quote:
Erger dan Prisonbreak of Heroes wordt het niet..quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef Cerbie het volgende:
Je bent in de vorige aflevering nog de meest gezochte crimineel in Amerika. Goed idee om dan een volle kerk in te lopen. Net als openlijk duidelijk maken dat je de V's niet vertrouwt terwijl je hoofd van de V-taskforce bent
Wel goede aflevering verder, vooral het einde.![]()
Die neusgaten gingen zover open dat ik dacht dat ik erin zou vallen als ik dichter bij mijn scherm zou komenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Einde was niet slecht![]()
Alleen jammer van Ryan. Ben benieuwd naar het 2e seizoen. Hopelijk zullen de schrijvers de komende maanden wat beter gaan nadenken over de vele fouten die zijn begaan in het 1e seizoen![]()
Nog even wat mooie kiekjes van onze florissante Anna![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde slagtanden zien. Maar zag enkelt een perfect recht modellen-gebit waar Colgate jaloers op kan zijn.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die neusgaten gingen zover open dat ik dacht dat ik erin zou vallen als ik dichter bij mijn scherm zou komen.
Dat doen we ook, meteen na de geboorte..quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef Tegan het volgende:
Als wij als volwassenen voor het eerst sad zouden zijn zouden we ook zo huilen.
En waarom denk je dat er een 2e seizoen aankomt?quote:Op donderdag 20 mei 2010 03:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel balen dat dit al het seizoenseinde is, ik vind het nu zo niet afgerond.
Met het huidige zenderbeleid in Amerika zegt dat niks, van andere goede series hebben ze ook de stekker eruit gehaald.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En waarom denk je dat er een 2e seizoen aankomt?
V is anders al officieel renewed hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met het huidige zenderbeleid in Amerika zegt dat niks, van andere goede series hebben ze ook de stekker eruit gehaald.
Ik denk dat de 5th Column V's aan boord hem redde en hem volgend seizoen naar beneden proberen te sturen om met Erica enzo te vechten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Asskimo het volgende:
Is Marcus nu 5th column en wordt Joshua nergens van verdacht dat ze m terughalen?
denk dat marcus joshua martelt om erachter te komen wie er allemaal nog meer 5th column zijn, aan de andere kant joshua zou toch (als hoofd medical) moeten weten dat V's tot leven gewekt kunnen worden. gewoon een goed eindequote:Op donderdag 20 mei 2010 14:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat de 5th Column V's aan boord hem redde en hem volgend seizoen naar beneden proberen te sturen om met Erica enzo te vechten.
Kan ook zijn dat Marcus Joshua redde om 'm te kunnen ondervragen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:11 schreef Asskimo het volgende:
Is Marcus nu 5th column en wordt Joshua nergens van verdacht dat ze m terughalen?
Queen, is ze dan anders dan de andere V'squote:Op donderdag 20 mei 2010 16:53 schreef PPL het volgende:
Beschouwt Joshua nu Lisa als 'Queen'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |