Oh, Tommy ook niet. Je zou 'm eerder van de universiteit kennen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:53 schreef Gellius het volgende:
Niet dat ik weet, maar ik was geen vaste bezoeker van de Kelderbar.
Ja, dit jaar zelfs, kondigden ze afgelopen weekend aan, en dat vond ik een mooie gelegenheid om de muziek eens te gaan beluisteren. Ik geef natuurlijk niet meteen gehoor aan alle muziektips die ik krijg.quote:
.quote:Op voorraad : Artikel op voorraad
Niet op voorraad : Artikel niet op voorraad
Wat voor camera heb je besteld?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef Gellius het volgende:
Cryptische voetnoot bij de camera die ik net besteld heb:
[..]
.
Ik heb in mijn werkzame leven inmiddels al 3 verschillende pensioenen... en ik heb een kloeke ordner van de eerste pensioenverstrekker, maar die heeft zo'n vervelend viertandssysteem (daar moet een beter woord voor zijn) waardoor ik heel moeilijk moet perforeren.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Gellius het volgende:
Ik krijg hooguit ééns per jaar een pensioenoverzicht. Heb je er een kloeke ordner voor aangeschaft? Je kan het ook even scannen natuurlijk.
Iemand van hogerop heeft bedacht dat de begrippen een beschrijving moeten hebben dus dan krijgen ze ook een beschrijving. Kul Kraakt Koppetje. Ik vraag me af waarvan dat uit het Engels vertaald is. Ollie weet het misschienquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:31 schreef Gellius het volgende:
Cryptische voetnoot bij de camera die ik net besteld heb:
[..]
.
Balen man. Niettemin is dat wel het fijne aan een grote stad: er rijden altijd treinen, dus je zit niet opgescheept met iemand. De andere kant is natuurlijk wel dat als je juist graag opgescheept wil zitten met iemand dat het dan de kunst is om de nachttrein nèt te missen zodat je minstens een uur moet wachten op de volgende. Dit betekent dat je voorstel 'om een afzakkertje' te drinken op vruchtbare bodem valt. Gewoon de vertrektijden in je hoofd prenten (Rotterdam, 2 over heel) en ervan uitgaan dat zij dat niet gedaan heeft.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:03 schreef Ringo het volgende:
Ik heb haar aangeboden om bij mij te blijven slapen, met een lichte angst in mijn hart, want W. heeft sinds kort verkering en we kennen elkaar al jaren. W. zei dat haar moeder om acht uur op haar stoep zou staan en dat ze dus sowieso thuis moest komen. Toen hebben we in allerijl een taxi genomen naar Hollands Spoor, vanwaar alsnog een nachttrein vertrok.
Aardig, maar ik vind deze beter:quote:
Dus als Gellius zijn bank van een nieuw stofje heeft laten voorzien, zegt hij ook: "Deze is nu een bloemetjesbank"?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Lienekien het volgende:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=topic&w=w
De en het.
Iemand zei dit is Annabel, zij moet nog naar het stationquote:Op woensdag 14 april 2010 10:46 schreef zodiakk het volgende:
Balen man. Niettemin is dat wel het fijne aan een grote stad: er rijden altijd treinen, dus je zit niet opgescheept met iemand. De andere kant is natuurlijk wel dat als je juist graag opgescheept wil zitten met iemand dat het dan de kunst is om de nachttrein nèt te missen zodat je minstens een uur moet wachten op de volgende. Dit betekent dat je voorstel 'om een afzakkertje' te drinken op vruchtbare bodem valt. Gewoon de vertrektijden in je hoofd prenten (Rotterdam, 2 over heel) en ervan uitgaan dat zij dat niet gedaan heeft.
En waarom niet?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dus als Gellius zijn bank van een nieuw stofje heeft laten voorzien, zegt hij ook: "Deze is nu een bloemetjesbank"?
Zo is dit maar net, boer.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:04 schreef broer het volgende:
[..]
Dus als Gellius zijn bank van een nieuw stofje heeft laten voorzien, zegt hij ook: "Deze is nu een bloemetjesbank"?
Omdat dat niet klinkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |