abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80462950
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Zonder bewijs is het een sprookje.
En nee, ik ben zeker niet jaloers op mensen die duidelijk maken zichzelf en in het bijzonder zijn eigen financiele gewin boven de uitspraak van een rechter, en daarmee boven ons rechtssysteem, te stellen. Als ie nou die beelden had uitgezonden, ja, dan had ik enig respect voor hem gehad, dan ging het werkelijk om het principe, althans, zo zou het dan lijken. Nu doet hij niet eens de moeite te suggereren dat andere zaken belangrijker zijn dan geld.
laat maar hier komen we niet uit.
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 22:21:36 #227
43556 miss_dynastie
pi_80462973
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Waarom? Om plaats te maken voor popstars ofzo? Daar wordt je wijzer van wilde je zeggen?

Ik neem aan dat jouw tv toch ook gewoon meerdere zenders heeft?
Mijn tv heeft meerdere zenders, maar de zaken die de Vries de samenleving in slingert heeft gevolgen voor ons allemaal, dat kan je niet wegwerken door weg te zappen. Je ziet het hier al: opzienbarend, of er nou bewijzen zijn of niet! Tja...
pi_80463050
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef koemleit het volgende:

[..]

gast dat is bij iedereen zo .
Nee, dat is niet zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80463071
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80463187
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo
Je bent boomknuffelaar?
pi_80463198
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef Argento het volgende:

[..]

Ja, wat jou betreft ja, maar jij bent geen partij bij deze procedure dus wat jij vindt is totaal irrelevant. De Vres / SBS kunnen er wat van vinden, maar dan moeten ze maar fijn in hoger beroep gaan of de bodemprocedure aanspannen. En als je dat niet snapt, dan moet je het er verder maar niet over gaan hebben.
Ik snap best dat ik niet van belang ben in deze zaak ja. Maar juist in het feit dat de rechter in deze zaak wat mij betreft en wat vele andere mensen betreft (dus de burger die "gekozen" heeft voor deze overheid) een verkeerde keuze maakt zit hem het maatschappelijk belang. Dit is namelijk één van de vele incidenten waarin rechters een verkeerde keuze maken of straffen opleggen die totaal uit verhouding zijn.

Het gaat mij niet eens om de beelden die niet uitgezonden worden (ik kijk niet eens naar de Vries), maar het gaat erom dat er gewoon wéér een belachelijke beslissing wordt genomen door een rechter.
pi_80463266
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je bent boomknuffelaar?
Fok op zijn best
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 april 2010 @ 22:28:11 #233
862 Arcee
Look closer
pi_80463325
Sensationele onthulling toch wel. Sterk staaltje onderzoek van Peter R.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_80463384
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Fok op zijn best
Het was een inkopper.
pi_80463416
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja dat heb ik ook gezien toen. Op zich wel leuk stukje, moet je alleen wel even het hele gedeelte erop zetten. De enige die zich daar namelijk voor lul gezet heeft is Freek de Jonge, die sloeg echt de plank mis.
  zondag 18 april 2010 @ 22:29:57 #236
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_80463431
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja maar het is dus blijkbaar niet strikt noodzakelijk die kwibus te laten zien.
Nee, en dat is het ook nooit geweest. Tenzij het was om de 'sensatiefactor' hoog genoeg te houden om tot deze derde aflevering te komen met een vergelijkbaar kijkersaandeel als de voorafgaande.

Het verhaal van die rechter en nota bene een gevangenisbezoek van een Procureur Generaal (met twee leden van de BVD) aan een tot kindernoordenaar verworden kruimeldief is op zijn minst opmerkelijk te noemen. Zeker voor mensen die de Dutroux-affaire volledig gevolgd hebben. Benieuwd of hier meer details over naar voren komen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zondag 18 april 2010 @ 22:32:22 #237
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_80463572
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
Sensationele onthulling toch wel. Sterk staaltje onderzoek van Peter R.
Hoezo? Andere misdaad journalisten hebben hierover ook al bericht. Oude kliek krijgen we door onze strot geduwd. Oude kliek op geleukt met spannende muziek.
pi_80463647
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook gezien toen. Op zich wel leuk stukje, moet je alleen wel even het hele gedeelte erop zetten. De enige die zich daar namelijk voor lul gezet heeft is Freek de Jonge, die sloeg echt de plank mis.
Freek had achteraf over argentinie ook gelijk, net als hij dat nu ook heeft

Verdediging van Principiele Peter overigens
pi_80464217
Graaf Stolk op en gooi hem alsnog achter tralies.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 april 2010 @ 22:53:54 #240
862 Arcee
Look closer
pi_80464605
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef hexje het volgende:
Hoezo? Andere misdaad journalisten hebben hierover ook al bericht. Oude kliek krijgen we door onze strot geduwd. Oude kliek op geleukt met spannende muziek.
Yeah, right. Peter R. vult juist de open plekken in het verhaal in.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_80464612
Nou zeg, hoe kun je vallen over die verborgen camera als de rechterlijke macht, die nota bene zelf dagelijks over recht en onrecht moet oordelen, het voor het gemak in de doofpot wil stoppen.
  zondag 18 april 2010 @ 22:54:38 #242
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80464646
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar ja, zoals doorgaans bij Peter R, is dit hele verhaaltje niet te controleren. Zelfs al heb je de echte beelden, dan nog, die man is dood en kan zich niet verweren. Beetje een Joran-flashback
Juist en zonder beelden valt er ook nog niets te controleren, een hoop heisa om niets.
pi_80464751
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Freek had achteraf over argentinie ook gelijk, net als hij dat nu ook heeft

Verdediging van Principiele Peter overigens
Dit is overigens wel wat ik bedoel. Er zijn hier gewoon mensen (zoals o.a. jij) die gewoon iets hebben tegen Peter R de Vries. Dat is jouw goed recht verder, maar ik heb jou nog geen zinnig argument zien geven waarom jij het eens bent met de uitspraak van de rechter. Nee, het enige waar jij mee bezig bent is die Peter R de Vries. Je zou eens onbevooroordeeld naar die uitspraak moeten kijken en dan je mening eens geven.
pi_80464811
quote:
Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Dit is overigens wel wat ik bedoel. Er zijn hier gewoon mensen (zoals o.a. jij) die gewoon iets hebben tegen Peter R de Vries. Dat is jouw goed recht verder, maar ik heb jou nog geen zinnig argument zien geven waarom jij het eens bent met de uitspraak van de rechter. Nee, het enige waar jij mee bezig bent is die Peter R de Vries. Je zou eens onbevooroordeeld naar die uitspraak moeten kijken en dan je mening eens geven.
En dat is belangrijk omdat?
  zondag 18 april 2010 @ 22:58:50 #245
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_80464850
Het loopt weer lekker uit, hoe moeilijk is het om dit goed te plannen , Peterrrr loopt echt altijd 10+ minuten uit.
sig verwijderd door FA
pi_80464902
stuitend deze uitzending!!!! geweldig hoe de vries hier ff een doofpot affaire waarvan de betrokkenen verwacht hadden er nooit meer iets over te horen compleet ontrafeld.....

wat mij betreft alsnog een diepgaand onderzoek, zit echt met afgrijzen en ongeloof te kijken!

en tja, de mensen die zoals gewoonlijk weer wat te zeiken hebben, die houd je toch altijd gewoon niet eens op reageren verder, provocateurtjes....
  † In Memoriam † zondag 18 april 2010 @ 23:04:05 #247
43556 miss_dynastie
pi_80465104
Ik denk in elk geval dat Nico niet veel meer zal worden uitgenodigd door (oude) vrienden/ bekenden

Peter R: 'Zelf sta ik op het standpunt dat dit juist reden is de beelden wel uit te zenden'. Had dat dan gedaan, respect voor de uitspraken van de rechter heb je niet, dat heb je al bewezen. Desnoods verkoop je je huis of zo, als het om het 'recht' gaat.
  zondag 18 april 2010 @ 23:10:09 #248
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_80465366
Smerige zaak als het waar is
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_80465399
Krijgen we nu net als bij Joran die ene gozer ook 100 keer terug?
  zondag 18 april 2010 @ 23:12:38 #250
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_80465456
quote:
Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef honda1990 het volgende:
Smerige zaak als het waar is
En dat is nu juist het probleem, hoe staaf je dit? Zijn er andere bewijzen dan de woorden van een psychopaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')