quote:
Waar woon jij eigenlijk?quote:Op maandag 12 april 2010 11:21 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In mijn woonwijk wonen meer mensen dan in jouw dorp stad
Waarom had je me niet in de OP gezet dan?quote:
quote:
Zo.quote:Op maandag 12 april 2010 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom had je me niet in de OP gezet dan?
ey de groeten hequote:Op maandag 12 april 2010 11:32 schreef DevilsWhore het volgende:
WAAROM ALTIJD VOETBAL?
ik ben heir weg
quote:
Duh. over van Basten en Cruijf denk ik ook wel.quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al dat we het over Dennis Bergkamp eens zouden zijn. Robin van Persie zal misschien iets gevoeliger liggen? Kijk je ooit op afca.nl eigenlijk?
Zaandam?quote:
oh jaquote:
En wat nou als ik hier niet post?quote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef Panda72 het volgende:
Ik adoreer alle fokkertje die in dit topic posten.![]()
*zo voelt niemand zicht tenminste overgeslagen*
Daarom ging ik eens kijken ja. Plaatje zelf is inmiddels vervangen. Maar heb je ook dat stukje gelezen over kakkerlakkenjacht in Amsterdam? Gaat wat mij betreft veel en veel te ver. Evenals het inmiddels weggehaalde plaatje. Benieuwd hoe jij daar over denktquote:Op maandag 12 april 2010 11:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Duh. over van Basten en Cruijf denk ik ook wel.
Jep. Je bedoelt het plaatje waardoor Peter R. gestopt is?
Iedereen moet mij adoreren toch?quote:
Jullie vinden ;t ook niet erg ofzo he ?quote:
Ik denk niet dat je het serieus meende. En zo heel vaak gaat het ook weer niet over voetbal. En zelfs als je dat wel vindt, er zijn nog meer users in deze SC waarmee je over andere dingen kunt pratenquote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jullie vinden ;t ook niet erg ofzo he ?
Moet dat dan?quote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jullie vinden ;t ook niet erg ofzo he ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |