quote:
Op zondag 11 april 2010 19:01 schreef DennisMoore het volgende:[..]
[
link |
afbeelding ]
Het was vooral dit filmpje van Engadget dat me over de streep trok.
http://www.viddler.com/simple/1822a5a6/Even doorscrollen naar 3 minuten in 't filmpje, waarbij je goed ziet wat 't verschil in schermgrootte is van de Legend vergeleken met de Desire. En dat terwijl de toestellen fysiek niet zoveel in grootte verschillen. Ook zie je hoe verschillend ze presteren bij een flash-filmpje (beide schokkerig trouwens). De Desire laadt het filmpje véél sneller.
[..]
Heb de Legend wat dat betreft niet uitgebreid geprobeerd, maar ik geloof graag de reviews die zeggen dat de Legend heel goed reageert.
'k Zat meer te denken aan 'de toekomst', de Desire krijgt een Flash-versie die de Legend niet gaat krijgen enzo. Of bepaalde spellen misschien straks, dunno.
Ik wil de legend of desire graag hebben, maar als ik dan zie hoe er over het scherm gehyped wordt van foons tegenwoordig en ik nu zie hoe abominabel slecht een filmpje op de qualcomm 1ghz cpu wordt afgespeeld.... nou....
Das toch de snapdragon cpu? Zijn daar niet ook lenovo etc laptops van die het WEL vloeiend af kunnen spelen (onder een *nix os, wat android volgens mij ook is onder de kap)? Ik twijfel zo vreselijk erg. en het verchil in schermgrootte lijkt wel mee te vallen, het hele verschil in grootte van toestel zelfs. Alleen hoorde ik dat de legend niet zo krasvast is?
Ik heb nu een Generatie 1 Storm en dat ding ligt voor mij lekker in de hand. Ben erg bang dat te verliezen met zowel de legend als de desire. Toch staan deze twee hoog in het vaandel bij mij......
Ook het typen op het scherm van de storm 1 (2 nooit kunnen testen) vind ik erg lekker gaan....
HELP?! please....