abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81511961
quote:
Op zondag 16 mei 2010 21:28 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet waar ik de specificaties kan vinden van oude modellen die IKEA nu niet meer in de verkoop heeft?

Ik wil namelijk van een glazen bureau weten wat het maximale draagvermogen is van de glasplaat. Ik heb alleen geen idee meer hoe dit bureau heet. Het betreft een model uit 2004.

Edit: al gevonden
Welke was het dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 17 mei 2010 @ 06:53:59 #152
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_81525526
De Vika tafelbladen zijn van minimale kwaliteit zeg. Heb er nu al beschadigingen op na 3 dagen gebruik en doe er niets vreemds mee. Kan hem trouwens wel retourneren, maar dan moet ik weer een karretje huren en ben ik veel te veel geld kwijt (blad is 2 meter lang namelijk). Toch maar weer eens klantenservice bellen met deze klacht.

Valt me trouwens wel vaker op de afgelopen jaren dat die witte verflaag snel beschadigingen oploopt. Dat was vroeger nooit het geval. Heb hier bijvoorbeeld Billy boekenkasten van jaren oud die er beter uitzien dan 3 maanden oude ikea meubels... heel jammer.'
pi_81526662
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:31 schreef willempjewever het volgende:
De Vika tafelbladen zijn van minimale kwaliteit zeg. Heb er nu al beschadigingen op na 3 dagen gebruik en doe er niets vreemds mee. Kan hem trouwens wel retourneren, maar dan moet ik weer een karretje huren en ben ik veel te veel geld kwijt (blad is 2 meter lang namelijk). Toch maar weer eens klantenservice bellen met deze klacht.

Valt me trouwens wel vaker op de afgelopen jaren dat die witte verflaag snel beschadigingen oploopt. Dat was vroeger nooit het geval. Heb hier bijvoorbeeld Billy boekenkasten van jaren oud die er beter uitzien dan 3 maanden oude ikea meubels... heel jammer.'

Nja dat komt ook omdat BILLY niet gelakt is, maar een folielaag heeft. Maar wel vervelend. Waar zitten de beschadigingen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_81531608
quote:
Op maandag 17 mei 2010 11:11 schreef Bartjebart het volgende:
Nja dat komt ook omdat BILLY niet gelakt is, maar een folielaag heeft. Maar wel vervelend. Waar zitten de beschadigingen?
bovenop het blad, maar het is niet te erg om te gaan ruilen. Snap alleen niet dat het zo snel eraf gaat. Ik heb ook wat kasten die deze laag hebben en als je dan wat schuift met dingen heb je ook snel de verf van de randen af.

Ruilen kan trouwens sowieso niet bedenk ik me nu omdat ik het blad heb vastgezet met schroefjes aan de kasten en het wat aangepast heb (extra achterplaat erin gezet zodat je de computerkabels en stekkerdozen niet ziet achter het bureau). Dat is trouwens wel ideaal aan dit bureau, je kan er aanpassingen aan maken.
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2010 @ 20:36:07 #156
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81593875
ik zit net in de ikea family live te kijken en ik nu zie ik hele leuke lampjes, maar er staat niet bij welke het zijn wie kan me helpen?
het is op de bladzij waar dat jochie in die blauwe doek opstaat (en een blauwe stoel enzo)
en het gaat om de lampjes die op het hoofdeind van het bed staan.
pi_81594892
paginanummer is wel handig: 79
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2010 @ 22:07:31 #159
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81599715
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef willempjewever het volgende:
paginanummer is wel handig: 79
waar zie jij paginanummers?
  † In Memoriam † dinsdag 18 mei 2010 @ 22:08:18 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81599775
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:05 schreef willempjewever het volgende:
Gevonden

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=format
ja dat zijn ze bedankt!

* lady-wrb noteert: format bureaulampen
pi_81640143
M'n Bemz hoes is er nu al! ongeveer 1,5 week eerder dan verwacht.

Voor:

Na:

Rest van de inrichting is ook niet van IKEA ofzo...

Hij is alleen nog wat kreukelig (vanavond even insprayen met lauwwarm water) en ik kan 'm niet strakker krijgen, dat is wel irritant. De vorige (originele) hoes zat veel strakker (beetje te eigenlijk).
pi_81648715
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Syytön het volgende:

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij is alleen nog wat kreukelig (vanavond even insprayen met lauwwarm water) en ik kan 'm niet strakker krijgen, dat is wel irritant. De vorige (originele) hoes zat veel strakker (beetje te eigenlijk).
Kan je hem dan niet een keertje een beetje heet wassen?
Geen referral hier.
pi_81648947
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:43 schreef Syytön het volgende:

Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zit er nou aan de linkerarmleuning een BEMZ merklabel?
pi_81650402
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Kan je hem dan niet een keertje een beetje heet wassen?
Ja, misschien wel. Maar ben daar een beetje voorzichtig mee, want dan krimpt ie natuurlijk weer net teveel.
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 22:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Zit er nou aan de linkerarmleuning een BEMZ merklabel?
Ja, beetje jammer.

De kleur lijkt trouwens een beetje blauwig, maar is grijs (Belgian linnen zinc-grey).
Ach ja, als ik 'm zat ben bestel ik wel een nieuwe hoes.
pi_81654665
Wauw mooie kleur heeft je nieuwe hoes! Kun je die hoes gewoon wassen?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81662650
Ja, die hoes is gewoon machine wasbaar op 40 graden.
pi_81664604
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef styliste het volgende:
waarom kan ik op de website de kramfors niet meer vinden met een stoffen bekleding?
omdat deze versie van KRAMFORS uit het assortiment is...
pi_81667979
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

omdat deze versie van KRAMFORS uit het assortiment is...
Oh serieus? Ook alle hoezen?
pi_81675495
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:10 schreef styliste het volgende:

[..]

Volgens mij wel

Daarom was ik zo blij om te zien dat Bemz nu wel Kramfors hoezen in de collectie heeft. Maar de prijs valt tegen
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_81687586
Die hoezen voor de Kramfors zijn idd aardig duur! Ik betaalde maar 164 euro incl. verzending.
pi_81693649
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:10 schreef styliste het volgende:

[..]

Ja helaas wel...
  Redactie Frontpage vrijdag 21 mei 2010 @ 19:49:28 #173
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_81733781
Van de week een paar Billy's en Benno's gescoord, staan inmiddels al in elkaar te wachten tot ze zondag verankerd gaan worden in een betonnen muur. Doet een vriend van me, en die belde dat ik even moest kijken hoe breed die beugels waren en daar dan de juiste maat slagpluggen voor kopen... Nou ben ik tot zondag niet thuis dus meten wordt lastig, dus iemand een idee wat voor maat pluggen ik nodig heb zodat ik die voor zondag nog even kan scoren?
pi_81734632
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 19:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Van de week een paar Billy's en Benno's gescoord, staan inmiddels al in elkaar te wachten tot ze zondag verankerd gaan worden in een betonnen muur. Doet een vriend van me, en die belde dat ik even moest kijken hoe breed die beugels waren en daar dan de juiste maat slagpluggen voor kopen... Nou ben ik tot zondag niet thuis dus meten wordt lastig, dus iemand een idee wat voor maat pluggen ik nodig heb zodat ik die voor zondag nog even kan scoren?
maatje 6 voor de pluggen is prima, niet te groot (makkelijk boren) en niet te klein. Heb hier alle billy's met maatje 6 vastgezet en zitten muurvast.

Ga ik er trouwens welvanuit dat die vriend van je boortje 6 niet kwijt is, 5 of 8 kan dan natuurlijk ook (al kan je mt maat 8 er in principe een halve olifant erbij hangen omdat die nogal groot zijn).
  Redactie Frontpage vrijdag 21 mei 2010 @ 20:17:37 #175
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_81734904
Ik ga er maar van uit dat hij zijn zaakjes op orde heeft. Morgen hier eens de schuur van mijn schoonmoeder overhoop halen op zoek naar die pluggen en anders ff naar de lokale bouwmarkt

Thanks voor je reactie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')