Just for the record: je weet dat je de DLC's ook op disc kan kopen? Heb je geen GTAIV voor nodig..quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:56 schreef DSonnema het volgende:
Ik wil GTAIV eerder omdat ik die DLC Ballad of Gay Tony wil hebben...
quote:Op donderdag 15 april 2010 13:01 schreef DSonnema het volgende:
Dead Space is verkocht aan Parkinson_XTC![]()
mmm... ik wil opzich wel ruilen met AC2... zolang ik maar niets hoef bij te betalen!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:53 schreef MesaJJB het volgende:
Het is deel 2.
Ik heb helaas geen Dirt 2 (hou niet zo van racegames, vandaar dat ze ook weg gaan)
Kheb heel even contact opgenomen met MessaJJB voor zijn AC2 versie...quote:Op maandag 26 april 2010 11:16 schreef banapples het volgende:
Ik zou AC2 wel willen ruilen voor Heavy Rain.
Ik zit echter aan een driekhoekruil te denken aangezien in GOW3 wil.
El_Hijo_Del_Jefe: Heavy Rain (van DSonnema) [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 15
DSonnema: Assasins Creed 2 (van banapples)
banapples: GOW 3 (van El_Hijo_Del_Jefe)
Zie je dit zitten?
Prima, ik zag dat het topic al een aantal keer gekickt was maar Heavy Rain er nog steeds is. We wachten even af..quote:Op maandag 26 april 2010 11:34 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Kheb heel even contact opgenomen met MessaJJB voor zijn AC2 versie...
Mocht dat niets worden, dan laat ik het je weten via PM!
Banapples ik kan Heavy Rain verkopen, en ik zie t meer zitten om er geld voor te krijgen, ivm aanschaf Episodes from Liberty City!quote:Op maandag 26 april 2010 11:41 schreef banapples het volgende:
[..]
Prima, ik zag dat het topic al een aantal keer gekickt was maar Heavy Rain er nog steeds is. We wachten even af..
Oke, dan houdt het helaas op.quote:Op maandag 26 april 2010 16:47 schreef DSonnema het volgende:
[..]
Banapples ik kan Heavy Rain verkopen, en ik zie t meer zitten om er geld voor te krijgen, ivm aanschaf Episodes from Liberty City!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |