Ben ik het mee eens, maar de vormgeving van de controller staat het niet toe om fatsoenlijk die hendels op de plaats van de shoulderbuttons te gebruiken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:18 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat hij te licht is, maar racespellen werken niet niet met analoge besturing
Gephotoshopt en dik?quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef solyaris het volgende:
[ afbeelding ]
XBOX controllers![]()
[ afbeelding ]
gears 3, ff jaartje wachten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb zin om een nieuwe shooter te spelen op mn driehonderzestig, iemand nog een vette nieuwe aanrader?
Geen neppe shit.
PC had (mits goede monitor) al in de jaren 90 'HD' of meer. Echt een kutterm is het gewoon.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:36 schreef Braddie het volgende:
Opzich ook wel logisch, ps-2 is 2001, HD is 2004/5.
Maar dan snap ik niet dat op elke game site/sony/wikipedia/etc etc staat dat gt4 HD(1080 I)
Volgens mij is de DS3 zwaarder dan de DS2. Ik vind de DS2 juist idioot licht. Ook is de X van de DS2 trouwens versleten na een jaar GT4 spelen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vind de dualshock 3 een falende upgrade om de dualshock controller enigsinds met zijn tijd mee te laten gaan.
De controller is nu veel te licht in tegenstelling tot de dualshock 2 en als je de dualshock 3 zo vasthoudt als je een dualshock 2 zou vasthouden, dan kun je de gas en rem bij een racespel haast niet gebruiken zonder de controller uit je handen te duwen.
De functies die hetzelfde zijn gebleven zijn nog even goed als de dualshock 2. Prima dus.
Qua degelijkheid heb ik geen ervaring met de dualshock 3.
Nooit geprobeerdquote:Op woensdag 14 april 2010 02:21 schreef Braddie het volgende:
GT4 is een bazen spel!.
Werkt de PS-3 controller ook op de Ps-2 met EVT usb?.
Nee, werkt niet. Komt wss omdat die PS3 controller alles met bluetooth wil doen, behalve opladen.quote:Op woensdag 14 april 2010 02:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd
Kan 't zo wel ff checken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |