Nooit verwacht dat deze in het ruil topic zou belanden, anders had ik wel even gewacht met de aankoop. Maar nu heb ik 'm dus al. Deze ben je vast zo kwijtquote:Op zondag 25 april 2010 10:58 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb deze in de aanbieding voor een leuke ruil:
[ afbeelding ]
OPI - Merry Midnight
Wat ik zoek... Tjah, ik vind veel dingen leukAlleen geen nudes en groen. Hysterische glitters vind ik geweldig
.
PMquote:Op zondag 25 april 2010 10:58 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Merry Midnight
Wat ik zoek... Tjah, ik vind veel dingen leukAlleen geen nudes en groen. Hysterische glitters vind ik geweldig
.
Je hebt pm!quote:Op zondag 25 april 2010 10:38 schreef vamperotica het volgende:
Ik wil mn FYI eik ook wel wegdoen...
En nog wel meer lakjes ( helaas zijn het er nog steeds niet zoveel...)
Ik vind OPI Ink mooi maar heb niets van je ruillijstjequote:Op zondag 25 april 2010 13:33 schreef mirannie het volgende:
Iemand interesse in OPI INK. Vind 'm veel te donker eigenlijk, valt me dus behoorlijk tegen. Maar misschien kan ik iemand anders er blij mee maken.
Als ik het niet vergeet zal ik vanmiddag als ik thuis ben nog even een update maken van wat ik nog te ruil heb.
PM me anders even wat je wel hebt, misschien zit er nog iets anders voor me bijquote:Op zondag 25 april 2010 16:32 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik vind OPI Ink mooi maar heb niets van je ruillijstje
sjorry ik ben echt heel druk geweest! heb er nog een extra baantje bij genomen zodat ik lekker mijn rijlessen kan betalenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:32 schreef mirannie het volgende:
Kleintje???? Waar ben je? Wil mijn Good Witch? nog graag ruilen...
deal!! Ik ga je pm´enquote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
sjorry ik ben echt heel druk geweest! heb er nog een extra baantje bij genomen zodat ik lekker mijn rijlessen kan betalen![]()
ik heb china glaze nova
ik wil ze alle 3 wel, hoeveel plates wil je? ik heb originele konad, aantal nog nooit gebruiktquote:Op zondag 25 april 2010 20:43 schreef milka82 het volgende:
Okee, ik doe afstand van mijn drie suedes.... Allemaal 1 keer mee gelakt.
Opi-Russian Navy
Opi- Suzi Skis in the Pyrenees
Opi- We'll always have Paris
Suedes is niet mijn ding.
Ik wil wel iets van Nailart ofzo terug (glimmers, plates), daar ben ik nu steeds meer mee aan het klooien.
Ik niet, ik wilde die paarsequote:Op maandag 26 april 2010 14:55 schreef samsuus het volgende:
Zouden de dames die interesse hebben in China Glaze FYI mij nog een keer een pm willen sturen?
Ik heb zaterdag na veel wijntjes heel enthousiast mn pm boxen geleegd. En heb nu dus geen idee wie ik wel en niet heb terug gestuurd. Sorry!
Deze is al geswapt!quote:Op zondag 25 april 2010 10:58 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Merry Midnight
.
Heb je iets gezien tussen mijn ruilstash wat je voor die Orly's zou willen??quote:Op maandag 26 april 2010 16:18 schreef miss--moana het volgende:
Te ruil!
Sorry voor de wat wazige foto's heb het met mijn oude camera gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Orly Glam Rock en Orly Solid Gold
[ afbeelding ]
CG Go Go Pink, CG Innocence, CG I wanna lei ya, Bourjois en CG Good witch?
[ afbeelding ]
OPI Gargantuan green grape (matte), OPI We'll always have paris (Suede) en OPI Ink (Suede)
De meeste lakjes zijn 1 keer gebruikt, de roze zijn mijn te licht en mat is gewoon niet mijn ding![]()
Ik hou van glitters en vrolijke kleuren!
Ik vind die Orly golden halo wel watquote:Op maandag 26 april 2010 16:33 schreef mirannie het volgende:
[..]
Heb je iets gezien tussen mijn ruilstash wat je voor die Orly's zou willen??
is dat hetzelfde als liquid leather of? kan er geen swatches van vinden namelijk maar ben wel heeel nieuwsgierigquote:Op zondag 25 april 2010 20:55 schreef mirannie het volgende:
Even een update zonder foto van wat ik op dit moment nog te ruil heb:
* CG black patent leather (baby9,6ml)
Ik heb nog wel wat wensen, maar verras me maar. Ik ben ook bereid om tegen konad plates te ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |