Ja en wel terecht immers. Het kan namelijk ook om jouw privacy gaan.quote:Op zondag 11 april 2010 19:57 schreef Bestolene het volgende:
Geweldig hoe sommige mensen zich bijna persoonlijk beledigd en aangerand voelen als de Vries opzettelijk het vonnis van een rechter negeert
quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit geval, als het om de rechten van iemand die voor de lol kinderen afslacht gaat, ja, 100% zeker.
ja, want als het over een pedo gaat kun je niet tegen zijn natuurlijk he...quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit geval, als het om de rechten van iemand die voor de lol kinderen afslacht gaat, ja, 100% zeker.
Dan is het aan de rechter om ervoor te zorgen dat het niet meer gebeurt he, door bijv gewoon dit soort dingen NIET te verbieden, oftewel een GOEIE uitspraak te doenquote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En jammer dat veel mensen niet verder denken. Als De Vries dit soort uitspraken mag negeren, wat houdt anderen dan tegen om uitspraken die HEN onwelgevallig zijn te negeren?
Dat is jouw mening. Maar als ik nou vind dat jouw rechten minder waard zijn dan mijn normen en waarden? En jij gaat naar de rechter om mij te stoppen en ik publiceer dat toch? Omdat jij blond haar hebt of zo? Of omdat je Joods bent? Of Italiaan? En ik vind dat jij om die reden minder rechten hebt dan je buurman die al die dingen niet is?quote:Op zondag 11 april 2010 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het gaat gewoon nergens over, het zijn wat beelden van een moordenaar, niet van een of andere onschuldige oid. In dit specifieke geval kan die rechter mijn reet kussen met zijn domme uitspraak.quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
[..]
ja, want als het over een pedo gaat kun je niet tegen zijn natuurlijk he...
Komop HW.. zo debiel ben je niet
kortom: een uitspraak geldt alleen als je het er mee eens bent....quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het aan de rechter om ervoor te zorgen dat het niet meer gebeurt he, door bijv gewoon dit soort dingen NIET te verbieden, oftewel een GOEIE uitspraak te doen.
Dat kan jij wel vinden, maar het enige wat strafbaar is het vermoorden van kinderen, blond zijn gewoon nietquote:Op zondag 11 april 2010 20:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Maar als ik nou vind dat jouw rechten minder waard zijn dan mijn normen en waarden? En jij gaat naar de rechter om mij te stoppen en ik publiceer dat toch? Omdat jij blond haar hebt of zo? Of omdat je Joods bent? Of Italiaan? En ik vind dat jij om die reden minder rechten hebt dan je buurman die al die dingen niet is?
Nope, alleen als die ergens op gebaseerd is, rechten van een kindermoordernaar zijn niet relevantquote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: een uitspraak geldt alleen als je het er mee eens bent....
Volgens mij was er een prima uitspraak. Beelden niet gebruiken, de informatie wel. Oftewel, met voice over, teksten in beeld, nagespeeld door acteurs hadden de Vries en co ook hun verhaal kunnen vertellen.quote:Op zondag 11 april 2010 20:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is het aan de rechter om ervoor te zorgen dat het niet meer gebeurt he, door bijv gewoon dit soort dingen NIET te verbieden, oftewel een GOEIE uitspraak te doen.
er is ook niemand die beweert dat Koos H. onterecht vastzit....quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden, maar het enige wat strafbaar is het vermoorden van kinderen, blond zijn gewoon niet.
De rechter die dit gezwel heeft opgesloten heeft het goed gedaan.
Nee wel als de gevolgen als je je er niet aan houdt erg genoeg zijn om je te verhinderen je er niet aan te houdenquote:Op zondag 11 april 2010 20:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
kortom: een uitspraak geldt alleen als je het er mee eens bent....
vandaag een kindermoordenaar, morgen een wietteler, volgend jaar mensen in een vectra?quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, alleen als die ergens op gebaseerd is, rechten van een kindermoordernaar zijn niet relevant.
Ga even 500 jaar terug naar de middeleeuwen met dat soort ideeën. Die man zit zijn straf al uit. Het is niet aan Peter R. of wie dan ook om hem nog eens aan te pakken.quote:Op zondag 11 april 2010 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, alleen als die ergens op gebaseerd is, rechten van een kindermoordernaar zijn niet relevant.
Dat had ook op andere manieren gekund. Daar was een prima compromis uitspraak van de rechter voor.quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef Geleerde het volgende:
Nu krijgen we toch te zien en te horen wat deze Koos H allemaal heeft uitgespookteen zeer goede moef van de Vries
ja, en daar verschillen we dus van meningquote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ga even 500 jaar terug naar de middeleeuwen met dat soort ideeën. Die man zit zijn straf al uit. Het is niet aan Peter R. of wie dan ook om hem nog eens aan te pakken.
Hij pakt hem aan?quote:Op zondag 11 april 2010 20:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ga even 500 jaar terug naar de middeleeuwen met dat soort ideeën. Die man zit zijn straf al uit. Het is niet aan Peter R. of wie dan ook om hem nog eens aan te pakken.
dan had de rechter het gebruik van de informatie wel verboden.. en dat is niet gebeurdquote:Op zondag 11 april 2010 20:06 schreef bascross het volgende:
Die rechter heeft het verboden omdat een oude makker betrokken is. Daarom een terechte middelvinger richting de uitspraak.
Waarom heeft de rechter dan wel toegestaan dat alle informatie gebruikt mag worden?quote:Op zondag 11 april 2010 20:06 schreef bascross het volgende:
Die rechter heeft het verboden omdat een oude makker betrokken is. Daarom een terechte middelvinger richting de uitspraak.
ja, want die worden idd ook door de hele maatschappij gehaatquote:Op zondag 11 april 2010 20:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
vandaag een kindermoordenaar, morgen een wietteler, volgend jaar mensen in een vectra?
Iemand zijn privacy schenden vind ik net zo goed iemand aanpakken. Zou wat zijn dat je met een verborgen camera overal binnen mag komen en iedereen het lukraak gaat uitzenden.quote:Op zondag 11 april 2010 20:07 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Hij pakt hem aan?
Nee, hij zou komen met (nieuwe) onthullingen. Jij doet alsof Peter iemand de kliniek instuurt met een knuppel en vlindermes.
Door de maatschappij gehaat worden is de maatstafquote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, want die worden idd ook door de hele maatschappij gehaat.
Dat slappe gedoe altijd, een wietteler doet geen kwaad, jouw kind maar vermoorden dan, zo erg is het niet, net zo erg als wiettelen. toch?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |