Peter valt nooit teegnquote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef WcPot het volgende:
Viel best tegen vanavond maar ja het is SBS dus het was te verwachten. Ik ga nu ook maar weg misschien dat ik HvN nog even ga kijken. Tot volgende week
Die Van Bommel maar staren naar die neptieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2010 23:17:35 ]
Zou hij het weten?quote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die Van Bommel maar staren naar die neptieten.
Een grote recapquote:Op zondag 11 april 2010 23:17 schreef henrydg het volgende:
SBS HVNL gaat nog even door waar peter stopte.
van Eijk werd in 1975 veroordeeld tot 18 jaar en heeft dat uitgezeten.quote:Op zondag 11 april 2010 23:14 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Ik kan er uit mijn hoofd al twee noemen; Willem van Eijk en Aalt Mondria. Allebei vrijgekomen na veroordeling voor meerdere moorden, allebei opnieuw gemoord.
We zijn echt niet goed snik, en niet alleen Nederland, maar heel Europa.
Ja ik ook al mijn computer is kapot!!quote:
Wraakquote:Op zondag 11 april 2010 23:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja ik ook al mijn computer is kapot!!
quote:Op zondag 11 april 2010 23:19 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ja ik ook al mijn computer is kapot!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:20 schreef teamlead het volgende:
NEE LUL
de privacy van Koos is belangrijker dan jouw jacht op een nieuwe Emmy met opgeklopte lucht. En jij bent geen nabestaande.. vleesgeworden uberfaalhaas![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 23:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Alberto is half mei weer terug
AlbertoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
ik kan niet wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
We hebben reportage nogquote:Op zondag 11 april 2010 23:20 schreef henrydg het volgende:
SBS hvnl schietop ik wil slapen maa ik kan de stream niet uitzetten omdat Fortitutdo Hoorn wil zien
:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |