten bepaalde users zien kwijt te raken. Dat lijkt me nu belangrijker.
  maandag 12 april 2010 @ 19:06:27 #21
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_80236158
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Taneli het volgende:

[..]

Voor 410 iig wel:
[..]
dat is 1 bus om wat zaakies voor te bereiden. Ging andere jaren ook al zo.
pi_80236855
quote:
Op maandag 12 april 2010 12:51 schreef Schanulleke het volgende:
Hij maakt dan misschien niet direct het verschil, maar het is wel een nuttige speler en een beetje brede selectie is ook nooit verkeerd natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 12 april 2010 @ 20:04:14 #23
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_80238679
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:16 schreef El_Bassie het volgende:
We moeten bepaalde users zien kwijt te raken. Dat lijkt me nu belangrijker.
We moeten ze een prestatiecontract aanbieden!
Life is what you make it.
pi_80243151
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:04 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

We moeten ze een prestatiecontract aanbieden!
Dat is tegen beter weten in.
pi_80244536
quote:
Op maandag 12 april 2010 18:00 schreef Barca het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel. Maar de situatie is dat Twente nummer 1 is en waarschijnlijk kampioen wordt.

Gabri die blijft. Wéér een teken van wanbeleid!
Het is maar net hoe je 'waarschijnlijk' inziet.
Az uit en Feyenoord thuis, geloof je nou echt dat ze in dit soort wedstrijden 2x winnen? Absoluut not.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')