Als er niemand in de rij had gestaan had ik wel even getankt inderdaad. Maar ik moest er langs rijden om thuis te kunnen komen.quote:Op zondag 11 april 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
TS staat zelf ook in die file omdat hij naar de Tango gaat voor 30 cent korting
Overleg met de politie voor wat korting op benzinequote:Overleg politie met Tango over stuntactie
NIJMEGEN - Er is overleg geweest tussen Tango en politie over de stuntactie die het tankstation zondag houdt bij de eigen locaties aan de Hatertseweg en de Hogelandseweg in Nijmegen.
Samen met Tango heeft de politie bekeken of er maatregelen nodig zijn om de verwachte drukte in goede banen te leiden. Besloten werd dat de twee verkeersregelaars die Tango zelf bij elke locatie plaatst, voldoende zijn. Er wordt op massale toestroom van bestuurders gerekend die tussen 14.00 en 17.00 uur voor 1,16 per liter kunnen komen tanken, 40 cent minder dan de normale literprijs.
Op een 40 liter tank is dat toch mooi een tientje! Het is dat mijn vrouw gisteren moest werken anders had ik ook heus gaan tanken hoor!!quote:Op zondag 11 april 2010 14:30 schreef Schunckelstar het volgende:
in de file gaan staan om een paar euro besparen op je tankkosten
dat meen je toch niet serieus hoop ik?quote:Op zondag 11 april 2010 14:34 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Op een 40 liter tank is dat toch mooi een tientje! Het is dat mijn vrouw gisteren moest werken anders had ik ook heus gaan tanken hoor!!
Ben toch een echte Nederlander
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |