quote:
die heb ik alleen gekregen voor geen claxon hebben op me brommer.quote:Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef renwan het volgende:
Nee, wel heb ik ooit een boete gekregen voor fietsen zonder licht
Met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge.quote:
Dat werd ik destijds ook. Met 4 politiewagens stonden ze aan de deurquote:Op maandag 12 april 2010 10:29 schreef Crimyclown het volgende:
3x aangehouden & 1 keer van me bed gelicht
Als ze gewoon hadden aangebeld had ik ook wel open gedaanquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat werd ik destijds ook. Met 4 politiewagens stonden ze aan de deur
Hier deed mn vader open en die wilde de politie niet binnenlaten. Toen werd hem gezegd dat ze een huiszoekingsbevel hadden en dat desnoods de deur eruit gingquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als ze gewoon hadden aangebeld had ik ook wel open gedaan
Wel tof van je vader.quote:Op maandag 12 april 2010 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier deed mn vader open en die wilde de politie niet binnenlaten. Toen werd hem gezegd dat ze een huiszoekingsbevel hadden en dat desnoods de deur eruit ging
Toen deed ie toch maar open
Dat is best netjes, ik werd wakker gepord met een knuppel en 3 agenten om me heen. Overigens stond ik 's middags alweer op straat. Ze hadden toch niet zoveel aan me als ze dachtenquote:Op maandag 12 april 2010 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier deed mn vader open en die wilde de politie niet binnenlaten. Toen werd hem gezegd dat ze een huiszoekingsbevel hadden en dat desnoods de deur eruit ging
Hoe luidde bij jouw de aanklacht?quote:Op maandag 12 april 2010 10:34 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Dat is best netjes, ik werd wakker gepord met een knuppel en 3 agenten om me heen. Overigens stond ik 's middags alweer op straat. Ze hadden toch niet zoveel aan me als ze dachten.
haha baasquote:Op maandag 12 april 2010 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kende mensen die een gewelddadige overval hadden gepleegd. Bij die mensen die hiervoor opgepakt zijn hebben ze de telefoons helemaal nagekeken. En op basis daarvan ben ik opgepakt.. Maar ik was dat weekend niet eens in Nederland. Dus ze moesten me weer laten gaan. Ik kreeg niet eens geld voor de bus, ik mocht gewoon naar huis lopen. Tuig dat het is.quote:
Ze kwamen alle 3 zn zonen ophalen. Fuck dat, ik had ze ook niet binnengelaten.quote:
Ik ken het. Net als het moment dat je naar huis mag. Krijg je je spullen terug, moet je gelijk dat formulier tekenen. Maar ik wilde eerst kijken of ik niets miste, en alles weer in mijn zakken stoppen. 'Schiet eens op, ik heb meer te doen..' krijg je dan te horen. Alsof ik daar voor mijn plezier was. Speciaal voor hem eerst nog gekeken of al mijn geld en pasjes nog in mijn portemonnee zaten, en of ik nog berichtjes had gehad.quote:Op maandag 12 april 2010 10:46 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik kende mensen die een gewelddadige overval hadden gepleegd. Bij die mensen die hiervoor opgepakt zijn hebben ze de telefoons helemaal nagekeken. En op basis daarvan ben ik opgepakt.. Maar ik was dat weekend niet eens in Nederland. Dus ze moesten me weer laten gaan. Ik kreeg niet eens geld voor de bus, ik mocht gewoon naar huis lopen. Tuig dat het is.
Owja dat was ook mooi. Ik kreeg mn zakje wiet wat ik destijds bij me had ook netjes terug.quote:Op maandag 12 april 2010 10:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ken het. Net als het moment dat je naar huis mag. Krijg je je spullen terug, moet je gelijk dat formulier tekenen. Maar ik wilde eerst kijken of ik niets miste, en alles weer in mijn zakken stoppen. 'Schiet eens op, ik heb meer te doen..' krijg je dan te horen. Alsof ik daar voor mijn plezier was. Speciaal voor hem eerst nog gekeken of al mijn geld en pasjes nog in mijn portemonnee zaten, en of ik nog berichtjes had gehad.
Hij hield van me op dat moment
Ook gehad, toen bleek de school een verkeerd adres doorgegeven te hebbenquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat werd ik destijds ook. Met 4 politiewagens stonden ze aan de deur
Ow ik heb toen ook alleen maar mijn eigen deel bekent.quote:Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef Maringo het volgende:
Ik ben absoluut niet braaf geweest, maar nooit opgepakt. Wel aangehouden, maar ik wist van niks
quote:Op maandag 12 april 2010 11:03 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ben een keer aan gehouden omdat ik geen bel had![]()
maar toen fietste er iemand voorbij die geen licht had en toen rende hij daar achteraan en de politie vrouw die er naast stond zei rij maar door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eversince the dawn of our specie, mankind is blessed with curiousity....
Je verdedigde je met een bierglas?quote:Op maandag 12 april 2010 10:57 schreef Knoflook het volgende:
1x poging tot zware mishandeling, uitkomst rechtzaken: noodweer. 2x orde verstoring (1x boete 1x te weinig bewijs)
poging tot zware mishandeling was toen ik door een groep van 8 man werd aangevallen, en ik mezelf verdedigde met een bier glas. Andere klein bday crash en weer de andere 2 zatte ooms die zich niet konden gedragen tijdens het uitgaan.
Alcahol.... Alle 3. Maar geen strafblad !
wat ben jij een braaf ventjequote:Op maandag 12 april 2010 11:26 schreef Jac0bus het volgende:
omg al die verhalen hier van diefstal, mishandeling etc.Ik ben nog NOOIT aangehouden in mijn leven. Zelfs niet voor een kapot fietslampje oid
Je moet alles een keer meegemaakt hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 11:26 schreef Jac0bus het volgende:
omg al die verhalen hier van diefstal, mishandeling etc.Ik ben nog NOOIT aangehouden in mijn leven. Zelfs niet voor een kapot fietslampje oid
Ja maar ik ben inderdaad niet redelijk crimineel. Ik ben wel benieuwd. Wat is de makkelijkste manier om aangehouden te worden zonder iets te doen? Als je politie ziet en zij jou zonder reden keihard wegrennen ofzo?quote:Op maandag 12 april 2010 11:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Je moet alles een keer meegemaakt hebben.
Niet aangehouden worden en wél wat doen is meer kunstquote:Op maandag 12 april 2010 11:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja maar ik ben inderdaad niet redelijk crimineel. Ik ben wel benieuwd. Wat is de makkelijkste manier om aangehouden te worden zonder iets te doen? Als je politie ziet en zij jou zonder reden keihard wegrennen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |