Niet allemaal, en diegene die wel dood zijn, die heeft hij zelf doodgeschoten.quote:
Hij heeft het ook met succes bij een volwassen vrouw gebruikt, en die leeft nog.quote:Op zondag 11 april 2010 23:02 schreef Metalfrost het volgende:
De slachtoffers waren kinderen. Ik denk dat er bij kinderen een heel ander effect ontstaat door chloroform dan wanneer je volwassenen de damp laat inademen.
Vrouwen hebben dezelfde lichamelijke capaciteiten als kinderenquote:Op zondag 11 april 2010 23:03 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Hij heeft het ook met succes bij een volwassen vrouw gebruikt, en die leeft nog.
toekan.. je weet tochquote:
Zit je te persen?quote:Op zondag 11 april 2010 23:51 schreef clockcable het volgende:
Dus... je wilt hiermee zeggen dat die man mogelijk niet de waarheid heeft verteld? Stop de persen!!!
quote:Daarbij is de dosis al snel te hoog en kan het slachtoffer makkelijk overlijden. Het verschil tussen een werkzame en een dodelijke dosis is bij chloroform namelijk zeer klein.
Chloroform is dan ook ongeschikt om iemand bij verrassing te bedwelmen om hem te ontvoeren, in tegenstelling tot wat detectiveromans en -films ons willen doen geloven.quote:Op maandag 12 april 2010 00:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Serieus...
[..]
lees je wikipedia producten eerst door wil je... Iemand met weeg en meet apparatuur, en wellicht een rekenmachine, zou dus de goede dosis kunnen berekenen.
en het werkte blijkbaarquote:Op maandag 12 april 2010 00:39 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Chloroform is dan ook ongeschikt om iemand bij verrassing te bedwelmen om hem te ontvoeren, in tegenstelling tot wat detectiveromans en -films ons willen doen geloven.
Die kerel zei nog dat hij het in een film had gezien en nagedaan.
quote:
Peter r de Vries vs Wikipedia.quote:Op maandag 12 april 2010 00:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]een internetbron vertrouwen die door jan en alleman kan worden aangepast
nu ik dit zo zeg lijkt mij dit liedje wel toepasselijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |