laat maar hier komen we niet uit.quote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zonder bewijs is het een sprookje.
En nee, ik ben zeker niet jaloers op mensen die duidelijk maken zichzelf en in het bijzonder zijn eigen financiele gewin boven de uitspraak van een rechter, en daarmee boven ons rechtssysteem, te stellen. Als ie nou die beelden had uitgezonden, ja, dan had ik enig respect voor hem gehad, dan ging het werkelijk om het principe, althans, zo zou het dan lijken. Nu doet hij niet eens de moeite te suggereren dat andere zaken belangrijker zijn dan geld.
Mijn tv heeft meerdere zenders, maar de zaken die de Vries de samenleving in slingert heeft gevolgen voor ons allemaal, dat kan je niet wegwerken door weg te zappen. Je ziet het hier al: opzienbarend, of er nou bewijzen zijn of niet! Tja...quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Waarom? Om plaats te maken voor popstars ofzo? Daar wordt je wijzer van wilde je zeggen?![]()
Ik neem aan dat jouw tv toch ook gewoon meerdere zenders heeft?
Nee, dat is niet zoquote:
Ik snap best dat ik niet van belang ben in deze zaak ja. Maar juist in het feit dat de rechter in deze zaak wat mij betreft en wat vele andere mensen betreft (dus de burger die "gekozen" heeft voor deze overheid) een verkeerde keuze maakt zit hem het maatschappelijk belang. Dit is namelijk één van de vele incidenten waarin rechters een verkeerde keuze maken of straffen opleggen die totaal uit verhouding zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, wat jou betreft ja, maar jij bent geen partij bij deze procedure dus wat jij vindt is totaal irrelevant. De Vres / SBS kunnen er wat van vinden, maar dan moeten ze maar fijn in hoger beroep gaan of de bodemprocedure aanspannen. En als je dat niet snapt, dan moet je het er verder maar niet over gaan hebben.
Fok op zijn bestquote:
Ja dat heb ik ook gezien toen. Op zich wel leuk stukje, moet je alleen wel even het hele gedeelte erop zetten. De enige die zich daar namelijk voor lul gezet heeft is Freek de Jonge, die sloeg echt de plank mis.quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, en dat is het ook nooit geweest. Tenzij het was om de 'sensatiefactor' hoog genoeg te houden om tot deze derde aflevering te komen met een vergelijkbaar kijkersaandeel als de voorafgaande.quote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef koemleit het volgende:
[..]
ja maar het is dus blijkbaar niet strikt noodzakelijk die kwibus te laten zien.
Hoezo? Andere misdaad journalisten hebben hierover ook al bericht. Oude kliek krijgen we door onze strot geduwd. Oude kliek op geleukt met spannende muziek.quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Arcee het volgende:
Sensationele onthulling toch wel. Sterk staaltje onderzoek van Peter R.
Freek had achteraf over argentinie ook gelijk, net als hij dat nu ook heeftquote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien toen. Op zich wel leuk stukje, moet je alleen wel even het hele gedeelte erop zetten. De enige die zich daar namelijk voor lul gezet heeft is Freek de Jonge, die sloeg echt de plank mis.
Yeah, right. Peter R. vult juist de open plekken in het verhaal in.quote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef hexje het volgende:
Hoezo? Andere misdaad journalisten hebben hierover ook al bericht. Oude kliek krijgen we door onze strot geduwd. Oude kliek op geleukt met spannende muziek.
Juist en zonder beelden valt er ook nog niets te controleren, een hoop heisa om niets.quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar ja, zoals doorgaans bij Peter R, is dit hele verhaaltje niet te controleren. Zelfs al heb je de echte beelden, dan nog, die man is dood en kan zich niet verweren. Beetje een Joran-flashback
Dit is overigens wel wat ik bedoel. Er zijn hier gewoon mensen (zoals o.a. jij) die gewoon iets hebben tegen Peter R de Vries. Dat is jouw goed recht verder, maar ik heb jou nog geen zinnig argument zien geven waarom jij het eens bent met de uitspraak van de rechter. Nee, het enige waar jij mee bezig bent is die Peter R de Vries. Je zou eens onbevooroordeeld naar die uitspraak moeten kijken en dan je mening eens geven.quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Freek had achteraf over argentinie ook gelijk, net als hij dat nu ook heeft
Verdediging van Principiele Peter overigens
En dat is belangrijk omdat?quote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Dit is overigens wel wat ik bedoel. Er zijn hier gewoon mensen (zoals o.a. jij) die gewoon iets hebben tegen Peter R de Vries. Dat is jouw goed recht verder, maar ik heb jou nog geen zinnig argument zien geven waarom jij het eens bent met de uitspraak van de rechter. Nee, het enige waar jij mee bezig bent is die Peter R de Vries. Je zou eens onbevooroordeeld naar die uitspraak moeten kijken en dan je mening eens geven.
En dat is nu juist het probleem, hoe staaf je dit? Zijn er andere bewijzen dan de woorden van een psychopaat?quote:Op zondag 18 april 2010 23:10 schreef honda1990 het volgende:
Smerige zaak als het waar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |