W00T!!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:24 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Deze kwam ik ergens tegen, spuugde bijna de koffie over het scherm![]()
[ afbeelding ]
quote:Mir wants catchweight fight with Anderson Silva
Former UFC heavyweight champion Frank Mir says he would like to fight current UFC middleweight champion Anderson Silva at a catch weight if Anderson’s planned super fight with Georges St. Pierre is now off.
Wel een mooie cliffhanger voor TUF. Ben wel benieuwd wat het verhaal erachter isquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:33 schreef incognitoomuch het volgende:
GOddamn.... 5 millioen sue-age mocht ie praten.... die amerikanen ook....
Zal je net zien dat die blonde muts van een Jenna Jameson haar mond voorbij praat...!
Das echt een bazen move! Lijkt wel alsof die japanner één of andere breakdance stunt uithaalt!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:36 schreef roepdeman het volgende:
[ afbeelding ]
Mir's nieuwe inspiratie?
Flying scissor heel hookquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:45 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Das echt een bazen move! Lijkt wel alsof die japanner één of andere breakdance stunt uithaalt!
Hot damn.. als Mir voor een tweede keer verliest zal hij niet zo snel meer met zijn neus in de lucht lopen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:58 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Flying scissor heel hook![]()
Anderson Silva tegen Frank Mir lijkt me wel gaaf hoor!![]()
Grote kans dat hij een 'Forrest' doet!
Ehm, u weet dat deze twee tegen elkaar hebben gevochten en wat de uitkomst was?quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Sonnen > Maia every day of the week (Sonnen is véél meer all-round)
Dat is zóóó 2009quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ehm, u weet dat deze twee tegen elkaar hebben gevochten en wat de uitkomst was?![]()
True.quote:Maia is de beste submission artist van de UFC hoor!
Daar heb je wel een punt, echter zag je na de wedstrijd dat ze allebei netjes knielden, oftewel leek ook dat wel mee te vallen. Daarbij blijft het een countervechter, en Maia hield zichzelf daarom wijselijk in, om zoals Fyodor zegt een forrestje te voorkomen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
Daar leken meer fighters wat last van te hebben ja.
Maar eerst was het omdat Maia 'beter stootte' dan hij verwachte
Toen was het weer dat Maia hem disrespected zou hebben
hou gewoon je bek denk ik dan
Niets mis met die tieten!quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die tieten, maar voor de rest![]()
Die video was erg goed ja.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Thales Leites, ook een geweldige BJJ fighter
Er waren nog ergens 2 foto's, dus ff zoeken naar haar in Maxim
ohjaaa en een video van de photoshot
Om hem het ziekenhuis in te slaan hoop ik want Palhares is een toolquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:55 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
of die gast die in UFC 111 die gruwelijke leglock deed.
Ondanks dat het een tool is, vind ik het toch knap wat hij doet. Heb nog niet vaak zulke snelle en gerichte leglocks gezien.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Om hem het ziekenhuis in te slaan hoop ik want Palhares is een tool
mm hap hapquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:37 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die tieten, maar voor de rest![]()
Wat heeft Palhares gedaan? Als het al iemand zijn fout was dat die knie stuk ging dan was het de fout van de ref die te laat ingreep.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Om hem het ziekenhuis in te slaan hoop ik want Palhares is een tool
en die tieten zien er véél te fake uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |