Ik weet dat Ricko oververhit raakt van deze gamequote:Op dinsdag 13 april 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn er veel mensen aan het warm lopen voor Red Dead Redemption?
Ik ook. Day 1.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet dat Ricko oververhit raakt van deze game
Nou.... Misschien wel interessant nuquote:Op zondag 11 april 2010 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen die een Xbox 360 willen kopen:
[ afbeelding ]
jwaids!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:20 schreef Edwinuss het volgende:
Zijn er veel mensen aan het warm lopen voor Red Dead Redemption?
quote:While both levels lacked the polish of a finished game, the action was running at an eye-popping 60fps on an advanced iteration of GRAW's YETI engine.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=242423quote:"Eight versus eight at 60fps guarantees exciting, fast-paced matches," promises Lacey.
Fallout 3 artwork was erg tof en gaf ook een indruk van hoe de game zou worden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
Van Artwork loop ik nooit echt warm.
Dude, er zijn games waarbij het artwork 10x gaver is dan de uiteindelijke gamequote:Op dinsdag 13 april 2010 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
Van Artwork loop ik nooit echt warm.
lift!quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:32 schreef ROFLOL het volgende:
Red Dead Redemption kapot spelen tot Mafia 2.
ik denk dat ie er juist daarom niet zo warm van wordt.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dude, er zijn games waarbij het artwork 10x gaver is dan de uiteindelijke game
Dat is een beetje een baard Spanky! In het PoP-topic hebben 'we' ook allang besloten dat het een budgetgame gaat wordenquote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Prince of Persia: Forgotten Sands trailer, ziet er niet echt heel bijzonder uit eigenlijk...
http://ve3d.ign.com/video(...)railer-2/Flash-Video
Exact.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een beetje een baard Spanky! In het PoP-topic hebben 'we' ook allang besloten dat het een budgetgame gaat worden
quote:Op woensdag 14 april 2010 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is een beetje een baard Spanky! In het PoP-topic hebben 'we' ook allang besloten dat het een budgetgame gaat worden
HDMI kan, maar dat hangt ook een beetje van je speakerset af. De 360 is een beetje lastig als je beeld over HDMI wil en geluid over een optische kabel.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
En nu ik over een 360 Elite beschik, en de mogelijkheid heb om 'm ook op HDMI aan te sluiten, wat raden jullie me aan?
Soms wel hequote:Op woensdag 14 april 2010 13:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]blijkt dat er toch nog mensen zijn met smaak!
Geef mij eens het verlossende woord op mijn hierboven gestelde vraag Spank.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:34 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]blijkt dat er toch nog mensen zijn met smaak!
Voor de beeldkwaliteit hoef je het niet te doen, vind ik zelf... Al gebruik ik wel VGA ipv component, die heeft wel iets mooiere kleuren, maar het verschil is echt amper te merkenquote:Op woensdag 14 april 2010 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geef mij eens het verlossende woord op mijn hierboven gestelde vraag Spank.
I see. Maar het verschil in beeldkwaliteit vergeleken met VGA was verder minimaal toch?quote:Op woensdag 14 april 2010 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HDMI kan, maar dat hangt ook een beetje van je speakerset af. De 360 is een beetje lastig als je beeld over HDMI wil en geluid over een optische kabel.
Duidelijk!quote:Op woensdag 14 april 2010 13:42 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor de beeldkwaliteit hoef je het niet te doen, vind ik zelf... Al gebruik ik wel VGA ipv component, die heeft wel iets mooiere kleuren, maar het verschil is echt amper te merken
Banjo op XBLA, NIET de retail release Nuts & Bolts.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:54 schreef DaFan het volgende:
Zijn er leuke platformspellen voor de XboX360?
Mn vriendin vindt al dat schieten en racen maar niks, en wil het liefst Mario spelen.
Maar een Wii gaan we niet kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |