abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 april 2010 @ 15:30:05 #1
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_80187415
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_80187448
Sambuca is een Italiaanse anijslikeur, met een alcoholpercentage van 40%. De meeste sambucasoorten zijn volledig helder, maar worden troebel bij het mengen met water. Hoewel de naam anders zou kunnen doen vermoeden, bevat sambuca geen vlierbessen (Sambucus). Traditioneel wordt een sambuca geserveerd met drie koffiebonen in het glas. Deze koffiebonen staan voor gezondheid, rijkdom en geluk. Een sambuca hoort even aangestoken te worden om een mooie ronde, dikke smaak te krijgen en om warm en koud tegelijk in de mond krijgen. Soms worden er andere smaken aan toegevoegd, zoals mandarijnsmaak.

Onder jongeren wordt Sambuca ook op een andere manier gedronken, het zogenaamde 'Sambuca-sniffen'. Bij deze manier wordt de Sambuca eerst in brand gestoken, vervolgens wordt de handpalm op het glas geplaatst zodat het glas vacuüm trekt. Dan wordt de hand losgetrokken en worden de alcoholdampen opgesnoven. Daarna wordt het glas in één keer opgedronken en wordt het glas opnieuw op de handpalm geplaatst. Tot slot wordt een rietje boven het glas gehouden om de laatste alcoholdampen op te zuigen. Hierdoor werkt de alcohol veel sneller in dan normaal en voelt de gebruiker zich vrijwel direct aangeschoten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2010 15:31:21 ]
pi_80187466
Jeuj
  zondag 11 april 2010 @ 15:31:45 #4
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_80187474
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Gekookte broekpaling

Ja, dat heb ik ook.
Zal nog lachen worden van de zomer als het + 35 graden wordt.
Bwoh, en of. Ik slaap onder 2 beste dakramen, maar zelfs met gordijnen, de hor en de zonwering erop is het stomen geblazen.
Edoch, zomer.
0 topics op naam. 14.gif
pi_80187488
Airco op je slaapkamer.
pi_80187492
Hahah dat Sambuca sniften doen wij ook altijd, daar word je zo zat van
  zondag 11 april 2010 @ 15:32:17 #7
289055 WillFerrell
pi_80187493
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef Breathtaking het volgende:
Sambuca is een Italiaanse anijslikeur, met een alcoholpercentage van 40%. De meeste sambucasoorten zijn volledig helder, maar worden troebel bij het mengen met water. Hoewel de naam anders zou kunnen doen vermoeden, bevat sambuca geen vlierbessen (Sambucus). Traditioneel wordt een sambuca geserveerd met drie koffiebonen in het glas. Deze koffiebonen staan voor gezondheid, rijkdom en geluk. Een sambuca hoort even aangestoken te worden om een mooie ronde, dikke smaak te krijgen en om warm en koud tegelijk in de mond krijgen. Soms worden er andere smaken aan toegevoegd, zoals mandarijnsmaak.

Onder jongeren wordt Sambuca ook op een andere manier gedronken, het zogenaamde 'Sambuca-sniffen'. Bij deze manier wordt de Sambuca eerst in brand gestoken, vervolgens wordt de handpalm op het glas geplaatst zodat het glas vacuüm trekt. Dan wordt de hand losgetrokken en worden de alcoholdampen opgesnoven. Daarna wordt het glas in één keer opgedronken en wordt het glas opnieuw op de handpalm geplaatst. Tot slot wordt een rietje boven het glas gehouden om de laatste alcoholdampen op te zuigen. Hierdoor werkt de alcohol veel sneller in dan normaal en voelt de gebruiker zich vrijwel direct aangeschoten.
Dat sniffen moet ik eens een keer proberen.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_80187525
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef Breathtaking het volgende:

Fijn zo'n warm glas op je hand?

Volgens mij heb ik het weleens op, maar ik weet het niet zeker.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_80187545
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:31 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Bwoh, en of. Ik slaap onder 2 beste dakramen, maar zelfs met gordijnen, de hor en de zonwering erop is het stomen geblazen.
Edoch, zomer.
Ja ik kan niet wachten

* Trappel trappel
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 11 april 2010 @ 15:33:39 #10
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_80187550
Op de zomer zal ik hier ook creperen van de nare hitte

Is het bij jou wat kouder BT? Ik vind het zo'n horror om dan ook nog met zo'n ventilator te moeten slapen: ZOEMMMMMMMMMMMM
pi_80187552
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:32 schreef L0t.. het volgende:
Hahah dat Sambuca sniften doen wij ook altijd, daar word je zo zat van
Echt waar ? Ik heb er nog nooit van gehoord maar ga het eens proberen.
  zondag 11 april 2010 @ 15:33:50 #12
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_80187561
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:32 schreef Chai het volgende:
Airco op je slaapkamer.
Ja maar de lucht word er zo droog door.
0 topics op naam. 14.gif
pi_80187568
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Fijn zo'n warm glas op je hand?

Volgens mij heb ik het weleens op, maar ik weet het niet zeker.
Je moet wel eerst je hand nat maken
pi_80187607
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:33 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Dat wel, maar je moet hem gewoon een uurtje van te voren aanzetten. En als je gaat slapen doe je hem weer uit en moet je een bakje water in je kamer zetten.
pi_80187609
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:33 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Echt waar ? Ik heb er nog nooit van gehoord maar ga het eens proberen.
Ja het is echt leuk, maar ik voel me wel een junk als ik zo aan dat glas sta te snuiven
pi_80187615
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:33 schreef RickoKun het volgende:
Op de zomer zal ik hier ook creperen van de nare hitte

Is het bij jou wat kouder BT? Ik vind het zo'n horror om dan ook nog met zo'n ventilator te moeten slapen: ZOEMMMMMMMMMMMM
Ik vond het hier vorige zomer goed te doen.. Al staat de zon wel op mijn kamer gericht voor 'ie ondergaat, dus wat dat betreft..

Ach ik slaap gewoon naakt en zonder dekens met m'n dakramen op ventilatiestand en dat is prima.
pi_80187617
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:33 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind het zo'n horror om dan ook nog met zo'n ventilator te moeten slapen: ZOEMMMMMMMMMMMM
Houdt wel de muggen weg.

Tevens ook de nachtrust
  zondag 11 april 2010 @ 15:35:09 #18
289055 WillFerrell
pi_80187618
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:33 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Wen je vanzelf aan. Met een paar weken slaap ik ook in de koelte der airco.
Allure_
Crack_
pi_80187626
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:33 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Oh, ik dacht al
pi_80187631
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:33 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Maar je maakt die vlam dus uit met je hand ofzo, huh?
pi_80187636
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ik word wel elke zomer verkouden er van.
  zondag 11 april 2010 @ 15:35:51 #22
289055 WillFerrell
pi_80187639
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:35 schreef Breathtaking het volgende:
Ach ik slaap gewoon naakt en zonder dekens met m'n dakramen op ventilatiestand en dat is prima.
Mijn visualisering.
Allure_
Crack_
  zondag 11 april 2010 @ 15:36:15 #23
289055 WillFerrell
pi_80187660
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik word wel elke zomer verkouden er van.
In de zomer verkouden, da's droeftoeterig.
Allure_
Crack_
  zondag 11 april 2010 @ 15:36:20 #24
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_80187661
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:35 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Als je maar niet zoals de rest de airco op 18 graden zet. Dan krijg je toch een godsklap als je buiten in 30+ stapt.
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 11 april 2010 @ 15:36:38 #25
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_80187677
quote:
Op zondag 11 april 2010 15:36 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

In de zomer verkouden, da's droeftoeterig.
Hooikoorts.
0 topics op naam. 14.gif
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')