quote:Op zondag 11 april 2010 20:14 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Jonge, klapjosti jonge, wie zou je diploma nou in een archief kast hebben liggen hé jonge sukkel.
je school. juist ja
en als die niet meer bestaat of ze hebben hem niet meer kan je naar de DUO, de dienst uitvoering onderwijs vroeger ook wel ibgroep. daar kan je voor 72 euro een nieuwe krijgen
http://www.ib-groep.nl/pa(...)jt/diploma_kwijt.asp
En nu komen de andere dyslectici achter je aan omdat je hebt laten zien dat je ondanks je dyslexie wel fatsoenlijk kan spellen als je wat extra moeite doetquote:Op zondag 11 april 2010 20:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb ook dyslexie, en ik kan normaal spellen. En nu?
Precies, je hebt het weer helemaal verneukt o.us.quote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef Ra-z het volgende:
[..]
En nu komen de andere dyslectici achter je aan omdat je hebt laten zien dat je ondanks je dyslexie wel fatsoenlijk kan spellen als je wat extra moeite doet![]()
ze komen je halen!
Sowieso mensen die dyslexie de schuld geven van al hun faalactiesquote:Op zondag 11 april 2010 20:19 schreef Ra-z het volgende:
[..]
En nu komen de andere dyslectici achter je aan omdat je hebt laten zien dat je ondanks je dyslexie wel fatsoenlijk kan spellen als je wat extra moeite doet![]()
ze komen je halen!
quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso mensen die dyslexie de schuld geven met al hun faalactiesAls ik aids heb geef ik dan toch ook niet de schuld als ik verkeerd spel of mijn diploma in de fik steek?
OMG OMG VWO?quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
Whaha, wat voel ik me ineens slim als VWO'er
Dat licht eraan of het hersenaids is of niet?quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef o.us het volgende:
[..]
Sowieso mensen die dyslexie de schuld geven van al hun faalactiesAls ik aids heb geef ik dat dan toch ook niet de schuld als ik verkeerd spel of mijn diploma in de fik steek?
Z0MG JIJ BENT EEN BAASCH ZECHquote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dan ook, als je nog normaal kan ademen en voedsel verteren kan je alles.quote:Op zondag 11 april 2010 20:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat licht eraan of het hersenaids is of niet?
Door een rietje ja.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan ook, als je nog normaal kan ademen en voedsel verteren kan je alles.
Gymnasium hier.quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |