abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 22:00:57 #201
43556 miss_dynastie
pi_80461816
Maar ja, zoals doorgaans bij Peter R, is dit hele verhaaltje niet te controleren. Zelfs al heb je de echte beelden, dan nog, die man is dood en kan zich niet verweren. Beetje een Joran-flashback
pi_80461819
Ik kijk het wel op internet na. Nu Louis Theroux.
pi_80461827
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Kijk het nog maar eens na. Hij zei dat ie uitzending ging maken, niet dat ie sowieso de beelden uit zou zenden.
Ik keek de podcast maar hij zat dat er alle onthullingen inzitten. Als de beelden er niet in zitten dan is dat dus niet alles
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 22:02:18 #205
43556 miss_dynastie
pi_80461889
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef Raven_ het volgende:
Ik kijk het wel op internet na. Nu Louis Theroux.
Volgens mij zal ook deze uitzending niet op sbsgemist worden geplaatst, net als die van vorige week.
  zondag 18 april 2010 @ 22:02:31 #206
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80461906
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik keek de podcast maar hij zat dat er alle onthullingen inzitten. Als de beelden er niet in zitten dan is dat dus niet alles
Uhm, als hij iets op beeld zegt en vervolgens wordt hetgeen hij gezegd heeft genoemd in de uitzending dan heb je wel de onthulling, maar niet de beelden toch?
pi_80461955
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens mij zal ook deze uitzending niet op sbsgemist worden geplaatst, net als die van vorige week.
lijkt me wel.. hier zit immers niets verbodens in... en sowieso komt het op de site van peter.
pi_80462043
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:02 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Uhm, als hij iets op beeld zegt en vervolgens wordt hetgeen hij gezegd heeft genoemd in de uitzending dan heb je wel de onthulling, maar niet de beelden toch?
Das Peter goedpraterij
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 22:05:30 #209
43556 miss_dynastie
pi_80462093
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:03 schreef koemleit het volgende:

[..]

lijkt me wel.. hier zit immers niets verbodens in... en sowieso komt het op de site van peter.
Dit stuk van zijn eigen site lijkt anders te suggereren:
quote:
Uitzending van zondag 11 april niet online te zien
Deel 2 van het drieluik over seriemoordenaar Koos H. zal niet via onze website te bekijken zijn. Ook de eerste aflevering wordt vanaf heden niet meer online aangeboden. Door het vonnis van de rechter riskeren we een (extra) boete als we de uitzendingen via internet verspreiden. De vierde aflevering van ons seizoen – uitgezonden op 25 april – zal gewoon weer via het onderdeel Programma Gemist te zien zijn.
pi_80462197
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dit stuk van zijn eigen site lijkt anders te suggereren:
[.
daar gaan ze d'r nog vanuit dat hij wel beelden gaat uitzenden... dat is voor het 2e deel erop gezet toen het nog 15.000 euro was... en toen dacht peter ja dat derde deel mag natuurlijk ook niet dus dat ken ook niet op internet maar dit komt er gewoon op...

wedden voor 11 euro?
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 22:09:49 #211
43556 miss_dynastie
pi_80462314
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:07 schreef koemleit het volgende:

[..]

daar gaan ze d'r nog vanuit dat hij wel beelden gaat uitzenden... dat is voor het 2e deel erop gezet toen het nog 15.000 euro was... en toen dacht peter ja dat derde deel mag natuurlijk ook niet dus dat ken ook niet op internet maar dit komt er gewoon op...

wedden voor 11 euro?
Nee, ik wed niet. Maar goed, ik ben toch wel benieuwd hoe dat fenomeen van PeterR-goedpraterij werkt. Zelfs de letterlijke tekst op zijn website weet je om te buigen?
pi_80462348
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef Argento het volgende:

[..]

Het volk wil alleen maar sensatie en neemt daarbij zo maar genoegen met insinuaties, speculaties, halve waarheden en kromme gevolgtrekkingen. Alles voor het amusement op zondagavond, alles voor de kijkcijfers.
Over dom geblaat gesproken. Koos H vertelt in "vertrouwelijke" omgeving hoe het daadwerkelijk in elkaar zat. Dus dat zijn helemaal geen insinuaties, speculaties en halve waarheden. Maar dat mag dan weer niet op tv komen..
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:18 schreef Argento het volgende:
We mogen blij zijn dat er nog een rechter is die niet uitsluitend vanuit emoties redeneert maar die zich wel rekenschap geeft van de rechten die ook een kindermoordenaar heeft, ongeacht wat 'het volk' daarvan ook moge vinden.
Nee daar mogen we helemaal niet blij mee zijn. Daarnaast zou een rechter moeten beslissen welke belangen zwaarder wegen, maatschappelijk belang of het privacy belang van een veroordeelde kindermoordenaar. De rechter heeft hierin wat mij betreft een volledig verkeerde keuze gemaakt.
pi_80462398
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee, ik wed niet. Maar goed, ik ben toch wel benieuwd hoe dat fenomeen van PeterR-goedpraterij werkt. Zelfs de letterlijke tekst op zijn website weet je om te buigen?
tering ik zeg gewoon dat ik denk dat het wel online komt ....
wat heeft dat met peter r goedpraterij te maken?
  zondag 18 april 2010 @ 22:11:56 #214
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_80462424
Alle discussie over de publicatiemethode van De Vries daargelaten, dit derde deel heeft wel maatschappelijke relevantie.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zondag 18 april 2010 @ 22:13:40 #215
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_80462520
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:11 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Alle discussie over de publicatiemethode van De Vries daargelaten, dit derde deel heeft wel maatschappelijke relevantie.
Dat vind ik ook.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 22:14:39 #216
43556 miss_dynastie
pi_80462582
quote:
Mja, maatschappelijke relevantie in de zin van: trial by media. Ik zie geen bewijzen, ik hoor tot op heden alleen een verhaal, verteld door een moordenaar en ingesproken door een medewerker van SBS. Ik wacht nog op enig bewijs.
pi_80462597
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:10 schreef Accordtje het volgende:
Nee daar mogen we helemaal niet blij mee zijn. Daarnaast zou een rechter moeten beslissen welke belangen zwaarder wegen, maatschappelijk belang of het privacy belang van een veroordeelde kindermoordenaar. De rechter heeft hierin wat mij betreft een volledig verkeerde keuze gemaakt.
Ja, wat jou betreft ja, maar jij bent geen partij bij deze procedure dus wat jij vindt is totaal irrelevant. De Vres / SBS kunnen er wat van vinden, maar dan moeten ze maar fijn in hoger beroep gaan of de bodemprocedure aanspannen. En als je dat niet snapt, dan moet je het er verder maar niet over gaan hebben.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_80462626
quote:
ja maar het is dus blijkbaar niet strikt noodzakelijk die kwibus te laten zien.
pi_80462681
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja maar het is dus blijkbaar niet strikt noodzakelijk die kwibus te laten zien.
Knaken boven principes, zoals te verwachten was
pi_80462739
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mja, maatschappelijke relevantie in de zin van: trial by media. Ik zie geen bewijzen, ik hoor tot op heden alleen een verhaal, verteld door een moordenaar en ingesproken door een medewerker van SBS. Ik wacht nog op enig bewijs.
ik snap niet wat je nou de hele tijd loopt te zeiken...maar zelfs zonder bewijs is dit gewoon opzienbarend...
en zou jij het ook uitzenden als je mega veel moeite hebt gedaan om zoiets bizars uit te vissen...

"ik vraag me toch hoe dat werkt dat Peter R jaloerszijn"..
  zondag 18 april 2010 @ 22:17:35 #221
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_80462755
quote:
Als die rechter nog zou rechtspreken, ja dan wel. Het verhaal doet mij niet zo veel.
pi_80462762
Welke soundtrack gebruikt Peter? Ik vind dat hij gave ambient geluiden heeft.
pi_80462782
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Tuurlijk wist ik dat. Dhr. de Vries gaat voor het geld, niet voor gerechtigheid. Maar ik hoop wel dat dit nu eindelijk eens tot het grote publiek doordringt. Zou tijd worden dat meneer van de buis verdwijnt.
Waarom? Om plaats te maken voor popstars ofzo? Daar wordt je wijzer van wilde je zeggen?

Ik neem aan dat jouw tv toch ook gewoon meerdere zenders heeft?
pi_80462817
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Knaken boven principes, zoals te verwachten was
gast dat is bij iedereen zo .
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 22:19:51 #225
43556 miss_dynastie
pi_80462876
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef koemleit het volgende:

[..]

ik snap niet wat je nou de hele tijd loopt te zeiken...maar zelfs zonder bewijs is dit gewoon opzienbarend...
en zou jij het ook uitzenden als je mega veel moeite hebt gedaan om zoiets bizars uit te vissen...

"ik vraag me toch hoe dat werkt dat Peter R jaloerszijn"..
Zonder bewijs is het een sprookje.
En nee, ik ben zeker niet jaloers op mensen die duidelijk maken zichzelf en in het bijzonder zijn eigen financiele gewin boven de uitspraak van een rechter, en daarmee boven ons rechtssysteem, te stellen. Als ie nou die beelden had uitgezonden, ja, dan had ik enig respect voor hem gehad, dan ging het werkelijk om het principe, althans, zo zou het dan lijken. Nu doet hij niet eens de moeite te suggereren dat andere zaken belangrijker zijn dan geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')