Welke was het dan?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:28 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet waar ik de specificaties kan vinden van oude modellen die IKEA nu niet meer in de verkoop heeft?
Ik wil namelijk van een glazen bureau weten wat het maximale draagvermogen is van de glasplaat. Ik heb alleen geen idee meer hoe dit bureau heet. Het betreft een model uit 2004.
Edit: al gevonden![]()
Nja dat komt ook omdat BILLY niet gelakt is, maar een folielaag heeft. Maar wel vervelend. Waar zitten de beschadigingen?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:31 schreef willempjewever het volgende:
De Vika tafelbladen zijn van minimale kwaliteit zeg. Heb er nu al beschadigingen op na 3 dagen gebruik en doe er niets vreemds mee. Kan hem trouwens wel retourneren, maar dan moet ik weer een karretje huren en ben ik veel te veel geld kwijt (blad is 2 meter lang namelijk). Toch maar weer eens klantenservice bellen met deze klacht.
Valt me trouwens wel vaker op de afgelopen jaren dat die witte verflaag snel beschadigingen oploopt. Dat was vroeger nooit het geval. Heb hier bijvoorbeeld Billy boekenkasten van jaren oud die er beter uitzien dan 3 maanden oude ikea meubels... heel jammer.'
bovenop het blad, maar het is niet te erg om te gaan ruilen. Snap alleen niet dat het zo snel eraf gaat. Ik heb ook wat kasten die deze laag hebben en als je dan wat schuift met dingen heb je ook snel de verf van de randen af.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:11 schreef Bartjebart het volgende:
Nja dat komt ook omdat BILLY niet gelakt is, maar een folielaag heeft. Maar wel vervelend. Waar zitten de beschadigingen?
waar zie jij paginanummers?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef willempjewever het volgende:
paginanummer is wel handig: 79
ja dat zijn zequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:05 schreef willempjewever het volgende:
Gevonden![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=format
Kan je hem dan niet een keertje een beetje heet wassen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Syytön het volgende:
M'n Bemz hoes is er nu al!ongeveer 1,5 week eerder dan verwacht.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest van de inrichting is ook niet van IKEA ofzo...
Hij is alleen nog wat kreukelig (vanavond even insprayen met lauwwarm water) en ik kan 'm niet strakker krijgen, dat is wel irritant. De vorige (originele) hoes zat veel strakker (beetje te eigenlijk).
Zit er nou aan de linkerarmleuning een BEMZ merklabel?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Syytön het volgende:
M'n Bemz hoes is er nu al!ongeveer 1,5 week eerder dan verwacht.
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rest van de inrichting is ook niet van IKEA ofzo...
Hij is alleen nog wat kreukelig (vanavond even insprayen met lauwwarm water) en ik kan 'm niet strakker krijgen, dat is wel irritant. De vorige (originele) hoes zat veel strakker (beetje te eigenlijk).
Ja, misschien wel. Maar ben daar een beetje voorzichtig mee, want dan krimpt ie natuurlijk weer net teveel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Kan je hem dan niet een keertje een beetje heet wassen?
Ja, beetje jammer.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit er nou aan de linkerarmleuning een BEMZ merklabel?
omdat deze versie van KRAMFORS uit het assortiment is...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef styliste het volgende:
waarom kan ik op de website de kramfors niet meer vinden met een stoffen bekleding?
Oh serieus? Ook alle hoezen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
omdat deze versie van KRAMFORS uit het assortiment is...
Volgens mij welquote:
Ja helaas wel...quote:
maatje 6 voor de pluggen is prima, niet te groot (makkelijk boren) en niet te klein. Heb hier alle billy's met maatje 6 vastgezet en zitten muurvast.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Van de week een paar Billy's en Benno's gescoord, staan inmiddels al in elkaar te wachten tot ze zondag verankerd gaan worden in een betonnen muur. Doet een vriend van me, en die belde dat ik even moest kijken hoe breed die beugels waren en daar dan de juiste maat slagpluggen voor kopen... Nou ben ik tot zondag niet thuis dus meten wordt lastig, dus iemand een idee wat voor maat pluggen ik nodig heb zodat ik die voor zondag nog even kan scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |